logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

12. Havas Group Conference: Make a meaningful difference

  PR 16.05.2019, przeczytano 878 razy
ilustracjastrzałka

Wielkimi krokami zbliża się 12. edycja Havas Group Conference, która w tym roku odbędzie się 23 maja w Centrum Praskim Koneser. Tegoroczne wydarzenie będzie skupiać się wokół tworzenia meaningful difference w świecie, gdzie aż 54% konsumentów uważa, że to marki i firmy a nie politycy, mają do odegrania kluczową rolę w budowaniu lepszego jutra.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/12.-havas-group-conference%3A-make-a-meaningful-difference,382458,artykul.html

Globalne badanie Havas Meaningful Brands 2019 pokazuje, że przed markami pojawiają się cały czas nowe wyzwania. W dobie powszechnego kryzysu zaufania, braku empatii i coraz większego egoizmu, aż 54% konsumentów uważa, że odpowiedzialność za lepszą przyszłość ponoszą nie politycy a marki i firmy. Niestety 58% treści tworzonych przez 1800 największych światowych marek, to treści nieadekwatne i kiepskiej jakości, zdecydowanie niewychodzące naprzeciw oczekiwaniom ludzi. Dlatego dziś to marki muszą wziąć część odpowiedzialności za zmienianie świata na lepsze, tworzyć treści i rozwiązania, które są meaningful, które wnoszą realne wartości oraz korzyści do życia konsumentów. Takie podejście wymaga nie tylko nowych narzędzi czy czerpania z trendów kulturowych, ale przede wszystkim dużej zmiany w myśleniu o roli marek w tworzeniu meaningful difference w świecie, który nas otacza.

– Badanie Meaningful Brands prowadzimy już ponad 10 lat, co sprawia, że to podejście do marek i rynku mamy już w DNA Grupy Havas. Ta przestrzeń pozwoliła nam zaobserwować, że bycie marką meaningful to coś więcej niż tylko przywiązanie konsumentów, to również konkretne korzyści biznesowe. Marki o wysokim MBI nie tylko wypadają lepiej w notowaniach giełdowych, ale mają nawet dziewięciokrotnie wyższy udział w portfelu kategorii, a także 2-3-krotnie wyższe wskaźniki takie jak intencja zakupu, przywiązanie, zaufanie, chęć zapłacenia więcej czy chęć polecenia marki. Dlatego na naszej konferencji opowiemy o tym jak tworzyć meaningful difference i jak budować marki w duchu filozofii Meaningful Brands. Serdecznie zapraszam! – powiedziała Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group Poland.

Podczas konferencji zaproszeni goście będą mówić o tworzeniu komunikacji w duchu meaningful difference, czyli komunikacji, która wychodzi poza ramy klasycznej reklamy, tworząc nową jakość i doświadczenie w życiu konsumentów. Maria Garrido, Chief Insights & Analytics Officer w Grupie Havas oraz Alicja Cybulska, Chief Strategy Officer w Havas Media Group będą mówić o zmianie w komunikacji marketingowej w oparciu o wnioski płynące z ostatniej fali badania Meaningful Brands. Wśród gości będą również Olek Kowalski i Piotr Kazimierczuk z Universal Music (Grupa Vivendi), którzy pokażą jak stworzyć muzykę, która wspiera komunikację marek. Podczas wydarzenia odbędzie się także panel dyskusyjny z przedstawicielami marketerów, moderowany przez Renatę Wasiak-Sosnowską, CEO Havas Media, który będzie dotyczyć budowania komunikacji i relacji na linii klient-agencja-konsument w duchu filozofii Meaningful Brands.

Na konferencji gościć będą przedstawiciele świata technologii – Lucyna Koba, Business Development Director w Gemius, jak również szeroko pojętej branży mediowej – Christian de la Villehuchet oraz Pierre Raoul z Grupy Havas. W zestawieniu z branżowymi ekspertami wystąpią osoby, które tworzą meaningful difference w swoim środowisku, dzięki czemu znacząco zmieniają jakość życia otoczenia, takie jak Ewa Błaszczyk, współzałożycielka Fundacji „AKOGO?”, wokalista Krzysztof Zalewski czy Katarzyna Wągrowska, autorka bloga "Ograniczam się" i książki "Życie zero waste".

Jak skutecznie angażować odbiorców? Dlaczego gdyby nagle 82% marek zniknęło z naszego rynku nic by się nie stało? Które treści są meaningful z perspektywy konsumenta? Na te wszystkie pytania odpowiemy podczas 12. edycji Havas Group Conference „Make a meaningful difference”.

Havas Media Group

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

Dodatkowe informacje:

Havas Group Conference to cykliczna konferencja organizowana przez polski oddział międzynarodowej sieci agencji komunikacji marketingowej Havas. W dotychczasowych jedenastu edycjach udział wzięło 92 prelegentów z 14 krajów, a ich wykładów miało okazję wysłuchać blisko 3 tys. uczestników. XII edycja tego wydarzenia pod hasłem „Make a meaningful difference” odbędzie się 23 maja 2019 r. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. Więcej informacji o wydarzeniu oraz uczestnictwie można znaleźć tutaj www.havasgroupconference.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764