logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dentsu Innovation Camp: Chcesz pracować w reklamie?

  PR 23.06.2017, przeczytano 524 razy

Ruszyła kolejna edycja Dentsu Innovation Camp – programu stażowego, który pozwala studentom i absolwentom na postawienie pierwszych kroków w świecie reklamy. W tym roku studenci zainteresowani pracą w reklamie będą mogli odbyć 6-miesięczne staże w działach strategii, client service oraz w zespołach odpowiedzialnych za planowanie i zakup mediów. Termin zgłoszeń do projektu upływa 29 czerwca br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dentsu-innovation-camp%3A-chcesz-pracowac-w-reklamie,32904,artykul.html

- To już kolejna edycja naszego programu stażowego przeznaczonego dla młodych ludzi zainteresowanych pracą w naszej branży. Szukamy osób ambitnych, innowacyjnych, elastycznych, lubiących pracę w grupie i odpowiedzialnych. Oferujemy pracę w niezwykłym miejscu, którego wyróżnikiem jest praca na styku strategii, kreacji, mediów, technologii i data science. Bardzo nas cieszy, że większość osób które brały udział w poprzedniej edycji Dentsu Innovation Camp obecnie pracuje w naszej firmie – mówi Agata Kaczmarska, HR Director i członek zarządu Dentsu Aegis Network Polska.

Podczas 6-miesięcznego stażu w wybranym dziale osoby zakwalifikowane do projektu poznają specyfikę pracy w bardzo wymagającej i kreatywnej branży. W tym roku studenci oraz absolwenci mogą aplikować do zespołów strategii, client service oraz planowania i zakupu mediów. Po zakończeniu półrocznego stażu młodzi adepci reklamy, których praca zostanie pozytywnie oceniona przez przełożonych, mogą liczyć na propozycję pracy w jednej z dziesięciu działających w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska spółek.

- Szukamy osób, które chcą zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe. Docenimy pracę w kołach studenckich, docenimy również wcześniejsze staże i praktyki. Stawiamy na osoby ambitne, umiejące pracować w zespole i odpowiedzialnie podchodzące do powierzonych im zadań. Ponieważ pracujemy z międzynarodowymi markami wymagamy również znajomości języka angielskiego. Podczas trwania projektu każdy ze stażystów będzie pracował pod opieką doświadczonego mentora, który zadba zarówno o to, żeby pierwsze dni w firmie przebiegały bezstresowo, a także będzie przewodnikiem w czasie realizacji projektów biznesowych – komentuje Adriana Karaś, Talent Acquistioin Expert, która odpowiada za opiekę nad stażystami.
Grupa Dentsu Aegis Network Polska jest częścią globalnej sieci komunikacji marketingowej odpowiadającej swoją ofertą na potrzeby klientów działających w wymagającym środowisku ekonomii cyfrowej. Oferuje klientom usługi 360° z zakresu marketingu, a także konsulting. Eksperci pracujący w Dentsu Aegis Network Polska pracują  na styku strategii, data science, kreacji, mediów oraz technologii.

W ramach polskiego oddziału grupy Dentsu Aegis Network działają agencje Isobar, Lubię to - linked by Isobar, hub technologiczny Hypermedia - linked by Isobar, domy mediowe Carat oraz Vizeum, agencja performance marketingu iProspect, agencja DOOH Posterscope, a także agencje Amnet i Amplifi. Obecnie grupa zatrudnia ponad 850 ekspertów z zakresu konsultingu, strategii, kreacji, mediów, data oraz technologii pracujących w biurach w Warszawie i Białymstoku.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764