logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Finał Konkursu Mistrzowie Domowych Wypieków Drożdży Babuni

  PR 16.05.2019, przeczytano 299 razy
ilustracjastrzałka

Konkurs Mistrzowie Domowych Wypieków organizowany przez Optima Marketing Group dla marki Drożdże Babuni doczekał się swojego Wielkiego Finału! W sobotę 11 maja w Warszawie do rywalizacji o główną nagrodę 15 000 zł stanęło 15 finalistów. Uczestnicy z wykorzystaniem  Drożdży Babuni mieli za zadanie przygotować, a następnie przekonać do swoich autorskich wypieków trójkę jurorów - znanych  blogerów  kulinarnych: Ewę Wachowicz, Jolę z przepisyjoli.com oraz Grzegorza z mniammniam.pl. Wydarzenie miało charakter zawodów kulinarnych nawiązujących stylem do popularnych produkcji telewizyjnych. Imprezę poprowadził, a także przygotował warsztaty dla uczestników znany i ceniony szef kuchni - Mikołaj Rey.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/final-konkursu-mistrzowie-domowych-wypiekow-drozdzy-babuni,382459,artykul.html

Cała akcja trwała od listopada 2018 roku. Jej celem była promocja marki Drożdży Babuni oraz zachęcenie konsumentów do pieczenia ciast z wykorzystaniem drożdży. Przez siedem miesięcy odbyły się 4 rundy eliminacyjne na profilach znanych blogerów kulinarnych, na portalu Facebook oraz na profilu Mistrzowie Domowych Wypieków, których zwycięzcy wzięli udział w Wielkim Finale . Dzięki promocji w mediach społecznościowych konkurs i marka produktu dotarły do wielu konsumentów co poskutkowało tysiącami zgłoszeń. Konkurs dodatkowo wspierała kampania w TV, prasie, internecie oraz działania w social media.

ilustracjastrzałka

Za kompleksową organizację konkursu oraz działaniami reklamowe odpowiadała agencja Optima Marketing Group z Krakowa.

ilustracjastrzałka

Źródło: Optima Marketing Group

www.optimamg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kinowa kampania limitowanej edycji wód smakowych Żywiec Zdrój w Cinema City
W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych – super-limonkowego i ultra-poziomkowego. Występuje w niej słynny kinowy super-bohater – SpiderMan. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na...
Trwa akcja Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”
27 czerwca wystartowała akcja marki Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”. Od 27 czerwca do 25 lipca w wybranych sklepach sieci Biedronka oddawać można niepotrzebne ubrania, które dzięki Vanishowi , trafią do najbardziej potrzebujących podopiecznych Caritas. Do tej pory, w ramach akcji zebrano już 23 tony ubrań. Za realizację linii kreatywnej odpowiada Havas...
Imagination Day 9 – bilety już w sprzedaży
Właśnie wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day, w ograniczonej puli wakacyjnej. To już 9 edycja wydarzenia, w czasie którego będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie, jej...
Śpiewające zaproszenie do Biedronki
Od połowy lipca Biedronka ruszyła z długofalową kampanią promocyjną „Ale Tydzień!”, której towarzyszy wpadająca w ucho piosenka „Ale Tydzień w Biedronce!”. Celem kampanii jest zachęcenie klientów Biedronki do odkrywania cotygodniowych zakupowych hitów w bardzo atrakcyjnych cenach.
Telewizja internetowa OTT w kampanii Cyfrowego Polsatu
Ruszyła kampania reklamowa promująca uruchomioną wczoraj nową usługę telewizyjną Cyfrowego Polsatu – telewizję internetową działającą z Internetem od dowolnego dostawcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764