logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwaldruku.pl: Api.pl stawia na media do druku

  PR 26.08.2019, przeczytano 457 razy
ilustracjastrzałka

Podczas tegorocznej edycji targów FestiwalDruku.pl API.PL zaprezentuje swoją bogatą ofertę mediów i podłoży do druku. Wśród prezentowanych produktów znajdą się przede wszystkim nowości: tekstylia podłogowe (wykładziny, dywaniki, wycieraczki), tkaniny do reklamy wielkoformatowej i media repozycjonowalne. Firma organizuje również praktyczne warsztaty mediowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwaldruku.pl%3A-api.pl-stawia-na-media-do-druku,383721,artykul.html

Na stoisku głównym (nr D6) w STREFIE DOŚWIADCZEŃ zaprezentowane zostaną właściwości oraz szerokie możliwości zastosowania mediów i podłoży do druku w reklamie outdoor i indoor oraz home decor. Z kolei w STREFIE B2B do dyspozycji gości targów będą przedstawiciele handlowi, którzy opowiedzą zarówno o bogatej ofercie mediów i podłoży do druku oraz o pozostałym asortymencie API.PL – ploterach do druku wielkoformatowego i druku na tekstyliach, a także niezbędnych akcesoriach (urządzeniach do termotransferu i postprodukcji, systemach przechowywania mediów, atramentach, itp.).

ilustracjastrzałka

Festiwalowi Druku towarzyszy szereg ciekawych wydarzeń specjalnych. API.PL serdecznie zaprasza do udziału w WARSZTATACH MEDIOWYCH, które odbędą się na stoisku firmowym (nr F9). Tematyka warsztatów to stosowanie i aplikowanie różnych rodzajów mediów, w tym: mediów specjalnego przeznaczenia na podłogi, chodniki i jezdnie asfaltowe oraz mediów elektrostatycznych. W trakcie warsztatów zaprezentowane zostaną także sposoby aplikowania foli szronionych, OWV, metalizowanych i z mikroprzyssawkami oraz laminatów mono i polimerowych. Podczas indywidualnych prezentacji specjaliści z API pokażą, w jaki sposób zdobić i personalizować odzież przy pomocy foli termotransferowych flex i flock.

ilustracjastrzałka

Udział w warsztatach jest bezpłatny

Źródło: Zespół API.PL

www.api.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Niespokojne czasy sprawiły, że wiele firm stara się dostosować ofertę do aktualnych potrzeb rynku. Ultima Displays Polska nie pozostaje w tyle. Firma znalazła nowe zastosowania swoich standardowych produktów, które pozwalają zapewnić bezpieczeństwo w przestrzeni publicznej.
25 tysięcy dla Rak'n'Roll Music - Donguralesko dziękuje teledyskiem
DonGURALesko wraz z Fundacją Rak’n’Roll przedstawiają „Wschód”, utwór i teledysk, które powstały w podziękowaniu za wpłaty fanów muzyka dla pacjentów onkologicznych. Zbiórka rapera osiągnęła 250% założonego celu – do podopiecznych Fundacji trafi ponad 25 000 zł.
Światowa Organizacja Turystyki i CNN z kampanią Travel Tomorrow
CNN International Commercial rusza z nową kampanią przygotowaną dla swojego wieloletniego partnera – Światowej Organizacji Turystyki (UNWTO). Głównym przesłaniem projektu Travel Tomorrow jest inspirowanie ludzi do marzeń o przyszłych destynacjach i „podróży jutra” w czasach, gdy będzie to już bezpieczne.
Ricoh: Pandemia - jak dostosować się do nowych wymogów?
Pandemia Covid-19 wywarła ogromny wpływ na rynek druku komercyjnego i produkcyjnego, który teraz wymaga szybkiego dostosowania się do wymogów nowej rzeczywistości. Jak w takich warunkach najefektywniej planować inwestycje i zmiany? Odpowiedzi na te pytania można wysłuchać w webcaście Inkish TV - “Business Booster“. Gościem tego programu był Mark Hinder, Manager Business...
Flagowy salon Intersport 2.0 w Warszawie otwarty
Sieć INTERSPORT Polska otworzyła pierwszy w Warszawie salon nowej generacji w formacie INTERSPORT 2.0. Jeden z najnowocześniejszych multibrandowych konceptów sportowych znajduje się w centrum handlowym Westfield Arkadia. Bogata oferta produktowa jest skierowana do osób aktywnych, które regularnie trenują lub dopiero planują rozpocząć swoją sportową przygodę....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764