logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Interactive Partners: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 10
Kia promuje elektrycznego crossovera EV6

W związku ze zdobyciem przez model Kia EV6 tytułu Samochodu Roku 2022 w prestiżowym konkursie Car of The Year 2022 Kia Polska rozpoczęła szeroko zasięgową kampanię mediową budującą świadomość tego wydarzenia. Media zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

26.05.2022 | przeczytano: 446 razy
Startuje kampania „Kia Eko Drivers”

W tym tygodniu wystartowała kampania promująca program „Kia Eko Drivers” skierowany do posiadaczy instalacji fotowoltaicznej. Specjalna oferta dotyczy modeli elektrycznych oraz hybrydowych Plug-in. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media.

20.11.2020 | przeczytano: 481 razy
Startuje kampania promująca gamę modeli hybrydowych i elektrycznych Kia

Wczoraj wystartowała kampania promująca gamę modeli hybrydowych i elektrycznych KIA. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media.

06.10.2020 | przeczytano: 528 razy
Startuje kampania „Nowa Kia Xceed. Już jest.”

W tym tygodniu wystartowała kampania promująca nowy model Kia XCeed. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

20.09.2019 | przeczytano: 1251 razy
Wystartowała kampania „Nie ma jak Niro…”

W tym tygodniu wystartowała kampania promująca nowy model Kia Niro z udziałem aktora Roberta De Niro. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

13.08.2019 | przeczytano: 738 razy
Startuje kampania „Nowa Kia Proceed. Łamie schematy”

Wystartowała kampania promująca nowy model Kia ProCeed. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

01.03.2019 | przeczytano: 662 razy
Havas Media z kampanią nowej Kia Picanto

Trwa kampania promująca nowy model KIA Picanto, samochodu który miał premierę podczas marcowego salonu samochodowego w Genewie. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

14.06.2017 | przeczytano: 611 razy
Ruszyła kampania skierowanej do biznesu oferty SUV-ów Kia

Rozpoczęła się kampania promująca dwa modele SUV marki KIA – Sportage i Sorento. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

12.06.2017 | przeczytano: 593 razy
Havas Media i Interactive Partners dla Kia Motors Polska

W marcu wystartowała kampania reklamowa modelu Kia Rio czwartej generacji. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

30.03.2017 | przeczytano: 665 razy
Śródziemnomorska kampania marki PodravkaZobacz wideo

Ruszyła kampania promująca produkty marki Podravka, przeznaczone do przygotowania dań kuchni śródziemnomorskiej. Działania prowadzone są w telewizji, Internecie, prasie oraz w punktach sprzedaży.

21.09.2015 | przeczytano: 1124 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 10)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764