logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ESB po raz trzeci we wrześniu, a użytkownicy już pytają

  PR 29.05.2015, przeczytano 620 razy

Z roku na rok powiększa się grono odbiorców European Suppliers Book. Trzecie wydanie katalogu w wersji drukowanej, tak jak w latach poprzednich, trafi do rąk pięciu tysięcy dystrybutorów i agencji reklamowych z czternastu krajów Europy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/esb-po-raz-trzeci-we-wrzesniu%2C-a-uzytkownicy-juz-pytaja,25010,artykul.html

Dzięki organizacji, po raz pierwszy w historii, OneDay Roadshow Europe z wydawnictwem mogli zapoznać się także wystawcy i goście jednodniowych spotkań branżowych w Budapeszcie, Bratysławie, Pradze i Wiedniu.

Efekty tego będą widoczne już we wrześniowym katalogu, bowiem baza danych zostanie powiększona o nowe firmy z krajów w których odbyła się inauguracyjna edycja tej imprezy. Dystrybucja wersji „papierowej” to nie wszystko, bo ESB będzie dostępny także w wersji elektronicznej i w tym przypadku lista odbiorców wzrośnie do 25.tysięcy.

Największymi zaletami tego wydawnictwa pozostaną więc aktualność i zdecydowany wzrost dostępności. Tak jak w latach ubiegłych European Suppliers Book zawierać będzie pełną prezentację oferty z opisem produktu, brandem, danymi teleadresowymi, a uczestnicy „projektu” otrzymają dostęp do bazy (w formie Excel) firm do których wysyłka została zrealizowana pocztą. Najnowsze wydanie ESB zyska też nową szatę graficzną.

Źródło: GJC Inter Media

www.esbook.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764