logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital Signage Trends 2018 pod patronatem Signs.pl

   28.06.2018, przeczytano 2134 razy
ilustracjastrzałka

Jubileuszowa, piąta edycja konferencji Digital Signage Trends odbędzie się 13 września br. w Warszawie. W trakcie spotkania omówione zostaną m.in.: kluczowe zagadnienia i trendy z zakresu komunikacji cyfrowej, digital merchandisingu, strategii omnichannel, czy kreacji kontentu. Zostaną również przedstawione najciekawsze case studies. W strefie EXPO będzie można natomiast wziąć udział w warsztatach oraz zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami produktowymi. Wydarzenie organizowane jest pod patronatem stowarzyszenia Polish Digital Signage Association.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-signage-trends-2018-pod-patronatem-signs.pl,37056,artykul.html

Konferencja Digital Signage Trends to największa międzynarodowa konferencja w całym rejonie Europy Centralnej i Południowo-Wschodniej, poświęcona tematyce nowoczesnej komunikacji cyfrowej. Wydarzenie kierowane jest do m.in.: inwestorów, właścicieli i użytkowników systemów DS, marketerów, twórców kontentu DS, domów mediowych, integratorów i producentów rozwiązań DS, architektów i projektantów wnętrz, konsultantów, jak również do ekspertów oraz pasjonatów branżowych.

Dzięki udziałowi w DST 2018 uczestnicy dowiedzą się m.in. jak projektować nowoczesne wystawy oraz przestrzeń z wykorzystaniem nośników cyfrowych, kreować angażujący kontent, wykorzystać nowoczesne środki przekazu do własnej strategii omnichannel oraz do stworzenia wyjątkowego elementu Customer Experience. W trakcie spotkania zostaną przedstawione też przykłady zastosowania ciekawych interakcji z klientem, wykorzystujących rozwiązania dotykowe, sensory, Internet Rzeczy (IoT),  rzeczywistość rozszerzoną (AR), czy też systemy kolejkowe oraz way-finding. Uczestnicy zyskają także wiedzę z zakresu wdrażania i wykorzystania systemów Digital Signage w poszczególnych branżach.

Istotnym elementem programu będą także prezentacje studiów przypadków połączone z praktycznymi sesjami i warsztatami dedykowanymi dla konkretnych grup uczestników. Zaprezentowane będą  m.in.: wdrożenia  z sektorów: retail, kultury (muzea), sportowego, bankowego, rozrywkowego, użyteczności publicznej.

Podczas konferencji realizowane będą także sesje i warsztaty dedykowane:

  • Content Day  - kreacja kontentu Digital Signage (tekst, grafika, video) – reklama i informacja
  • Akademia DS – podstawy tworzenia systemów Digital Signage
  • Warsztaty dla muzealników – Digital Signage jako skuteczne narzędzie promocji  dziedzictwa kulturowego  w obiektach muzealnych
  • Technology Day  - nowości z zakresu technologii i oprogramowania
  • DOOH – dla specjalistów  zainteresowanych rynkiem reklamy  w sektorze DS. Omówione zostaną kampanie reklamowe i  najciekawsze spoty DOOH

W trakcie konferencji odbędzie się również bardzo oczekiwana premiera specjalnego raportu DS – pierwszej w Polsce publikacji przedstawiającej aktualny stan rozwoju polskiego rynku Digital Signage oraz zawierającej kluczowe dane liczbowe, studia przypadków,  wywiady i opinie  ekspertów. Spotkanie zakończy Gala PDSA, na której wręczone zostaną nagrody PDSA Awards dla najlepszych rozwiązań DS, najlepszych inwestorów i użytkowników tych systemów.

Konferencja DST 2018 odbędzie się 13 września br. w Warszawie, a udział w niej jest możliwy po wcześniejszej rejestracji online. Przedstawiciele organizacji i instytucji non-profit oraz użytkownicy systemów DS wybranych sektorów mogą wziąć udział w konferencji BEZPŁATNIE! Obowiązuje kolejność zgłoszeń i termin wskazany przez Organizatora.

ilustracjastrzałka

Patronat medialny nad DST 2018 objęli: AVIntegracje, Marketer+, OOH Magazine, Visual Communication, Businessman.pl, digitalsignagenews.pl, Signs.pl, przegladhandlowy.pl, handelextra.pl, newsroom.tv, fashionbusiness.pl, nowoczesnekino.pl, bizneswpraktyce.com, handelwpratykce.pl.

Źródło: Polish Digital Signage Association

www.digitalsignagetrends.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa Akomex dołącza do globalnej kampanii „Tydzień lasów FSC”
Spółki z Grupy Akomex dołączają do szerokiego grona firm biorących udział w globalnej akcji „Tydzień lasów FSC”, podkreślającej korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Działanie ma na celu zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony...
Nikon prezentuje obiektyw Nikkor Z 135mm f/1.8s Plena
Firma Nikon wchodzi na nowy poziom optycznej doskonałości obiektywów serii S, wprowadzając obiektyw NIKKOR Z 135mm f/1.8 S Plena. Ten najwyższej klasy pełnoklatkowy średni teleobiektyw zapewni perfekcyjną jakość efektu bokeh – zarówno na zdjęciach, jak i w filmach. Obiektyw sprawdzi się w fotografii artystycznej, portretowej, modowej czy przyrodniczej.
Onesano inauguruje kampanię TV i digitalową
Producent naturalnych suplementów diety, onesano rusza z kampanią telewizyjną i digitalową, która potrwa do 29 października br. Nowe produkty w portfolio marki będą reklamowane w kluczowych kanałach lifestyle’owych z uwzględnieniem stacji tematycznych. Bannery sponsorskie zostaną również wykorzystane w kampanii online.
Kim są i ile wydają na SEO specjaliści w Europie? Jaki procent tego budżetu przeznaczają na działania on-site a jaki na link building? Według najnowszego raportu platformy WhitePress, przeciętny specjalista od pozycjonowania stron, to mężczyzna (62 proc.), zatrudniony w agencji (35 proc.) lub freelancer (33 proc.), pracujący w dużej mierze zdalnie lub hybrydowo, który poza...
Kampania programmatic DOOH realizowana na platformie Display & Video 360
„NAJbliżej do formy” – pod takim hasłem, na ekranach należących do Clear Channel Poland, realizowana jest we wrześniu kampania promująca kluby fitness należące do Benefit Systems –  Zdrofit, Fabryka Formy, Fit Fabric i Fitness Academy. Kampania została zakupiona w kanale programmatic Digital Out Of Home i po raz pierwszy na rynku polskim realizowana jest...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764