logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dziennikarze „Gazety Wyborczej” i Gazeta.pl z Piórami Odpowiedzialności

  PR 27.05.2022, przeczytano 912 razy

Marta Danielewicz z poznańskiej redakcji „Gazety Wyborczej” otrzymała nagrodę Pióro Odpowiedzialności w kategorii Artykuł tematyczny. Dziennikarz Gazeta.pl Dominik Szczepański został wyróżniony w kategorii Artykuł prasowy. Gala wręczenia nagród, przyznawanych przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, odbyła się w środę, 25 maja br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dziennikarze-_gazety-wyborczej_-i-gazeta.pl-z-piorami-odpowiedzialnosci,396042,artykul.html

Marta Danielewicz z „Gazety Wyborczej” Poznań otrzymała Pióro Odpowiedzialności w kategorii Artykuł tematyczny za tekst „Rolnik szuka wody” o Patryku Kokocińskim, młodym rolniku ze wsi Snowidowo k. Grodziska Wlkp., który walczy o wodę i sadzi drzewa.

Wyróżnienie w kategorii Artykuł prasowy otrzymał Dominik Szczepański z redakcji Gazeta.pl za artykuł „Czy Kampinoski Park Narodowy skurczy się dla dewelopera?” opublikowany na Next.Gazeta.pl. To tekst, który powstał w ramach autorskiego cyklu #Ekośledztwa.

Nagrodę specjalną za tekst dotyczący odpowiedzialności w obliczu wojny w Ukrainie otrzymał Klaus Bachmann. Dziennikarz został doceniony za opublikowany w „Gazecie Wyborczej” tekst pt. „Uchodźców będzie 5 milionów i oni, w przeciwieństwie do Irakijczyków, nie wyjadą do Niemiec”.

„Pióro odpowiedzialności” to konkurs organizowany przez Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Przedsięwzięcie zachęca dziennikarzy, by większą uwagę w swoich publikacjach zwracali na ideę społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju. Tematem 12. edycji konkursu była „zmiana klimatu”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764