logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwie nowe osoby w Hanami Communications

  PR 09.07.2018, przeczytano 363 razy

Do Hanami Communications dołączyli w lipcu Ewelina Przastek i Przemysław Gajos. Agencja Jerzego Ciszewskiego pracuje aktualnie z pięcioma klientami, a w jej planach na najbliższy czas są kolejne wzmocnienia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwie-nowe-osoby-w-hanami-communications,37173,artykul.html

- Jest nas w tej chwili siedmioro i staramy się, aby niebawem dołączyli do nas kolejni pracownicy. Mamy od niedawna nowego klienta, kolejnych dwóch jest zainteresowanych podjęciem współpracy z nami w najbliższych tygodniach. Sądzę, że skoro rozwijamy agencję od kilku miesięcy, to naszą obecną sytuację można określić jako co najmniej dobrą – powiedział Jerzy Ciszewski, założyciel Hanami Communications.

- Budowanie agencji to proces rozciągnięty w czasie. Owszem, umiem poruszać się w tym środowisku biznesowym, ponieważ bardzo dużą część mojego życia zawodowego poświęciłem na rozwijanie Ciszewski Public Relations – w sumie niecałe dwadzieścia lat. Bardzo dobrze wiem, że poszukiwanie nowych klientów, rozglądanie się za nowymi współpracownikami i budowanie nowych kompetencji wewnątrz agencji to wyzwanie, które nie ma ani początku, ani końca. Hanami Communications, po wejściu na rynek usług public relations, mierzy się z tymi wyzwaniami i procesami – dodał Ciszewski.

Przemysław Gajos będzie pracował jako account executive, jego zakres obowiązków to m.in. copywriting i działania w zakresie digital dla klientów agencji. Ma roczne doświadczenie w branży PR i dwuletnie w videomarketingu, wcześniej współpracował ze sportowymi serwisami internetowymi. Jest absolwentem Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz wydziału Dziennikarstwa i Medioznawstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Ewelina Przastek, jako junior account executive, będzie  zajmowała się m.in. działaniami na rzecz Grupy Essilor i JZO S.A. Ma półroczne doświadczenie w PR, wcześniej pracowała jako dziennikarka w wydawnictwie Edipresse Polska. Jest absolwentką Wydziału Polonistyki oraz Katedry Ukrainistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

Źródło: Hanami Communications

www.hanamicommunications.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Złoty Medal dla drukarki tekstylnej Mutoh Valuejet 1938TX
Mutoh ValueJet 1938 TX z atramentami polimerowymi UltraVision TX to kompletna technologia do druku bezpośredniego na tkaninach naturalnych, sztucznych i tapetach, która podczas targów RemaDays 2019 Złoty Medal "The Prize for Innovations".
Empik: nowa kampania, pozycjonowanie i magazyn online marki
Empik zaprezentował spot wprowadzający nowe pozycjonowanie marki. Jego esencją jest inspirowanie do życia pełnego pasji i realizacji wszystkich zainteresowań – od tych codziennych po te niezwykłe. Jednocześnie zmieniła się strona internetowa, na której oferta została wyraźnie podzielona wizualnie na wybrane obszary, aby ułatwić poruszanie się po różnych kategoriach Empiku....
Sławomir bohaterem kampanii reklamowej platformy Bancovo
Bancovo – platforma kredytowa online startuje z kampanią telewizyjną - której głównym bohaterem jest Sławomir Zapała – popularna gwiazda piosenki, aktor i showman. Strategię i kreację kampanii, przygotowała agencja Start Something.
Ricoh na Fespa 2019
Ricoh będzie jednym z wystawców na targach FESPA 2019. W swojej strefie (hala B4, stanowisko K31) firma zaprezentuje m.in. nowy ploter lateksowy Pro L5160, system do druku na tekstyliach Ri 6000 oraz system produkcyjny z piątą stacją na toner specjalny Pro C7200x.
Produkty Canon po raz 25. wyróżnione nagrodami If Design Award 2019
Aż dziewięć produktów Canon zostało nagrodzonych przez iF International Forum Design GmbH prestiżowymi wyróżnieniami iF Design Award 2019. Firma Canon już po raz 25. z rzędu znalazła się wśród laureatów iF Design Award. Cykliczne wyróżnienia dla produktów i technologii Canon sprawiają, że firma nie ustaje w wysiłkach tworzenia produktów, łączących w sobie korzyści...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764