Nestlé wybrało agencję do obsługi komunikacji korporacyjnej marki w social media na polskim rynku. W wyniku wygranego przetargu, od kwietnia za relacje z fanami Nestlé Polska odpowiada dotrelations, agencja komunikacji zintegrowanej.
Agencja wspiera komunikację korporacyjną Nestlé Polska w następujących kanałach: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube. Do jej zadań należy pomoc w zarządzaniu komunikacją marki zgodnie z globalną strategią firmy, moderacja kontaktu z fanami oraz wsparcie kampanii reklamowych klienta. dotrelations będzie również odpowiadać za publikację treści na stronie www.nestle.pl.
- Cieszymy się, że Nestlé powierzyło nam kolejny, tak znaczący element swojej komunikacji. Dla polskiego oddziału firmy pracujemy już od niemal roku, obsługując marki Purina DOG CHOW® i Purina CAT CHOW w social media. Mieliśmy również przyjemność odpowiadać za komunikację PR programu „Pets At Work”, globalnej inicjatywy Nestlé Purina, która promuje wprowadzanie zwierząt do przestrzeni biurowej – mówi Krzysztof Skowronek, współwłaściciel dotrelations.
Nad całością prac dla Nestlé Polska w dotrelations czuwa Natalia Rajska, dedykowany Account Manager, wcześniej obsługująca m.in. takie marki jak Purina, Pearson, o2.pl.
Źródło: dotrelations