logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowała kampania „Nie ma jak Niro…”

  PR 13.08.2019, przeczytano 124 razy
ilustracja

W tym tygodniu wystartowała kampania promująca nowy model Kia Niro z udziałem aktora Roberta De Niro. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-kampania-_nie-ma-jak-niro%E2%80%A6_,383573,artykul.html

Nowa Kia Niro jest dostępna w wersji hybrydowej, hybrydowej plug-in oraz w pełni elektrycznej. Kampania promująca ten model pod hasłem „Nie ma jak Niro…” będzie obejmować emisję spotów w kanałach online wideo: YouTube oraz portale VoD. W ramach zaplanowanych działań wykorzystany będzie również display z użyciem formatów rich media, mobile oraz działania SEM. Kampania potrwa do końca października.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media. Za lokalizację spotu i kreację online odpowiada agencja Interactive Partners.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukarka sublimacyjna Mutoh RJ-900 XG – już kilkaset egzemplarzy pracuje w Polsce
„Dobre i tanie” w teorii nie istnieje, a jednak inżynierom japońskiej firmy Mutoh udało się zaprojektować drukarkę, która znajduje zastosowanie w startupach i potężnych fabrykach.
Pol’and’Rock Festival: Co się działo w Miasteczku Leszka?
Dobra muzyka, zabawa i pozytywni ludzie – taka była 25 edycja festiwalu Pol’and’Rock. W festiwalowym Miasteczku czekały liczne atrakcje, konkursy, koncerty oraz influencerzy z jego ekipy. Wspólna zabawa na Pol’and’Rock to tylko część działań realizowanych w ramach platformy Lech Music.
Leo Burnett dla Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski
Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski we współpracy z agencją Leo Burnett zaprasza do odwiedzenia przestrzeni, w której sztuka współczesna zaskakuje i wywołuje emocje oraz zachęca do aktywnego wyrażania swojego zdania. Od 1 sierpnia w prasie, Internecie i na ulicach Warszawy zobaczymy kreacje reklamowe zachęcające do złożenia wizyty w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek...
Żubr znika z etykiet… na rzecz zagrożonych gatunków
Żubr wystartował z wyjątkową akcją, której celem jest ochrona zagrożonych gatunków zwierząt. Aby uzmysłowić skalę zagrożenia, Żubr zniknie z puszek i butelek piwa, ustępując miejsca trzem gatunkom: wilkowi, rysiowi i sóweczce. Akcja prowadzona jest we współpracy z WWF, jedną z największych światowych organizacji zajmujących się ochroną...
Sony zdobywa rekordową liczbę nagród w konkursie Eisa 2019
Sony ogłosiło swój wielki sukces w tegorocznej edycji prestiżowego konkursu organizowanego przez stowarzyszenie Expert Imaging and Sound Association (EISA). Firma zdobyła rekordową liczbę siedmiu nagród, w tym po raz pierwszy w kategorii „Innowacja w dziedzinie fotografii”. EISA zrzesza 55 specjalistycznych czasopism z 29 krajów z całego świata i cieszy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764