logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Finał Konkursu Mistrzowie Domowych Wypieków Drożdży Babuni

  PR 16.05.2019, przeczytano 118 razy
ilustracjastrzałka

Konkurs Mistrzowie Domowych Wypieków organizowany przez Optima Marketing Group dla marki Drożdże Babuni doczekał się swojego Wielkiego Finału! W sobotę 11 maja w Warszawie do rywalizacji o główną nagrodę 15 000 zł stanęło 15 finalistów. Uczestnicy z wykorzystaniem  Drożdży Babuni mieli za zadanie przygotować, a następnie przekonać do swoich autorskich wypieków trójkę jurorów - znanych  blogerów  kulinarnych: Ewę Wachowicz, Jolę z przepisyjoli.com oraz Grzegorza z mniammniam.pl. Wydarzenie miało charakter zawodów kulinarnych nawiązujących stylem do popularnych produkcji telewizyjnych. Imprezę poprowadził, a także przygotował warsztaty dla uczestników znany i ceniony szef kuchni - Mikołaj Rey.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/final-konkursu-mistrzowie-domowych-wypiekow-drozdzy-babuni,382459,artykul.html

Cała akcja trwała od listopada 2018 roku. Jej celem była promocja marki Drożdży Babuni oraz zachęcenie konsumentów do pieczenia ciast z wykorzystaniem drożdży. Przez siedem miesięcy odbyły się 4 rundy eliminacyjne na profilach znanych blogerów kulinarnych, na portalu Facebook oraz na profilu Mistrzowie Domowych Wypieków, których zwycięzcy wzięli udział w Wielkim Finale . Dzięki promocji w mediach społecznościowych konkurs i marka produktu dotarły do wielu konsumentów co poskutkowało tysiącami zgłoszeń. Konkurs dodatkowo wspierała kampania w TV, prasie, internecie oraz działania w social media.

ilustracjastrzałka

Za kompleksową organizację konkursu oraz działaniami reklamowe odpowiadała agencja Optima Marketing Group z Krakowa.

ilustracjastrzałka

Źródło: Optima Marketing Group

www.optimamg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe oznakowanie polskich radiowozów: Jak i kiedy?
Podczas zakończonych niedawno targów wyposażenia służb Europoltech policja zaprezentowała koncepcję nowego oznakowania radiowozów. Prace prowadzone są w ramach projektu badawczego mającego na celu poprawę widoczności pojazdów i zwiększenie bezpieczeństwa funkcjonariuszy oraz pozostałych uczestników ruchu. Analizą objęte są 4 pojazdy reprezentujące główne rodzaje sprzętu...
Znamy prelegentów konferencji Marketing Mix
19 września podczas targów FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXI Warszawa odwiedzający będą mogli skorzystać z otwartej formuły konferencji. Jedyne co trzeba będzie zrobić, aby wziąć w niej udział to bezpłatnie zarejestrować się na stronie www.marketingmix.com.pl, ale uwaga, ilość miejsc jest ograniczona i przeznaczona dla osób pracujących w branży...
Prawdziwie o PR – PR Silesia Day w Katowicach
Z okazji 25-lecia Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz 20-lecia studenckiego Międzywydziałowego Stowarzyszenia Dziennikarzy MOSTY organizowana jest konferencja dla specjalistów i pasjonatów branży PR. Śląski Oddział PSPR oraz MOSTY zamierzają przy tej okazji podpisać porozumienie o współpracy.
Carlsberg zmienił się dla fanów Liverpool FC
Z okazji rocznicy zmiany barw klubowych Liverpool FC na czerwony, marka Carlsberg także zmienia barwy i wprowadza limitowaną edycję piwa Carlsberg Red Barley, specjalnie uwarzonego dla fanów klubu.
Do przetargu na agencję wspierającą działania promocyjne Banku Gospodarstwa Krajowego stanęło 13 agencji. Wygrała agencja reklamowa DSK i to ona będzie pracowała dla banku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764