logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dziadek do orzechów przedłuża współpracę z Marie Brizard Wine & Spirits

  PR 22.03.2018, przeczytano 533 razy

Firma Marie Brizard Wine&Spirits podpisała z agencją kontrakt na obsługę stałą na 2018 rok.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dziadek-do-orzechow-przedluza-wspolprace-z-marie-brizard-wine-and-spirits,35887,artykul.html

Dziadek do orzechów zajmie się działaniami reklamowymi w internecie dla marek Sobieski Vodka, Biała Dama oraz Impress Powered by Sobieski. Agencja w ubiegłym roku prowadziła już komunikację tych marek na Facebooku. Nowa umowa jest przedłużeniem działań o kolejny rok.

Największe wyzwania dla „Dziadka” stanowi rebranding marki Sobieski Vodka. Agencja jest odpowiedzialna za wprowadzenia na rynek nowej butelki popularnej wódki. Do jej zadań należeć będzie także planowanie i zakup mediów.

Źródło: Dziadek do orzechów

www.dziadekdoorzechow.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764