logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fascynujące zdjęcia Wojciecha Wilczyka

  PR 18.12.2014, przeczytano 1377 razy
ilustracjastrzałka

Tłum wiernych okrążających figurę Chrystusa, modlitwa, skupienie i jeden wyjątkowy szczegół przykuwający uwagę – o niezwykłej sesji zdjęciowej z miejsca kultu religijnego i industrialnych spacerach na wysokościach opowiada Wojciech Wilczyk – bohater cyklu portalu Szeroki Kadr „Jak zrobiłem to zdjęcie”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fascynujace-zdjecia-wojciecha-wilczyka,23540,artykul.html

Wojciech Wilczyk – fotograf, poeta, autor esejów oraz tekstów krytycznych o sztuce, kurator wystaw. Autor dokumentalnych projektów fotograficznych: Czarno-biały Śląsk (1999–2003), Kalwaria (1995–2004), Życie po życiu (2004–2007), Postindustrial (2003–2007), Niewinne oko nie istnieje (2006–2008) oraz wspólnie z Elżbietą Janicką Inne miasto (2011–2012). Dwukrotnie nominowany do Deutsche Börse Photography Prize. W grudniu 2014 roku w Galerii Atlas Sztuki odbyła się premiera jego ostatniego projektu Święta wojna (2009–2014), który poświęcony jest graffiti i muralom kibiców piłki nożnej. Wykłada dokument na Akademii Fotografii w Krakowie.

W rozmowie dla portalu Szeroki Kadr Wojciech Wilczyk opowiada o sesji zdjęciowej z Kalwarii Zebrzydowaskiej, dzieląc się z nami swoim niezwykłym spostrzeżeniem. Artysta opowiada także o niełatwej pracy nad cyklem Postindustrial, w ramach którego w wyjątkowy sposób fotografował przemysłowe ruiny.


Cały wywiad z Wojciechem Wilczykiem dostępny jest na stronie: https://www.szerokikadr.pl/poradnik/jak-zrobilem-to-zdjecie-wojciech-wilczyk-czyli-wygasle-kominy

Źródło: Nikon Polska

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Szanuję, nie dyskryminuję! - kolejna kampania Fundacji Avalon
W dniu 5 maja obchodzony jest Europejski Dzień walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami. Jest to szczególna okazja, aby zwrócić uwagę opinii publicznej na problemy oraz wyzwania, które stoją przed osobami z niepełnosprawnościami w ich codziennym życiu. Według definicji Biura Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych: „Dyskryminacja ze względu na...
Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764