logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Criteo przedstawia Kinetic Design

  PR 08.12.2016, przeczytano 984 razy
ilustracjastrzałka

Criteo S.A. firma technologiczna zajmująca się marketingiem efektywnościowym, przedstawiła Kinetic Design, nową, zgłoszoną do opatentowania technologię do tworzenia efektywnych wizualnie kreacji reklamowych, łączących spersonalizowany wygląd z renderowaniem w czasie rzeczywistym, dzięki czemu nie jest wymagane odgórne definiowanie rozmiarów lub layoutów reklam.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/criteo-przedstawia-kinetic-design,30790,artykul.html

Wszystkie szczegóły identyfikujące daną markę są poddawane analizie i ‘tłumaczone’ w kompleksową strukturę, która określa prezentację wizualną, pozwalając marketerom na zwiększenie zaangażowania klienta, poprawę zasięgu i osiągnięcie niezrównanej skuteczności reklam przy jednoczesnym zachowaniu spójności  wizerunkowej marki .

Kinetic Design oferuje nieograniczony zakres personalizacji z możliwością tworzenia ponad 17 bilionów wizualnych wariantów kreacji. Zwiększone możliwości kreacji uzupełniają funkcję rekomendowania produktów Criteo, która pozwala na dopasowanie kontentu reklamowego w czasie rzeczywistym do aktualnych zainteresowań zakupowych użytkownika. Marketerzy mogą teraz zarządzać przekazem reklamowym z pełnym zachowaniem wymogów marki podczas całej kampanii. Kinetic Design dostarcza dostosowany do marki design oraz zapewnia niezrównaną skuteczność reklam przez tworzenie kreacji dopasowanych do konsumenta. W przeprowadzonym przez Criteo teście 44 miliardów wyświetleń, zaawansowane funkcje Kinetic Design pozwoliły na zwiększenie zaangażowania konsumenta i wzrost sprzedaży o 15 procent.

Kinetic Design pomaga marketerom w budowaniu silnej tożsamości marki, przy zachowaniu wysokiej wydajności, dzięki której stworzyliśmy reputację firmy - mówi Patrick Wyatt, Senior Vice President, Product Management w Criteo. Połączenie wyjątkowej treści i szczegółowej personalizacji  z najnowszymi możliwościami brandingu i projektowania pozwolą marketingowcom na tworzenie doskonałych kampanii.

W przeciwieństwie do konkurencji, która wciąż opiera swoje działania na szerokiej segmentacji rynku i historycznemu już testowaniu A/B, mogącemu prowadzić do nieaktualnych oszacowań, Criteo wykorzystuje podgląd w czasie rzeczywistym, w celu personalizacji kreacji dla każdego konsumenta w ramach sesji. Kinetic Design jest teraz dostępne dla wszystkich klientów Criteo na całym świecie.
   
Criteo Kinetic Design bazuje na trzech elementach:

  • Kompozycji: Ta zaawansowana technologia pozwala zespołom kreatywnym Criteo na zbudowanie cyfrowych ram projektowych dostosowanych do każdego klienta i stworzonych  w oparciu o indywidualne wytyczne marki. Ramy projektowe umożliwiają personalizację przekazu dla ponad 1,2 miliarda aktywnych użytkowników Criteo miesięcznie przy zachowaniu spójnego wizerunku marki.
  • Kreatywnej optymalizacji w czasie rzeczywistym: Criteo Kinetic Design sprawia, że każdy projekt wizualny jest zależny od zachowania odbiorcy. Optymalizuje każdą reklamę opartą na wiedzy o kliencie w czasie rzeczywistym oraz na kontekstowej świadomości, dzięki wybraniu najodpowiedniejszych elementów marki zbudowanych dzięki Kompozycji. Pozwala to na  wysokiej jakości obsługę indywidualną klienta.
  • Renderowaniu: Poprzez zniesienie ograniczenia rozmiaru reklamy i jej layoutu, renderowanie pozwala na dynamiczne projektowanie  najbardziej optymalnego layoutu i  dopasowanie rozmiaru reklamy do każdej przestrzeni reklamowej. Daje to marketerom wyjątkową możliwość błyskawicznego dotarcia do rozległej sieci klientów w ramach całej sieci wydawców Criteo.


Kinetic Design wypełnia lukę między funkcjonalnością i designem. Dzięki możliwości dostarczania wysoce spersonalizowanych, wydajnych reklam, przy jednoczesnym zachowaniu spójnego wizerunku marki, marketerzy będą mogli zobaczyć rzeczywisty wpływ na klikalność, sprzedaż i osiąganie zamierzonych celów.

Źródło: Criteo

www.criteo.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764