logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Film reklamowy – bezpłatne warsztaty w poznańskim Idea Hub

  PR 14.03.2018, przeczytano 638 razy
ilustracjastrzałka

Aż 89 proc. konsumentów ogląda reklamy video w mediach społecznościowych przynajmniej kilka razy w tygodniu – wynika z Raportu Animoto z 2017 roku. Z kolei 63 proc. widzi taki materiał każdego dnia. Liczby te pokazują jak ważnym dla reklamodawcy formatem staje się film w internecie. Jak samodzielnie stworzyć profesjonalne video? O tym, już w czwartek 22 marca o godzinie 18:00 w poznańskim Idea Hub, opowie Piotr Toczyński, montażysta filmowy oraz Video Creator.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/film-reklamowy-%E2%80%93-bezplatne-warsztaty-w-poznanskim-idea-hub,35793,artykul.html

Materiały wideo mają moc

Według tegorocznego raportu Hubspot, 99 proc. ludzi korzystających z video marketingu twierdzi, że będzie to robić nadal w 2018 roku, a 76 proc. uważa, że pomógł on zwiększyć im sprzedaż. Jakie efekty przynosi obejrzenie reklamy? Badania Animoto wykazały, że 48 proc. ankietowanych dzieli się informacją o reklamie z bliskimi a 42 proc. kupuje produkt marki, której dotyczył materiał reklamowy. Już 39 proc. zaczyna śledzić markę w mediach społecznościowych, a ponad jedna czwarta staje się stałymi nabywcami kolejnych produktów. W świetle tych faktów, warto przemyśleć decyzję o inwestycji w reklamę video. Współczesne środki tj. dostępność sprzętu, programów, internetowych samouczków, tworzą coraz to większe możliwości dla przedsiębiorców chcących stworzyć film reklamowy, a w dalszym rezultacie kampanię video, samodzielnie. Warto jednak wcześniej nabyć fachową wiedzę, aby uniknąć wpadki.

Poznaj tajniki tworzenia filmów reklamowych

Choć wiele aplikacji dostępnych na smartfonie umożliwia nagrywanie filmów. Jednak stworzenie odpowiednich warunków do nagrywania oraz sam montaż nie musi być wcale tak oczywisty – w takiej sytuacji kluczowa może być konsultacja z profesjonalistą. Jak przygotować się do tworzenia treści video marketingowych? Co można zrobić, by w domowych warunkach nagrać profesjonalny film? Co i jak warto zlecić na zewnątrz przy samodzielnym nagrywaniu video? Odpowiedzi na te pytania, podczas czwartkowych warsztatów networkingowych w poznańskim Idea Hub przy ul. Małe Garbary 9 już 22 marca o godzinie 18:00 udzieli Piotr Toczyński, montażysta filmowy oraz Video Creator. Z wykształcenia inżynier, z zamiłowania filmowiec. Pracował jako montażysta w studio filmów reklamowych. Zmontował setki godzin materiałów filmowych. Zajmuje się także szkoleniem z oprogramowania do montażu filmów oraz obróbki zdjęć oraz udziela indywidualnych porad dla firm i freelancerów w zakresie filmowania, obsługi oprogramowania czy strategii wykorzystania wideo.

Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny, jednak liczba miejsc jest ograniczona. Zapisów można dokonywać pod adresem www.293055-87.evenea.pl oraz drogą mailową – garbary[at]ihub.pl.

Źródło: Idea Hub

www.ihub.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764