Marka Purmo, rozpoczęła nową kampanię wizerunkową - “Druga Twarz Instalatora”. Inicjatywa skupia się na specjalistach, którzy współpracują z fińskim producentem. Cel? Zmiana image’u, jaki posiadają “budowlańcy”, poprzez pokazanie ich drugiego oblicza. W ramach kampanii zrealizowano 7 profesjonalnych filmów i sesji zdjęciowych, które przedstawiają pasje i sylwetki wybranych współpracowników. Projekt potrwa do końca roku, a działania prowadzone będą w internecie. Za realizację odpowiada agencja InPlus Media.
15 września 2019 wystartowała kampania “Druga Twarz Instalatora”, która celuje w wizerunek, jaki posiadają popularni “budowlańcy”. Jest to nowość w branży instalacyjnej, której komunikacja marketingowa koncentrowała się na promocji produktów i usług.
- Po konsultacjach z regionalnymi przedstawicielami, wyłoniliśmy 7 kandydatur. Każda z osób biorących udział w programie posiada niesamowitą i unikalną pasję, którą autentycznie potrafi zarazić. Sposób, w jaki opowiadają o swoim hobby sprawia, że na ciele, można poczuć dreszcze. Słychać, a czasem i widać, że są to ludzie w pełni oddani temu, co kochają robić w wolnym czasie. Dlatego też poprosiliśmy agencję inPlus Media o przygotowanie koncepcji kampanii, której celem będzie edukacja i zmiana niekorzystnego image'u. Stąd powstał pomysł na nazwę Druga Twarz Instalatora. - mówi Emilia Dudek marketing manager marki Purmo
Głównym elementem kampanii są filmy, w których występują instalatorzy, każdy z nich opowiada swoją historię. Bohaterami są m.in. pasjonat jednośladów, hodowca psów rasowych czy ultramaratończyk. Dodatkowo wszyscy Panowie uczestniczyli w specjalnych sesjach zdjęciowych, realizowanych w na terenie całej Polski. Głównym kanałem komunikacyjnym jest dedykowany kampanii landing page, na którym znajdują się filmy, zdjęcia, wywiady z każdym z bohaterów.
Przygotowane materiały będą publikowane co 2 tygodnie za pomocą kanałów społecznościowych, należących do marki Purmo - Facebook, LinkedIn, Instagram, YouTube oraz na firmowym blogu - Purmosfera. Przedstawione sylwetki bohaterów to: motocyklista, hodowca psów rasowych, ultramaratończyk, skialpinista, renowator mebli, nurek i fotograf. Na potrzeby akcji przygotowano również osobne logo kampanii, witrynę internetową, kalendarze, konkurs i hashtag #purmo2twarz.
Za opracowanie koncepcji kreatywnej i jej egzekucję odpowiada agencja inPlus Media, z Krzysztofem Kozłowskim i Adamem Miturą na czele. Za przygotowanie materiałów foto i wideo odpowiada warszawskie studio Palm Fiction, które w przeszłości realizowało kampanie dla takich marek jak H&M, Grupa Żywiec, Caterpillar czy GymHero. Kampania potrwa do końca roku.
Źródło: inPlus Media