logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwaldruku.pl: Api.pl stawia na media do druku

  PR 26.08.2019, przeczytano 261 razy
ilustracjastrzałka

Podczas tegorocznej edycji targów FestiwalDruku.pl API.PL zaprezentuje swoją bogatą ofertę mediów i podłoży do druku. Wśród prezentowanych produktów znajdą się przede wszystkim nowości: tekstylia podłogowe (wykładziny, dywaniki, wycieraczki), tkaniny do reklamy wielkoformatowej i media repozycjonowalne. Firma organizuje również praktyczne warsztaty mediowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwaldruku.pl%3A-api.pl-stawia-na-media-do-druku,383721,artykul.html

Na stoisku głównym (nr D6) w STREFIE DOŚWIADCZEŃ zaprezentowane zostaną właściwości oraz szerokie możliwości zastosowania mediów i podłoży do druku w reklamie outdoor i indoor oraz home decor. Z kolei w STREFIE B2B do dyspozycji gości targów będą przedstawiciele handlowi, którzy opowiedzą zarówno o bogatej ofercie mediów i podłoży do druku oraz o pozostałym asortymencie API.PL – ploterach do druku wielkoformatowego i druku na tekstyliach, a także niezbędnych akcesoriach (urządzeniach do termotransferu i postprodukcji, systemach przechowywania mediów, atramentach, itp.).

ilustracjastrzałka

Festiwalowi Druku towarzyszy szereg ciekawych wydarzeń specjalnych. API.PL serdecznie zaprasza do udziału w WARSZTATACH MEDIOWYCH, które odbędą się na stoisku firmowym (nr F9). Tematyka warsztatów to stosowanie i aplikowanie różnych rodzajów mediów, w tym: mediów specjalnego przeznaczenia na podłogi, chodniki i jezdnie asfaltowe oraz mediów elektrostatycznych. W trakcie warsztatów zaprezentowane zostaną także sposoby aplikowania foli szronionych, OWV, metalizowanych i z mikroprzyssawkami oraz laminatów mono i polimerowych. Podczas indywidualnych prezentacji specjaliści z API pokażą, w jaki sposób zdobić i personalizować odzież przy pomocy foli termotransferowych flex i flock.

ilustracjastrzałka

Udział w warsztatach jest bezpłatny

Źródło: Zespół API.PL

www.api.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ruszyła kampania „Otwarte w niedziele”
11 października br. MAKRO Polska rozpoczęło kampanię „Otwarte w niedziele”, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie sektora handlowo-usługowego w Polsce. Jego przedstawiciele zapraszają do odwiedzania swoich restauracji i sklepów w każdą niedzielę, także wolną od handlu. Jako lokalne biznesy mogą w tym dniu oferować swoje usługi. Sieć...
Stoisko targowe to duża inwestycja dla każdej firmy niezależnie do tego jakim budżetem dysponuje. Dlatego warto pomyśleć o rozwiązaniu, które będzie służyło przez lata i to nie tylko w czasie targów. O rozwiązaniu, które nie będzie jednorazowe i nie będzie generowało odpadów po każdych targach.
Brother razem z BNP Paribas Leasing Solutions tworzy program dla swoich partnerów
Firma Brother, dzięki współpracy z BNP Paribas Leasing Solutions prezentuje nowe rozwiązanie, Brother Finance, ułatwiające resellerom oferowanie dzierżawy sprzętu i usług MPS. Dodatkowo, by na starcie wesprzeć proces sprzedaży do końca grudnia 2019 roku trwa promocja, dzięki której klient dealera nie zapłaci żadnych odsetek od finansowanego urządzenia.
Dębica łączy pokolenia w nowej kampanii wizerunkowej
Firma Oponiarska Dębica S.A., wiodący producent opon do samochodów osobowych na polskim rynku, rusza z nową ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem „Panuje na polskich drogach”. Celem działań jest odświeżenie wizerunku marki oraz dotarcie do szerszego grona klientów, w tym młodych kierowców.
Neuron Agencja PR będzie wspierać Stowarzyszenie Twoja Sprawa w kolejnej odsłonie kampanii społecznej, której celem jest uświadamianie rodziców o problemie zbyt łatwego dostępu dzieci do pornografii online.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764