logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dzień Dobry TVN z największą oglądalnością wśród programów śniadaniowych

  PR 11.05.2020, przeczytano 1076 razy
ilustracja

"Dzień Dobry TVN" nadal pozostaje blisko swoich widzów. W kwietniu program cieszył się największą oglądalnością w grupie komercyjnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dzien-dobry-tvn-z-najwieksza-ogladalnoscia-wsrod-programow-sniadaniowych,386960,artykul.html

Tematy społeczne, poradnikowe, zdrowotne, informacje o show-biznesie – wszystko to można znaleźć w każdym odcinku „Dzień Dobry TVN”. W kwietniu średnia oglądalność w grupie ogólnej wyniosła 7,54%. Program przyciągał przed telewizory 488 tysięcy widzów, czyli o ponad 30 tysięcy więcej niż w tym samym okresie w roku ubiegłym.

Od początku kwietnia "Dzień Dobry TVN" pozostaje najchętniej oglądaną pozycją w swoim paśmie wśród widzów w wieku 16-49. W tym okresie średni udział w rynku wyniósł 10,32%, co oznacza 239 tysięcy widzów, o ponad 20 tysięcy więcej niż w kwietniu 2019 roku.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764