logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Erkado wdraża nową strategię marketingową

  PR 04.04.2022, przeczytano 415 razy

Za przygotowanie i wdrożenie nowej strategii odpowiada agencja On Board Think Kong. Nowa koncepcja opisuje markę, wyznacza też kierunek zintegrowanych działań maretingowych, które Erkado rozpoczyna w tym roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/erkado-wdraza-nowa-strategie-marketingowa,395353,artykul.html

Nowe hasło marki - „Drzwi to nasz świat”. Koncepcja opiera się na podkreśleniu 45-letniej historii Erkado. Na pokazaniu wyjątkowości marki w kontekście wielopokoleniowej tradycji rodzinnej, fachowości oraz innowacyjnych rozwiązań produkcyjnych, sukcesów firmy w Polsce i na świecie. Pozycjonowanie Erkado jako marki eksperckiej bazującej na tradycji będzie budowane przez szereg planowanych działań. Zespół On Board Think Kong jest odpowiedzialny za realizację części z nich, m.in. budowę nowej strony internetowej, rozpoczęcie komunikacji PR, social media oraz działania reklamowe.

Agencja została wyłoniona w konkursie ofert na początku b.r. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Po stronie Erkado za koordynację współpracy z agencją odpowiada dział marketingu.

Źródło: On Board Think Kong

www.obtk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu X z działaniami mediowymi dla marki Tom Ford
Wystartowały działania promujące luksusowe kosmetyki i zapachy od Tom Ford Beauty, w tym NOIR EXTREME PARFUM. Za realizację działań mediowych odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska).
Erecruiter wybiera Kohe
Studio KOHE zostało wybrane do współpracy przez eRecruiter (część Grupy Pracuj), dostawcę platformy do zarządzania rekrutacjami. KOHE odpowiedzialne było za całościowe opracowanie strony www.erecruiter.pl
Havas PR Warsaw, jako partner, wspierał tegoroczną edycję badania prowadzonego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą. Celem badania było poznanie skali zaangażowania firm w działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.
Sharp NEC Display Solutions Europe będzie uczestniczyć w targach Integrated Systems Europe (ISE) 2023, w dniach od 31 stycznia do 3 lutego, wystawiając się na stoisku E600 w hali 3 w Fira Barcelona w Hiszpanii. To kolejny rok, gdy Sharp/NEC podzieli się z uczestnikami targów swoją ekspercką wiedzą i doświadczeniem wynikającym z połączenia dwóch...
Łukasz Plona chief technology officerem w Cube Group
Łukasz Plona objął stanowisko chief technology officera w Cube Group. Będzie odpowiedzialny za rozwój realizowanych w agencji projektów technologiczno-analitycznych oraz wprowadzanie innowacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764