Konkurs Mistrzowie Domowych Wypieków organizowany przez Optima Marketing Group dla marki Drożdże Babuni doczekał się swojego Wielkiego Finału! W sobotę 11 maja w Warszawie do rywalizacji o główną nagrodę 15 000 zł stanęło 15 finalistów. Uczestnicy z wykorzystaniem Drożdży Babuni mieli za zadanie przygotować, a następnie przekonać do swoich autorskich wypieków trójkę jurorów - znanych blogerów kulinarnych: Ewę Wachowicz, Jolę z przepisyjoli.com oraz Grzegorza z mniammniam.pl. Wydarzenie miało charakter zawodów kulinarnych nawiązujących stylem do popularnych produkcji telewizyjnych. Imprezę poprowadził, a także przygotował warsztaty dla uczestników znany i ceniony szef kuchni - Mikołaj Rey.
Cała akcja trwała od listopada 2018 roku. Jej celem była promocja marki Drożdży Babuni oraz zachęcenie konsumentów do pieczenia ciast z wykorzystaniem drożdży. Przez siedem miesięcy odbyły się 4 rundy eliminacyjne na profilach znanych blogerów kulinarnych, na portalu Facebook oraz na profilu Mistrzowie Domowych Wypieków, których zwycięzcy wzięli udział w Wielkim Finale . Dzięki promocji w mediach społecznościowych konkurs i marka produktu dotarły do wielu konsumentów co poskutkowało tysiącami zgłoszeń. Konkurs dodatkowo wspierała kampania w TV, prasie, internecie oraz działania w social media.
Za kompleksową organizację konkursu oraz działaniami reklamowe odpowiadała agencja Optima Marketing Group z Krakowa.
Źródło: Optima Marketing Group