logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eventy 180heartbeats + Jung v Matt poszerzyły ofertę

  PR 28.06.2018, przeczytano 1599 razy
ilustracjastrzałka
Eventy 180 to m.in. Patrycja Rozwadowska, account executive i Łukasz Deoniziak, account director

Dział eventów agencji 180heartbeats + Jung von Matt w pierwszym półroczu br. poszerzył zakres współpracy z dotychczasowymi klientami m.in. z PSA i z Unileverem. Wprowadził także kolejne nowoczesne technologie oraz planuje zatrudnić nowe osoby.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eventy-180heartbeats-%2B-jung-v-matt-poszerzyly-oferte,37055,artykul.html

W przypadku PSA, 180 pracuje dla Peugeota, Citroëna oraz DS. Nowym projektem dla tego reklamodawcy było otwarcie pierwszego w Polsce salonu marki DS, zorganizowane w maju dla VIP-ów. Podobnie jak w ubr. agencja zadbała także o organizację stref ekspozycyjnych marek grupy podczas kwietniowych targów Poznań Motor Show oraz premiery nowych modeli.

Eventy 180 realizują w tym roku także wydarzenia o większej skali dla marki Ben&Jerry’ s (Unilever). Najbardziej spektakularny - powrót tęczy w postaci wodno-świetlnego hologramu na plac Zbawiciela w Warszawie (8 czerwca) przyciągnął tysiące warszawiaków. Tylko w czerwcu wygenerował dla marki 400 publikacji, o zasięgu blisko 9 mln i ekwiwalent reklamowy równy 1,1 mln zł[1] . O powrocie niepalnej tęczy oraz marce Ben&Jerry’s pisały m.in. „The Washington Post”, “The Telegraph”, “Independent”, “China Post” czy branżowy „Campaign”. Zainteresowanie wzbudziła zwłaszcza nowatorska technologia wykorzystana przy uruchomieniu tęczy. W efekcie do agencji zwróciły się zagraniczne firmy i organizacje zainteresowane sprowadzeniem jej do siebie – m.in. festiwal sztuki i światła Leeds Light Night w Wielkiej Brytanii.

- Pozyskanie projektów na rynku międzynarodowym to kolejny cel, jaki sobie stawiamy – zapowiada Łukasz Deoniziak, account director, który kieruje działem eventów w 180. – Obecnych reklamodawców udało się nam przekonać do tego, jak ważnym narzędziem marketingowym jest event w ich strategii komunikacji. Tylko w czerwcu, zaledwie w ciągu 14 dni, zrealizowaliśmy 7 eventów. W każdym stawiamy na oryginalny koncept, wpisanie go w strategię marki, umiejętnie dobrane i autorskie technologie plus PR. To sposób na przyciągnięcie do marki tysięcy konsumentów i ich zaangażowanie. Nie od dziś proponując rozwiązania eventowe, łączymy siły działu eventów i LAB-u, naszej komórki specjalizującej się w innowacjach. Obserwujemy, że to działa, bo konsumenci lubią być zaskakiwani. Wszelkie nowinki wzbudzają jeszcze większe emocje wokół marki – mówi Deoniziak i podnosi, że klienci coraz częściej poszukują tego typu pomysłów i doceniają je, co oprócz rozwijania współpracy, pokazało także wewnętrzne badanie satysfakcji agencji - dział eventów jest w nim jednym z najlepiej ocenianych. W związku z rozwojem biznesu, w najbliższych tygodniach dołączą do niego także nowe osoby.

Oprócz wspomnianych wydarzeń, równie udane był także 40. urodziny Ben & Jerry’s - B-DAY DAY na PKP Śródmieście (16 czerwca) w Warszawie. W najbliższych miesiącach planowane są kolejne eventy w większych miastach, oprócz stolicy i Krakowa m.in. w Trójmieście ( w ubr. odbyły się tylko w pierwszych dwóch miastach) dla tej marki.

Nową technologią agencja zabłysnęła także podczas konferencji Comtegra Hub skierowanej do branży IT. We współpracy z firmą VES, po raz pierwszy w Polsce wykorzystała technologię MoveLED (kilkanaście ruchomych ekranów, pozwalających na ciekawszą i bardziej angażującą prezentację contentu).

Kolejny rok agencja realizuje także eventy HR DAY dla pracuj.pl (w sumie 9 w różnych miastach, w tym finałowy w Warszawie), najważniejszy dla tego reklamodawcy, skierowany do branży HR. Podobnie jak w wyżej wspomnianych przypadkach, 180 konsekwentnie realizuje dla tego klienta wyznaczoną strategię - wydarzenia odbywają się w klimacie światowej metropolii – w tym roku w stylu karnawału w Rio. Jest tak również w przypadku duetu projektantów Paprocki & Brzozowski, których pokaz lato 2018 był przygotowany w stylu Cinema Paradiso, a gościem specjalnym była Waris Dirie, somalijska modelka i pisarka ("Kwiat pustyni"), która słynie z walki o prawa kobiet.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

Dodatkowe informacje:

[1]Dane za Newspoint

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764