logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euro RSCG Sensors – nowa nazwa, nowe logo i nowe możliwości

  PR 24.10.2006, przeczytano 1642 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Euro RSCG Sensors (dotychczas Sensors) informuje o zmianie nazwy i wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej, zgodnej ze standardami sieci Euro RSCG Worldwide.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euro-rscg-sensors--nowa-nazwa%2C-nowe-logo-i-nowe-mozliwosci,4645,artykul.html

- Zmiana ma na celu podkreślenie naszej obecności w strukturach Euro RSCG Worldwide PR - innowacyjnej i dynamicznie rozwijającej się struktury grupy marketingowej Euro RSCG Worldwide. Wiemy, że ze wsparciem grona zagranicznych konsultantów oraz siecią partnerskich agencji możemy podjąć się nowych wyzwań – mówi Katarzyna Przewuska, dyrektor zarządzająca Euro RSCG Sensors – Obecność w sieci Euro RSCG Worldwide PR daje nam liczne korzyści, które mamy nadzieję przekładać na jeszcze bardziej efektywną i udaną współpracę z naszymi Klientami.

Aby wzmocnić potencjał agencji, dostosowując tym samym jej standardy do najlepszych obowiązujących na światowym rynku PR i jednocześnie zapewnić klientom jeszcze lepszą i kompleksową obsługę, Euro RSCG Sensors zadecydowała o utworzeniu stanowiska Corporate Practice Director, które obejmuje Monika Perek.

Monika Perek ma 8-letnie doświadczenie w obszarze PR. Przez ostatnie 6,5 roku kierowała w agencji Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants zespołem konsultantów świadczących usługi z zakresu PR korporacyjnego i produktowego dla międzynarodowych firm, takich jak: GE, IBM, DT, Vodafone, Lenovo, OKI oraz YUKOS. Realizowała również kampanie oraz projekty dla: Eli Lilly, Nokia Networks, UPC, GTECH, Chrysler Jeep, Epson, Fujitsu-Siemens czy P&G. Przed pracą w agencji była PR menedżerem w funduszu NFI Progress, gdzie odpowiadała za kreowanie wizerunku firmy, komunikację wewnętrzną oraz relacje inwestorskie. W Euro RSCG Sensors do jej zadań należy rozwój i nadzorowanie prac działu komunikacji korporacyjnej.

- Dostęp do metodologii oraz doświadczenia grupy Euro RSCG Worldwide PR w ramach struktury sieciowej wzmocni nasz dział komunikacji korporacyjnej oferujący klientom wsparcie m.in. w budowaniu wizerunku firmy, zarządzaniu reputacją przedsiębiorstwa, realizowaniu programów z zakresu odpowiedzialności społecznej biznesu, zarządzaniu kryzysem czy też zarządzaniu zmianą. Dzięki bliższej współpracy z agencjami partnerskimi Euro RSCG specjalizującymi się w Public Affairs oraz komunikacji w sektorze finansowym zamierzamy wzmocnić kompetencje Euro RSCG Sensors szczególnie w tych obszarach - powiedziała Monika Perek, Corporate Practice Director.

Euro RSCG Worldwide PR jest częścią grupy marketingowej Euro RSCG Worldwide, należącej do Grupy Havas. Doświadczenie Euro RSCG Worldwide PR uwzględnia wszystkie główne obszary komunikacji korporacyjnej i PR, od doradztwa strategicznego do komunikacji specjalistycznej. Dziewięć globalnych praktyk (PR korporacyjny, PR konsumencki, komunikacja finansowa, public affairs, zarządzanie kryzysem, komunikacja wewnętrzna, komunikacja zdrowotna, marketing sportowy i identyfikacja wizualna) i 1.200 specjalistów w kilkudziesięciu krajach w Europie, Azji i Ameryce sprawia, że Euro RSCG Worldwide PR należy do czołowych światowych firm public relations. Więcej informacji na temat Euro RSCG Worldwide PR: www.eurorscg-pr.com.

Euro RSCG Sensors zatrudnia obecnie 25 konsultantów, pracujących w ramach 3 działów: Corporate PR, Consumer PR oraz Healthcare PR. Agencja istnieje od 2003 roku. W lutym 2005 roku większościowy pakiet akcji w Sensors zakupiła Grupa HAVAS. W kwietniu 2006 Sensors stała się członkiem sieci agencji public relations Euro RSCG Worldwide PR. Do grona klientów Euro RSCG Sensors należą: V&S Luksusowa Zielona Góra SA, Kimberly-Clark, Kompania Piwowarska SA, PZU SA, PKO Bank Polski, Volvo Auto Polska, SigmaKalon Deco Polska, Orco Property Group, Nestle, Reader´s Digest, sanofi-aventis, Sharp Electronics, Springfield Polska, US Pharmacia, GlaxoSmithKline.

Źródło: Euro RSCG Sensors

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Szanuję, nie dyskryminuję! - kolejna kampania Fundacji Avalon
W dniu 5 maja obchodzony jest Europejski Dzień walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami. Jest to szczególna okazja, aby zwrócić uwagę opinii publicznej na problemy oraz wyzwania, które stoją przed osobami z niepełnosprawnościami w ich codziennym życiu. Według definicji Biura Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych: „Dyskryminacja ze względu na...
Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764