logo
WIADOMOŚCI

Dwie nowe osoby w Hanami Communications

  PR 09.07.2018, przeczytano 327 razy

Do Hanami Communications dołączyli w lipcu Ewelina Przastek i Przemysław Gajos. Agencja Jerzego Ciszewskiego pracuje aktualnie z pięcioma klientami, a w jej planach na najbliższy czas są kolejne wzmocnienia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwie-nowe-osoby-w-hanami-communications,37173,artykul.html

- Jest nas w tej chwili siedmioro i staramy się, aby niebawem dołączyli do nas kolejni pracownicy. Mamy od niedawna nowego klienta, kolejnych dwóch jest zainteresowanych podjęciem współpracy z nami w najbliższych tygodniach. Sądzę, że skoro rozwijamy agencję od kilku miesięcy, to naszą obecną sytuację można określić jako co najmniej dobrą – powiedział Jerzy Ciszewski, założyciel Hanami Communications.

- Budowanie agencji to proces rozciągnięty w czasie. Owszem, umiem poruszać się w tym środowisku biznesowym, ponieważ bardzo dużą część mojego życia zawodowego poświęciłem na rozwijanie Ciszewski Public Relations – w sumie niecałe dwadzieścia lat. Bardzo dobrze wiem, że poszukiwanie nowych klientów, rozglądanie się za nowymi współpracownikami i budowanie nowych kompetencji wewnątrz agencji to wyzwanie, które nie ma ani początku, ani końca. Hanami Communications, po wejściu na rynek usług public relations, mierzy się z tymi wyzwaniami i procesami – dodał Ciszewski.

Przemysław Gajos będzie pracował jako account executive, jego zakres obowiązków to m.in. copywriting i działania w zakresie digital dla klientów agencji. Ma roczne doświadczenie w branży PR i dwuletnie w videomarketingu, wcześniej współpracował ze sportowymi serwisami internetowymi. Jest absolwentem Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz wydziału Dziennikarstwa i Medioznawstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Ewelina Przastek, jako junior account executive, będzie  zajmowała się m.in. działaniami na rzecz Grupy Essilor i JZO S.A. Ma półroczne doświadczenie w PR, wcześniej pracowała jako dziennikarka w wydawnictwie Edipresse Polska. Jest absolwentką Wydziału Polonistyki oraz Katedry Ukrainistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

Źródło: Hanami Communications

www.hanamicommunications.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Promo Show Professional 2019 tylko dla agencji reklamowych
Przedstawiciele agencji reklamowych mogą już rejestrować się na II edycję profesjonalnego spotkania TOP DOSTAWCÓW branży artykułów promocyjnych i tekstyliów reklamowych. Formuła przygotowana jest tylko i wyłącznie dla profesjonalistów z branży.
„Solidarność” - Nazwa i logo dla Centralnego Portu Lotniczego
Centralny Port Komunikacyjny ma wprowadzić nową jakość na rynku transportowym w Polsce i zgodnie z założeniami do 2030 roku ma się stać jednym z najważniejszych hubów lotniczych Unii Europejskiej. Projekt, poza budową zlokalizowanego pod Warszawą lotniska, zakłada szerokie inwestycje w strukturę kolejową oraz drogową. Wszystkie elementy sieci CPK mają funkcjonować pod...
Mastercard i Citi Handlowy ze wspólną kampanią programu Mastercard Priceless Specials
„Nie oceniamy tego, co kupujesz” – pod tym hasłem wystartowała wspólna kampania Mastercard i Citi Handlowy promująca program punktowy Mastercard Priceless Specials. Trzy spoty wyprodukowane przez Isobar Polska w humorystyczny sposób prezentują nietypowe gusta zakupowe klientów. Kampania będzie prowadzona w internecie oraz placówkach Citi...
Epson: Nowe drukarki atramentowe A4 dla biznesu
Nowy wygląd, łatwiejsza obsługa oraz mniejsze gabaryty w najnowszych superwydajnych urządzeń A4 RIPS.
Agencja Partner of Promotion wygrała postępowanie ofertowe na obsługę public relations i public affairs Centralnego Portu Komunikacyjnego (CPK).
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone