logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwa nowe FleXy od Sapphire

   31.01.2011, przeczytano 1534 razy
ilustracjastrzałka

Sapphire powiększa rodzinę kart FleX o dwa modele Eyefinity na 3 monitorach bez przejściówek i DisplayPort.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwa-nowe-flexy-od-sapphire,11939,artykul.html

Sapphire HD 6870 FleX ma być najwydajniejszą obecnie kartą graficzną z serii (1120 procesorów strumieniowych oraz 1GB pamięci GDDR5, taktowanie GPU - 900 MHz, takt. pamięci - 1050 MHz), a Sapphire HD 5670 FleX (najwydajniejsza karta graficzna obsługująca DirectX 11, która nie wymaga dodatkowego zasilania - posiada 400 procesorów strumieniowych taktowanych 775 MHz i 1GB pamięci GDDR5 taktowanej na 1000 MHz) pozwalać ma na wprowadzenie Eyefinity do segmentu niedrogich kart graficznych. 

Podczas korzystania z FleX dwa monitory DVI są podłączane do nowych kart Sapphire w tradycyjny sposób przez złącza DVI-DL na tylnym panelu. Trzeci monitor podłączany jest do portu HDMI za pomocą pasywnej przejściówki, która znajduje się w zestawie, a konfiguracja odbywa się w Catalyst Control Center. W ten sposób można podłączyć trzy monitory DVI do karty FleX bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Do każdej z kart można podłączyć jeszcze jeden, czwarty monitor, za pomocą złącza DisplayPort.

Sugerowana cena detaliczna karty graficznej Sapphire HD 5670 FleX wynosi ok. 370 zł brutto. Cena Sapphire HD 6870 FleX będzie znana w lutym 2011. Obie karty objęte są dwuletnią gwarancją producenta.

Źródło: Sapphire

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja mediowa Starcom Polska (Publicis Groupe Polska) uruchomiła własny podcast zatytułowany „Rozmowy Strategiczne”, który ma się stać dla Klientów agencji i całej brażny marketingowej, następnym po serwisie www.cmoinsider.pl źródłem wiedzy i inspiracji na temat najbardziej aktualnych tendencji w biznesie i komunikacji marketingowej.
Portfolio agencji poszerzyło się o Klienta z branży zdalnej edukacji. ContentHouse jest odpowiedzialny za realizację działań contentmarketingowych dla platformy nauki języka angielskiego Tutlo.
#Mamkontrolę – kampania społeczna, która otwarcie mówi o spożywaniu alkoholu
Problem nadmiernego i szkodliwego spożywania alkoholu dotyczy większej liczby osób niż pozornie się wydaje. Niepowodzenia w pracy, urodziny kolegi, nerwowy dzień – wszystko może być pretekstem.
Druk 3D zmienia oblicze branży rozrywkowej
Niemal każde studio filmowe posiada już drukarkę 3D. Rekwizytorzy, filmowcy i projektanci kostiumów wykorzystują tę technologię na różnych poziomach. Drukowanie w 3D pozwoliło stworzyć repliki kości dinozaurów na potrzeby filmu „Jurassic World”. Film „Czarna Pantera” dostał Oscara za kostiumy stworzone właśnie na drukarkach 3D. Polskie...
Agencja Keypr dla Fundacji Sue Ryder
Fundacja Sue Ryder wybrała Agencję Public Relations keyPR do obsługi całościowych działań komunikacyjnych. Współpraca rozpoczęła się w lipcu 2020 i potrwa 12 miesięcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764