logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Druga Twarz Instalatora - nowa kampania marki Purmo

  PR 19.09.2019, przeczytano 739 razy
ilustracjastrzałka

Marka Purmo, rozpoczęła nową kampanię wizerunkową - “Druga Twarz Instalatora”. Inicjatywa skupia się na specjalistach, którzy współpracują z fińskim producentem. Cel? Zmiana image’u, jaki posiadają “budowlańcy”, poprzez pokazanie ich drugiego oblicza. W ramach kampanii zrealizowano 7 profesjonalnych filmów i sesji zdjęciowych, które przedstawiają pasje i sylwetki wybranych współpracowników. Projekt potrwa do końca roku, a działania prowadzone będą w internecie. Za realizację odpowiada agencja InPlus Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/druga-twarz-instalatora---nowa-kampania-marki-purmo,384024,artykul.html

15 września 2019 wystartowała kampania “Druga Twarz Instalatora”, która celuje w wizerunek, jaki posiadają popularni “budowlańcy”. Jest to nowość w branży instalacyjnej, której komunikacja marketingowa koncentrowała się na promocji produktów i usług.

-    Po konsultacjach z regionalnymi przedstawicielami, wyłoniliśmy 7 kandydatur. Każda z osób biorących udział w programie posiada niesamowitą i unikalną pasję, którą autentycznie potrafi zarazić. Sposób, w jaki opowiadają o swoim hobby sprawia, że na ciele, można poczuć dreszcze. Słychać, a czasem i widać, że są to ludzie w pełni oddani temu, co kochają robić w wolnym czasie. Dlatego też poprosiliśmy agencję inPlus Media o przygotowanie koncepcji kampanii, której celem będzie edukacja i zmiana niekorzystnego image'u. Stąd powstał pomysł na nazwę Druga Twarz Instalatora. -  mówi Emilia Dudek marketing manager marki Purmo

Głównym elementem kampanii są filmy, w których występują instalatorzy, każdy z nich opowiada swoją historię. Bohaterami są m.in. pasjonat jednośladów, hodowca psów rasowych czy ultramaratończyk. Dodatkowo wszyscy Panowie uczestniczyli w specjalnych sesjach zdjęciowych, realizowanych w na terenie całej Polski. Głównym kanałem komunikacyjnym jest dedykowany kampanii landing page, na którym znajdują się filmy, zdjęcia, wywiady z każdym z bohaterów.

Przygotowane materiały będą publikowane co 2 tygodnie za pomocą kanałów społecznościowych, należących do marki Purmo - Facebook, LinkedIn, Instagram, YouTube oraz na firmowym blogu - Purmosfera. Przedstawione sylwetki bohaterów to: motocyklista, hodowca psów rasowych, ultramaratończyk, skialpinista, renowator mebli, nurek i fotograf. Na potrzeby akcji przygotowano również osobne logo kampanii, witrynę internetową, kalendarze, konkurs i hashtag #purmo2twarz.

Za opracowanie koncepcji kreatywnej i jej egzekucję odpowiada agencja inPlus Media, z Krzysztofem Kozłowskim i Adamem Miturą na czele. Za przygotowanie materiałów foto i wideo odpowiada warszawskie studio Palm Fiction, które w przeszłości realizowało kampanie dla takich marek jak H&M, Grupa Żywiec, Caterpillar czy GymHero. Kampania potrwa do końca roku.

Źródło: inPlus Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764