logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Duże zainteresowanie akcją #Ukraincywpspr

  PR 03.05.2022, przeczytano 407 razy

W społeczności Polskiego Stowarzyszenia Public Relations znajduje się już 13 członkiń i członków - obcokrajowców. Skokowe podwyższenie tej liczby nastąpiło dzięki specjalnej akcji #UkraincywPSPR. Ogłoszona w marcu inicjatywa ma za zadanie integrować oraz wspierać zawodowo specjalistów PR z Ukrainy czasowo lub docelowo mieszkających w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/duze-zainteresowanie-akcja-ukraincywpspr,395703,artykul.html

W gronie Stowarzyszenia pojawiły się zarówno te osoby, które zmuszone były uciekać z Ukrainy w ostatnich tygodniach, jak i te, które pracują w naszym kraju od kilku lat. – Dla wszystkich tych ludzi otwieramy szeroko podwoje. Wnoszą inną perspektywę, ciekawe doświadczenia, potencjał networkingowy. Postaramy się zrewanżować działaniami integracyjnymi czy szeroko rozumianą pomocą merytoryczną na naszym rynku. Ekipa ukraińska jest już dziewięcioosobowa i wszystko wskazuje na to, że dalej będzie się powiększać, stając się coraz bardziej znaczącą częścią naszej organizacji branżowej – podkreśla Luiza Jurgiel-Żyła, prezeska PSPR.

Ukraińscy Członkowie Stowarzyszenia (stan na 27.04.2022 r.)

  • Alina Nużnenko
  • Olena Diatlovska
  • Rehina Koshova
  • Margaryta Sytnik
  • Zlata Fedorova
  • Mykhailo Krasiuk
  • Nadiia Osaulenko
  • Alena Dalskaya-Latosiewicz

Co ważne, Ukraińcy działają w różnych regionach Polski. W Lublinie, Wrocławiu, Gdańsku czy Warszawie. – Chcemy się jak najszybciej poznać oraz poszukać pól do współpracy. Obecnie jesteśmy jeszcze na etapie bardzo trudnej nauki „warlifebalance”, więc lepiej stawiać, póki co, małe kroki. Jesteśmy przecież w różnych sytuacjach życiowych. Niektórzy, pracują nad Wisłą od dawna, tak jak ja, niektórzy dopiero szukają tu pierwszej pracy i nie znają języka. Niemniej chcemy dalej działać, rozwijać się. Uczestniczyć też w projektach branżowych. I rzecz jasna wspierać Ukrainę. Bardzo się cieszę z dotychczasowych efektów akcji #UkraincywPSPR– mówi Mykhailo Krasiuk, członek organizacji od 2019 r., który mocno zaangażował się w tą inicjatywę.

W maju planowane jest pierwsze spotkanie online, które rozpocznie też dyskusję nad potencjalnymi aktywnościami w Stowarzyszeniu czy potrzebami, możliwościami wsparcia. – Warto rozważyć choćby utworzenie ukraińskiej grupy roboczej. To może być cenny głos ekspercki komentujący tak ważne „wojenne” konteksty komunikacyjne i reputacyjne. Czy też teamu operacyjnego, który połączy siły nad konkretnym zadaniem. W ramach spotkania zamierzamy też zaprezentować nasze planowe działania, aby móc dołączyć do nich nowych członków – zapowiada Cyprian Maciejewski, wiceprezes PSPR, inicjator akcji.

Stowarzyszenie zaprasza kolejnych Ukraińców

Polskie Stowarzyszenie Public Relations nadal zachęca specjalistów PR z Ukrainy, którzy obecnie znajdują się w Polsce, do skorzystania z opcji bezpłatnego członkostwa w organizacji w 2022 r. oraz integrowania ze środowiskiem. Akcja ma sprzyjać adaptacji w zawodzie na polskim rynku pracy, networkingowi, wymianie know-how i wsparciu rekrutacyjnemu.

Inicjatywa otwarta jest dla wszystkich obywateli Ukrainy, nie tylko dla tych, którzy w ostatnich tygodniach musieli uciekać przed wojną lub niebawem to uczynią. Zainteresowani członkostwem mogą aplikować (w języku angielskim lub polskim) w sposób standardowy, poprzez formularz na stronie internetowej.

Źródło: Polskie Stowarzyszenie Public Relations

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Haribo zaprasza do udziału w konkursie „Design by Haribo”
Marka HARIBO przygotowała dla swoich wielbicieli niezwykły konkurs z unikalną kolekcją design by HARIBO! Do wygrania jest specjalnie na tę okazję zaprojektowana, niezwykle atrakcyjna kolekcja ubrań i akcesoriów HARIBO oraz nagroda główna – laptop z wyjątkowym etui.
Aleksandra Siewierska awansowała na stanowisko Head of Client’s Operations w agencji K2 Create
Aleksandra Siwierska awansowała w ramach struktury K2 Create na stanowisko Head of Client’s Operations, a do zakresu jej nowych obowiązków należy zarządzanie 10-osobowym zespołem dedykowanym do działań dla platformy Netflix w obszarze komunikacji marki w mediach społecznościowych (obsługa klienta, zarządzanie projektami, strategia, kreacja). Aleksandra Siewierska...
Merservice zadba o widoczność farb i produktów Śnieżka w sieciach PSB i Bricomarche
Spółka MerService, specjalizująca się we wsparciu sprzedaży, świadczy usługi merchandisigowe produktów opatrzonych znakiem towarowym Śnieżka Trade of Colours w wybranych punktach sprzedaży.
Praca managera influencera: IMOK Future of Skills #4
Jak wygląda świat influencer marketingu od kuchni i czym zajmuje się manager influencera? Na te pytania znajdziesz odpowiedź podczas IMOK Future of Skills #4 -Influencer marketing - trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera. Dowiesz się, jak współpracować z twórcami internetowymi, czym zajmuje się manager influencera i dlaczego warto nim zostać?
Należące do grupy marketingowej Good One agencje Good One PR, Social Lama oraz SeoFly poprowadzą kompleksową obsługę komunikacyjną platformy Getaway, pełniącej funkcję inteligentnego kreatora podróży “szytych na miarę”. Zakres współpracy obejmuje PR korporacyjny i produktowy, działania w mediach społecznościowych, a także realizację kampanii SEO i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764