logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Doubleverify tworzy nowy zespół – DV Attention Lab

  PR 11.10.2022, przeczytano 426 razy
Hubert Świtalski, Business Director

Wyspecjalizowany zespół DoubleVerify, działający właśnie w ramach DV Attention Lab, będzie pomagać marketerom maksymalizować skuteczność ich kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/doubleverify-tworzy-nowy-zespol-%E2%80%93-dv-attention-lab,397560,artykul.html

DoubleVerify, platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych, ogłosiła uruchomienie nowego działu DV Attention Lab, który ma pomagać reklamodawcom w optymalizacji efektywności kampanii, przy użyciu szczegółowych „attention data”, dotyczących zaangażowania internautów i ekspozycji reklam.

Nowo utworzone, jedyne w swoim rodzaju laboratorium - DV Attention Lab - składa się z multidyscyplinarnego zespołu, do którego należą naukowcy zajmujący się danymi, eksperci ds. produktów i analitycy marketingowi – wykorzystujący wiodącą w branży platformę technologiczną i zbiory danych z obszaru „attention data”. W oparciu o podstawową grupę ponad 20 pracowników na całym świecie, laboratorium będzie koncentrować się na dostarczaniu reklamodawcom cennych wskazówek i spostrzeżeń z obszaru „attention data” oraz zaleceń dotyczących skuteczności kampanii, opartych na wykorzystaniu autorskiej technologii DV Authentic Attention i obejmujących branżowe raporty porównawcze, przewodniki po najlepszych praktykach, przykładowe case studies i wiele innych.

- Ponieważ reklamodawcy zmagają się z niepewnością ekonomiczną, potrzeba zrozumienia i maksymalizacji skuteczności reklam jest ważniejsza niż kiedykolwiek – powiedział Mark Zagorski, CEO DoubleVerify - Tradycyjne KPI, takie jak viewability i kliknięcia, nie są wystarczająco skuteczne w określaniu, czy reklama ma wpływ na końcowego odbiorcę, a dodatkowo zmiany regulacyjne skutkujące wycofaniem cookies utrudniają markom korzystanie z istniejących narzędzi. Mając to na uwadze, jesteśmy przekonani, że przyjazne dla prywatności wskaźniki uwagi (attention metrics) staną się nową walutą efektywności w branży. Bardzo nas cieszy fakt, że uruchamiamy w firmie nową dywizję, czyli DV Attention Lab i będziemy pomagać reklamodawcom poruszać się w dzisiejszym cyfrowym krajobrazie.

- Utworzenie DV Attention Lab jest sygnałem dla rynku, że temat dodatkowych wskaźników określających uwagę, ekspozycję i zaangażowanie jest dla nas niebywale istotny. Naszym celem jest wspieranie branży reklamowej podczas upowszechniania rozwiązań nie opartych na plikach cookie oraz bazujących, w ramach skuteczności kampanii, na uwadze użytkownika – mówi Hubert Świtalski, Business Director, odpowiadający w DoubleVerify za rynki Europy Środkowo-Wschodniej.

Firma DoubleVerify wprowadziła w ostatnim czasie na rynek narzędzie DV Authentic Attention Snapshot - przegląd danych dotyczących uwagi, dostępny dla wszystkich współpracujących z DoubleVerify marketerów bez dodatkowych kosztów. Ta funkcja pomaga klientom DV osiągnąć większą skuteczność kampanii w obecnych warunkach makroekonomicznych. Dostarczany co tydzień Snapshot zapewnia głębokie dane analityczne z obszaru „attention data”, z łatwymi do przyswojenia insightami w celu zidentyfikowania najlepiej i najsłabiej działających reklam, porównywania wyników reklamodawców w określonej branży itp.

DV Authentic Attention to rozwiązanie efektywnościowe, które analizuje ponad 50 parametrów, dotyczących ekspozycji reklamy digital i zaangażowania konsumenta - w czasie rzeczywistym. Pod kątem ekspozycji, DV Authentic Attention ocenia całą prezentację reklamy, określając ilościowo jej intensywność i pozycję za pomocą wskaźników, które obejmują m.in. czas oglądania, udział w ekranie, prezentację wideo, słyszalność itp. Pod kątem zaangażowania funkcja DV Authentic Attention analizuje kluczowe zdarzenia inicjowane przez użytkownika, które występują podczas wyświetlania reklamy, w tym dotknięcia użytkownika, orientację ekranu, odtwarzanie wideo i interakcje sterowania dźwiękiem, itp.

Mondelez International, jedna z największych na świecie firm produkujących przekąski, wykorzystała DV Authentic Attention do oceny i optymalizacji efektywności międzyplatformowej kampanii displayowej dla popularnej marki przekąsek. W ten sposób firma DV była w stanie podkreślić wartość „wysoko eksponowanych” wyświetleń w kampanii – skorelowaną z 9-procentowym wzrostem przychylności dla marki, wzrostem o 8 punktów w kategorii ogólnego rozważania zakupu i 5-punktowym wzrostem zamiaru zakupu w podstawowej grupie docelowej marki. DV Attention Lab będzie właśnie odpowiedzialne m.in. za dostarczanie branży tego typu badań i case studies, ilustrując, w jaki sposób globalne marki i agencje mogą skutecznie wykorzystywać DV Authentic Attention w celu maksymalizacji wydajności mediów.

- Jako wieloletni partner DV byliśmy pod wrażeniem zdolności DV do dostarczania wyrafinowanych, analiz efektywności mediów, z obszaru attention-based data - powiedziała Jennifer Brain-Mennes, Director of Global Media Strategy & Planning, Americas CX Lead of Mondelez - Jesteśmy podekscytowani, widząc, że firma uruchamia swoje laboratorium Attention Lab i będzie wspierać branżę, ponieważ pomiary i targetowanie oparte na danych z obszaru „attention” stają się jeszcze ważniejsze niż wcześniej. Teraz bardziej niż kiedykolwiek reklamodawcy potrzebują praktycznych informacji, aby optymalizować kampanie i osiągać jak najlepsze wyniki.

Źródło: DoubleVerify

www.doubleverify.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764