logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje kampania „Nowa Kia Xceed. Już jest.”

  PR 20.09.2019, przeczytano 488 razy
ilustracjastrzałka

W tym tygodniu wystartowała kampania promująca nowy model Kia XCeed. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-kampania-_nowa-kia-xceed.-juz-jest._,384028,artykul.html

Kampania promująca ten model pod hasłem „Nowa Kia XCeed. Już jest.” będzie obejmować emisję spotów w TV oraz kanałach online wideo: YouTube oraz portale VoD. W ramach zaplanowanych działań wykorzystany będzie również display, mobile, social media oraz prowadzonę będą działania SEM. Kampania potrwa do końca listopada.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media. Za lokalizację spotu i kreację online odpowiada agencja Interactive Partners. Za komunikację tej kampanii w social mediach odpowiada agencja WebTalk.

Kia Motors otwiera nowy rozdział w motoryzacyjnej historii. Teraz gama modelu Ceed obstawia aż cztery segmenty rynku. W ofercie jest kompakt, przestronne kombi, awangardowy shooting brake oraz miejski crossover o dynamicznej stylistyce coupe - XCeed. Tym samym Kia jest pierwszą marką w kategorii aut popularnych, która oferuje aż cztery typy nadwozia w segmencie kompaktów.

Kia XCeed jest produkowana w zakładzie w Żylinie na Słowacji. Podobnie jak pozostałe modele marki Kia najnowszy członek rodziny modeli Ceed jest w standardzie oferowany z 7-letnią gwarancją lub na 150.000 kilometrów.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Skup butelek zwrotnych Kompanii Piwowarskiej ponownie otwarty
Prawie 1 milion butelek zwrotnych w ciągu 8 miesięcy funkcjonowania skupu butelek przy Lech Browary Wielkopolski oddali mieszkańcy Poznania i okolic. Butelki zyskały „nowe życie” a Wielkopolska – czystsze środowisko. Po chwilowym zawieszeniu działalności, wynikającym z sytuacji epidemiologicznej, skup butelek ponownie otworzył się dzisiaj na ekopiwoszy.
Agencja Węc PR nagrała swój Hot16challenge2
Akcja hot16challenge2 cieszy się dużą popularnością wśród polskich internautów.  W społeczną inicjatywę zaangażowali się celebryci i politycy, a nawet znane brandy. Nominacje dotarły również do branży kreatywnej. Specjaliści z agencji WĘC PR podjęli rękawicę i zarapowali, by wesprzeć medyków w walce z koronawirusem.
Kampania społeczna marki Ambition
Czas izolacji, ograniczenie kontaktów z bliskimi, niepewna przyszłość to nowa rzeczywistość, z którą w ostatnich miesiącach przyszło nam się zmierzyć. Wszechobecne zakazy bezpośrednio przemodelowały nasz dotychczasowy sposób życia, jednak to, co naprawdę ważne powinno pozostać niezmienne. Marka Ambition, w swojej nowej kampanii zachęca odbiorców do podtrzymania wiary w...
Nowe przenośne projektory LCD Panasonic
Firma Panasonic ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek dwóch ekonomicznych serii projektorów LCD, które wyróżniają się niewiarygodnie długim cyklem eksploatacji przy jej jednoczesnym niskim całkowitym koszcie. Główne zalety produktów to wysoka jakość i duży kontrast wyświetlanych obrazów. Nowe serie, które doskonale nadają się...
Aplikacje Photo Gallery i AiFoto debiutują w nowych wersjach. Producent gruntownie przemodelował interfejs i dodał szereg nowych funkcji. Mają one sprawić, że organizacja, przeglądanie i udostępnianie zdjęć będą prostsze niż kiedykolwiek wcześniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764