logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Doubleverify przejmuje Meetrics

  PR 10.09.2021, przeczytano 530 razy

DoubleVerify Holdings, Inc. operator platformy software’owej wyspecjalizowanej w pomiarach i analityce mediów cyfrowych, przejmuje Meetrics GmbH, czołową europejska firmę zajmującą się weryfikowaniem efektywności reklam w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/doubleverify-przejmuje-meetrics,392938,artykul.html

DoubleVerify ma siedzibę główną w Nowym Jorku, spółka jest notowana na amerykańskiej giełdzie (NYSE: DV), obsługuje reklamodawców na całym świecie. Centrala Meetrics z kolei usytuowana jest w Berlinie, a spółka obsługuje klientów z 23 rynków europejskich. Akwizycja ma na celu wzmocnienie globalnych działań DoubleVerify.

Zespoły Meetrics ds. sprzedaży, produktowe i inżynieryjne będą nadal działać z biur w regionie EMEA, wzmacniając i rozszerzając działalność komercyjną DoubleVerify w tym regionie. Transakcja ma zostać zamknięta w trzecim kwartale 2021 roku.

Firma Meetrics została założona w 2008 roku w Berlinie i wyrosła na wiodącego europejskiego gracza na rynku weryfikacji reklam – oferującego kompleksowe rozwiązania i pomiary jakości mediów w zakresie Viewability (widoczności reklam), fraudów, brand safety (bezpieczeństwa marki w sieci) itp. Meetrics jest jedynym europejskim graczem, który nawiązał oficjalne partnerstwa w zakresie pomiaru weryfikacji reklam z Google i Facebookiem. Co więcej, rozwiązania firmy posiadają akredytację Media Rating Council, co świadczy o sile jej technologii i skuteczności produktów. Obecnie Meetrics obsługuje ponad 80 klientów w 23 krajach w Europie.

- Misją DoubleVerify jest uczynienie reklamy cyfrowej jeszcze silniejszą i bezpieczniejszą, zapewniając globalnym markom przejrzystość i zaufanie do ich działań w obszarze digital – komentuje Mark Zagorski, CEO DoubleVerify - Naszą strategią wspierającą tę misję jest weryfikacja jakości wszędzie – jeśli chodzi o kanały, formaty, platformy, jak i lokalizacje geograficzne. Przejęcie Meetrics w pełni wspiera to podejście i wzmacnia nasz zasięg operacyjny w regionie EMEA, dodając do stanu naszego posiadania doświadczone zespoły sprzedaży, produktowe i inżynieryjne oraz trwałe relacje z klientami – to wszystko pomoże nam jeszcze bardziej przyspieszyć rozwój naszego międzynarodowego biznesu.

- Cały zespół Meetrics jest zachwycony, że może połączyć siły z DoubleVerify – szybko rozwijającą się, globalną organizacją z najlepszą w swojej klasie ofertą weryfikacyjną – mówi Philipp von Hilgers, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Meetrics - Integracja technologii i doświadczenia Meetrics z globalną platformą DV przyspieszy nasze wysiłki na rzecz poprawy jakości mediów i wydajności działań wiodących marek w regionie.

- Od 2008 roku firma Meetrics stała się wiodącą, skoncentrowaną na Europie firmą zajmującą się weryfikacją reklam – dodaje Max von Hilgers, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Meetrics - Dzięki integracji z DoubleVerify przewidujemy skalowanie naszego rozwiązania w celu lepszej obsługi naszych klientów, przy jednoczesnym wywieraniu jeszcze większego pozytywnego wpływu na cały ekosystem.

Źródło: DoubleVerify, Meetrics

www.meetrics.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764