logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drytac Hot Glass Vacuum Press – nowy pomysł na laminowanie

   14.02.2006, przeczytano 3060 razy
ilustracjastrzałka
Hot Glass Vacuum Press Jet Media

Firma Drytac wprowadziła na polski rynek prasę próżniową do laminowania różnego rodzaju prac, w tym zdjęć, grafik i reprodukcji. Hot Glass Vacuum Press wykorzystuje opatentowaną technologię opartą na gorącej szklanej płycie grzewczej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drytac-hot-glass-vacuum-press--nowy-pomysl-na-laminowanie,3533,artykul.html

Hot Glass Vacuum Press jest maszyną opartą na unikalnej próżniowej technologii, z opatentowanym gorącym szkłem oraz podłożem działającym próżniowo. Maszyna korzysta ze specjalnej metody nakładania prac na sztywne podłoże typu płyty MDF, płyty piankowe itp.. System dodatkowo nakłada warstwę laminatu i zabezpiecza krawędzie nadając im estetyczny wygląd.

Dzięki zastosowaniu gorącej szklanej płyty grzewczej, która zapewnia nagrzanie na całej powierzchni oraz systemu próżniowego, uzyskuje się optymalne warunki laminacji. Proces składa się z jednoczesnego podgrzania laminatu oraz sprasowania go z powierzchnią laminowaną. Efektem połączenia tych czynników jest trwałe zespolenie powierzchni laminowanej z laminatem. Temperatura laminowania to ok. 80 st. C, a czas laminowania w zależności od grubości laminatu oraz aplikacji wynosi ok. 3 – 10 min. Maszyna wyposażona jest w czujniki umożliwiające automatyczny pomiar czasu, temperatury i ciśnienia.

Zaletą maszyny jest możliwość transferu dowolnego wydruku na papierze na materiał strukturalny np. canvas i stworzenie w wyniku tego własnego unikalnego obrazu. Hot Glass Vacuum Press dostępna jest w czterech rozmiarach (obszary pracy: 635 mm x 940 mm; 890 mm x 1195 mm; 1095 mm x 1705 mm; 1276 mm x 2496 mm). Laminując na tej maszynie można zastosować laminaty strukturalne firmy Drytac oddające różne struktury płótna. Daje ona również możliwość laminowania aplikacji różnych grubości na jednym podłożu (np. płycie).

Źródło: Jet Media

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Branża reklamowa przeżywa w ostatnich dniach gorący okres targowy. Po polskiej imprezie „Festiwal marketingu” oraz brytyjskich ewentach z cyklu „The Big Promotional Trade Show”, przyszedł czas na turecki Promosyon Show w Stambule, rumuński Corporate Gift Show  w Bukareszcie i bułgarskie targi Copis w Sofii.
iProspect, część globalnej sieci dentsu, z powodzeniem kończy wyścig o budżet mediowy motoryzacyjnego giganta. BMW i MINI powierzają agencji obsługę wszystkich kanałów mediowych offline, których zasięg dociera aż do 24 rynków europejskich.  
Rusza kampania Europejskiej Rady Informacji o Żywności na temat dodatków do żywności
Dziś w ramach finansowanego przez UE projektu FoodSafety4EU i Europejskiej Rady Informacji o Żywności (EUFIC)rozpoczęła się kampania w mediach społecznościowych na temat dodatków do żywności, oparta na analizie pytań i wątpliwości konsumentów. Choć użycie dodatków do żywności musi mieć udowodniony cel i przejść surowe oceny bezpieczeństwa, nadal budzi...
Wróżbita Maciej dołącza do Dawida Podsiadło, Roberta Makłowicza, pashyBicepsa i Sanah w zaskakującej odsłonie kampanii Credit Agricole. Najnowszy spot odnosi się do rosnącej inflacji oraz niepewnej przyszłości, zwłaszcza finansowej.
Marka Bosman została partnerem szczecińskich kibiców
Marka Bosman została partnerem Stowarzyszenia Kibiców Pogoni Szczecin „Portowcy”. Współpraca SKPSu i marki Bosman pn. „Kibicuj z Bosmanem” – podmiotów tak silnie kojarzących się ze Szczecinem i województwem zachodnio-pomorskim – ma na celu wspólną promocję regionu i integrację lokalnej społeczności.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764