logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Erkado wdraża nową strategię marketingową

  PR 04.04.2022, przeczytano 557 razy

Za przygotowanie i wdrożenie nowej strategii odpowiada agencja On Board Think Kong. Nowa koncepcja opisuje markę, wyznacza też kierunek zintegrowanych działań maretingowych, które Erkado rozpoczyna w tym roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/erkado-wdraza-nowa-strategie-marketingowa,395353,artykul.html

Nowe hasło marki - „Drzwi to nasz świat”. Koncepcja opiera się na podkreśleniu 45-letniej historii Erkado. Na pokazaniu wyjątkowości marki w kontekście wielopokoleniowej tradycji rodzinnej, fachowości oraz innowacyjnych rozwiązań produkcyjnych, sukcesów firmy w Polsce i na świecie. Pozycjonowanie Erkado jako marki eksperckiej bazującej na tradycji będzie budowane przez szereg planowanych działań. Zespół On Board Think Kong jest odpowiedzialny za realizację części z nich, m.in. budowę nowej strony internetowej, rozpoczęcie komunikacji PR, social media oraz działania reklamowe.

Agencja została wyłoniona w konkursie ofert na początku b.r. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Po stronie Erkado za koordynację współpracy z agencją odpowiada dział marketingu.

Źródło: On Board Think Kong

www.obtk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764