Agencja Euro RSCG Sensors (dotychczas Sensors) informuje o zmianie nazwy i wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej, zgodnej ze standardami sieci Euro RSCG Worldwide.
- Zmiana ma na celu podkreślenie naszej obecności w strukturach Euro RSCG Worldwide PR - innowacyjnej i dynamicznie rozwijającej się struktury grupy marketingowej Euro RSCG Worldwide. Wiemy, że ze wsparciem grona zagranicznych konsultantów oraz siecią partnerskich agencji możemy podjąć się nowych wyzwań – mówi Katarzyna Przewuska, dyrektor zarządzająca Euro RSCG Sensors – Obecność w sieci Euro RSCG Worldwide PR daje nam liczne korzyści, które mamy nadzieję przekładać na jeszcze bardziej efektywną i udaną współpracę z naszymi Klientami.
Aby wzmocnić potencjał agencji, dostosowując tym samym jej standardy do najlepszych obowiązujących na światowym rynku PR i jednocześnie zapewnić klientom jeszcze lepszą i kompleksową obsługę, Euro RSCG Sensors zadecydowała o utworzeniu stanowiska Corporate Practice Director, które obejmuje Monika Perek.
Monika Perek ma 8-letnie doświadczenie w obszarze PR. Przez ostatnie 6,5 roku kierowała w agencji Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants zespołem konsultantów świadczących usługi z zakresu PR korporacyjnego i produktowego dla międzynarodowych firm, takich jak: GE, IBM, DT, Vodafone, Lenovo, OKI oraz YUKOS. Realizowała również kampanie oraz projekty dla: Eli Lilly, Nokia Networks, UPC, GTECH, Chrysler Jeep, Epson, Fujitsu-Siemens czy P&G. Przed pracą w agencji była PR menedżerem w funduszu NFI Progress, gdzie odpowiadała za kreowanie wizerunku firmy, komunikację wewnętrzną oraz relacje inwestorskie. W Euro RSCG Sensors do jej zadań należy rozwój i nadzorowanie prac działu komunikacji korporacyjnej.
- Dostęp do metodologii oraz doświadczenia grupy Euro RSCG Worldwide PR w ramach struktury sieciowej wzmocni nasz dział komunikacji korporacyjnej oferujący klientom wsparcie m.in. w budowaniu wizerunku firmy, zarządzaniu reputacją przedsiębiorstwa, realizowaniu programów z zakresu odpowiedzialności społecznej biznesu, zarządzaniu kryzysem czy też zarządzaniu zmianą. Dzięki bliższej współpracy z agencjami partnerskimi Euro RSCG specjalizującymi się w Public Affairs oraz komunikacji w sektorze finansowym zamierzamy wzmocnić kompetencje Euro RSCG Sensors szczególnie w tych obszarach - powiedziała Monika Perek, Corporate Practice Director.
Euro RSCG Worldwide PR jest częścią grupy marketingowej Euro RSCG Worldwide, należącej do Grupy Havas. Doświadczenie Euro RSCG Worldwide PR uwzględnia wszystkie główne obszary komunikacji korporacyjnej i PR, od doradztwa strategicznego do komunikacji specjalistycznej. Dziewięć globalnych praktyk (PR korporacyjny, PR konsumencki, komunikacja finansowa, public affairs, zarządzanie kryzysem, komunikacja wewnętrzna, komunikacja zdrowotna, marketing sportowy i identyfikacja wizualna) i 1.200 specjalistów w kilkudziesięciu krajach w Europie, Azji i Ameryce sprawia, że Euro RSCG Worldwide PR należy do czołowych światowych firm public relations. Więcej informacji na temat Euro RSCG Worldwide PR: www.eurorscg-pr.com.
Euro RSCG Sensors zatrudnia obecnie 25 konsultantów, pracujących w ramach 3 działów: Corporate PR, Consumer PR oraz Healthcare PR. Agencja istnieje od 2003 roku. W lutym 2005 roku większościowy pakiet akcji w Sensors zakupiła Grupa HAVAS. W kwietniu 2006 Sensors stała się członkiem sieci agencji public relations Euro RSCG Worldwide PR. Do grona klientów Euro RSCG Sensors należą: V&S Luksusowa Zielona Góra SA, Kimberly-Clark, Kompania Piwowarska SA, PZU SA, PKO Bank Polski, Volvo Auto Polska, SigmaKalon Deco Polska, Orco Property Group, Nestle, Reader´s Digest, sanofi-aventis, Sharp Electronics, Springfield Polska, US Pharmacia, GlaxoSmithKline.
Źródło: Euro RSCG Sensors