logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Edyta Kowal: z Prowly do Socjomanii

  PR 05.09.2019, przeczytano 823 razy

Do zespołu Socjomanii dołącza Edyta Kowal, wcześniej związana z Prowly. Jako Chief Marketing Officer będzie koordynować działania marketingowe i komunikacyjne marki oraz rozwijać zespół w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/edyta-kowal%3A-z-prowly-do-socjomanii,383836,artykul.html

Głównym zadaniem Edyty będzie prowadzenie działań marketingowych Socjomanii, w tym rozwój strategii komunikacyjnej i działań content marketingowych, w których się specjalizuje. Objęcie przez nią roli lidera w warszawskim biurze jest związane z pozyskiwaniem nowych klientów w stolicy i koniecznością rozbudowy lokalnego zespołu przez krakowską spółkę. Edyta wesprze także zespół ekspertów Socjomanii w projektach realizowanych dla klientów.

- Dla zespołu Socjomanii dołączenie Edyty jest kamieniem milowym w rozwoju. Edyta jest dla mnie jedną z osób, które budują pojęcie content marketingu w Polsce, a wnosząc swoje doświadczenie z Public Relations stanowi kolejny mocny filar Socjomanii, pokrywając dla nas brakujący obszar. Jednocześnie będzie odpowiedzialna za strategiczne i ważne z perspektywy ostatnich lat i realizacji nowej wizji Socjomanii działania (m.in. digitalizacja biznesu, projektowanie usług) – komentuje Katarzyna Młynarczyk, CEO Socjomanii.

Przed dołączeniem do Socjomanii Edyta odpowiadała za strategię marketingową i content marketingową Prowly na rynku globalnym i prowadziła Prowly Magazine, międzynarodowy serwis poświęcony public relations. Wcześniej była redaktor naczelną portalu branżowego Proto.pl. Jest inicjatorką cyklu spotkań branżowych dla praktyków content marketingu - Content Espresso. Wykłada Marketing Internetowy na studiach podyplomowych Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Politechniki Białostockiej.

To kolejne wzmocnienie zespołu Socjomanii w ostatnim czasie. Przed Edytą Kowal listę ekspertów zasilili: Rafał Marek, odpowiadający za digital i performance marketing, wcześniej związany przez kilkanaście lat z Grupą Onet-RAS Polska, Piotr Podgajny - Digital Strategy Lead i trener Social Media, wcześniej pracujący dla Deloitte Digital CE, oraz Cezary Kuik, specjalista w zakresie digital marketingu, wykorzystujący w komunikacji nowe technologie, m.in. chatboty, AI oraz AR.

Źródło: Socjomania

www.socjomania.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764