logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ferrari wg Olympusa

   21.05.2004, przeczytano 1139 razy

Firma Olympus zaprezentowała tegoroczną wersję eksluzywnego modelu aparatu cyfrowego z serii Ferrari Digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ferrari-wg-olympusa,2219,artykul.html

Olympus, jako jeden ze sponsorów teamu Scuderia Ferrari, zaprezentował kolejny zestaw fotograficzny dla miłośników Formuły 1. Pakiet będzie dostępny w limitowanej edycji 10 tys. sztuk, z czego połowa trafi na rynki europejskie. Oprócz aparatu cyfrowego w jego skład wejdą stacja dokująca, zdjęcia z autografami Michaela Schumachera i Rubensa Barrichello, eleganckie etui z logo skaczącego konika oraz płyta CD-ROM ze zdjęciami ilustrującymi sukcesy bolidów Ferrari w latach 1999-2003.

Aparat Ferrari został oparty na modelu Olympus AZ-1 – posiada matrycę o rozdzielczości 3 megapikseli i obiektyw z zoomem optycznym 3x. Urządzenie graficznie nawiązuje do stylistyki Ferrari - aluminiowa obudowa ma kolor „rosso corsa”, czyli znany z samochodów włoskiej firmy odcień czerwieni. Po włączeniu aparatu na 2,5-calowym ekranie pojawia się zdjęcia aktualnego bolidu Formuły 1 ze stajni Ferrari, aparat odgrywa też dźwięk jego silnika.

Zestaw będzie dostępny w lipcu. Jego cena w Europie wyniesie równowartość 500 GBP, czyli około 3,5 tys. PLN.


Źródło informacji: Digital Photography Review

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764