logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dobreprogramy i WP Technologie wspólnie w 12. edycji Hot Zlotu

  PR 20.09.2019, przeczytano 943 razy
ilustracjastrzałka

Już 20 września rusza Hot Zlot 2019. To 12. edycja spotkania pasjonatów nowych technologii organizowanego przez dobreprogramy, która w tym roku odbędzie się pod szyldem WP Technologie. Konferencję odwiedzi ponad 100 reprezentantów najpopularniejszych marek z branży technologicznej oraz blisko 100 blogerów technologicznych i najbardziej zaangażowanych czytelników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dobreprogramy-i-wp-technologie-wspolnie-w-12.-edycji-hot-zlotu,384029,artykul.html

12. edycja Hot Zlotu rozpocznie się w piątek 20 września i potrwa do niedzieli. W tym roku wydarzenie odbywa się w Z-Hotel pod Warszawą, a jego partnerami są Intel, TP-Link, Synology, Polkomtel, HyperX i Hardware Storm.

Hot Zlot to sesje techniczne prowadzone przez partnerów wydarzenia, członków redakcji serwisów technologicznych Wirtualnej Polski oraz zaproszonych blogerów i czytelników. Dla uczestników przygotowano także wykłady, warsztaty oraz turnieje w popularne gry sieciowe. W pierwszy dzień odbędzie się konferencja dla firm technologicznych, skupiająca blisko 100 reprezentantów najpopularniejszych marek z branży w Polsce. W sobotę i niedzielę dołączą blogerzy i wybrani czytelnicy.

Idea organizacji Hot Zlotów powstała w 2007 roku jako forma podziękowania dla najbardziej zaangażowanych użytkowników portalu dobreprogramy. Dziś Hot Zlot to coroczna konferencja o nowych technologiach. W ciągu ostatnich lat miejscem spotkań były najpiękniejsze polskie zamki i hotele, a w jego współorganizację angażowały się wszystkie wiodące firmy z branży technologicznej. Czytelnicy, forumowicze i blogerzy serwisu dobreprogramy po raz pierwszy spotkają się z członkami społeczności i redakcją pozostałych serwisów technologicznych Wirtualnej Polski.

– Na dobreprogramy przez wszystkie lata działalności udało zbudować się wspaniałą społeczność, która razem z nami kreuje tę markę każdego dnia. Konsolidując serwisy technologiczne w obszarze Wirtualnej Polski, chcielibyśmy włączyć je w tę wspaniałą tradycję zapoczątkowaną przez założycieli serwisu. Żaden inny brand technologiczny nie zgromadził wokół siebie tak zaangażowanych czytelników, dlatego chcemy dalej iść w tym kierunku, a to jest dopiero jeden z pierwszych kroków na naszej drodze – mówi Rafał Warecki, dyrektor zarządzający departamentami Technologie, Motoryzacja i Biznes w Wirtualnej Polsce.

Obszar WP Technologie, w skład którego wchodzą tech.wp.pl, komorkomania.pl, gadzetomania.pl, fotoblogia.pl, gry.wp.pl i od 2018 roku także dobreprogramy.pl zgodnie z badaniem Gemius/PBI w sierpniu 2019 r. odwiedziło 6,5 mln realnych użytkowników. Wirtualna Polska nieprzerwanie od wielu lat jest liderem kategorii Nowe Technologie.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764