Jeszcze do 8 kwietnia można zgłaszać projekty do tegorocznej edycji konkursu KTR, organizowanego przez Klub Twórców Reklamy. Nagrody zostaną wręczone 7 czerwca podczas gali.
- Trwa 16 edycja KTR-u, najbardziej prestiżowego konkursu kreatywnego w Polsce z jedynymi w swoim rodzaju nagrodami, które trudno postawić na półce. Mamy w tym roku zmiany. Niewielkie w kategoriach i dużą, jaką jest przyznanie po raz pierwszy tytułu Studio Projektowe Roku. Nie zmieniamy jednak tego co najważniejsze i co wyróżnia KTR - doceniania odwagi, kreatywności i talentu. – powiedział Maciej Waligóra DDB&tribal, przewodniczącego Zarządu KTR.
Wspomnianą nowość konkursu KTR czyli, Nagrodę Studia Projektowego Roku, otrzyma studio z największą liczbą mieczy w kategorii Design.
Projekty można zgłaszać w trzech głównych kategoriach:
- Communication (podkategorie: VIDEO, AUDIO, PRINT & PUBLISHING, OUT OF HOME, ONLINE, MOBILE, INTEGRATED CAMPAIGNS, BRANDED ENTERTAINMENT, DIRECT, PR, INNOVATION, USE OF DATA, COPYWRITING),
- Design (podkategorie: BRAND IDENTITY, PACKAGING, DESIGN IN PUBLIC SPACES, DIGITAL & MOTION, TYPOGRAPHY, PRODUCT DESIGN, DATA VISUALISATION)
- Craft (podkategorie: Audio/Video, Photography, Illustration, Digital Craft).
Zgłoszenia do KTR oceniane są przez najlepszych ekspertów branży, w tym roku przewodniczącymi poszczególnych kategorii będą:
- Communication – Maciej Twardowski z Ogilvy Poland oraz Kuba Kamiński Brain
- Design – Michał Łojewski z White Cat Studio
- Audio Video – Jacek Pawlak z tenpawlak & company
- Fotografia – Maria Gajewska z Publicis Media
- Ilustracja – Oliwia Gede z Kukbuk
- Digital Craft – Jakub Koźniewski z panGenerator
Źródło: Klub Twórców Reklamy,