logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

12. Havas Group Conference: Make a meaningful difference

  PR 16.05.2019, przeczytano 231 razy
ilustracjastrzałka

Wielkimi krokami zbliża się 12. edycja Havas Group Conference, która w tym roku odbędzie się 23 maja w Centrum Praskim Koneser. Tegoroczne wydarzenie będzie skupiać się wokół tworzenia meaningful difference w świecie, gdzie aż 54% konsumentów uważa, że to marki i firmy a nie politycy, mają do odegrania kluczową rolę w budowaniu lepszego jutra.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/12.-havas-group-conference%3A-make-a-meaningful-difference,382458,artykul.html

Globalne badanie Havas Meaningful Brands 2019 pokazuje, że przed markami pojawiają się cały czas nowe wyzwania. W dobie powszechnego kryzysu zaufania, braku empatii i coraz większego egoizmu, aż 54% konsumentów uważa, że odpowiedzialność za lepszą przyszłość ponoszą nie politycy a marki i firmy. Niestety 58% treści tworzonych przez 1800 największych światowych marek, to treści nieadekwatne i kiepskiej jakości, zdecydowanie niewychodzące naprzeciw oczekiwaniom ludzi. Dlatego dziś to marki muszą wziąć część odpowiedzialności za zmienianie świata na lepsze, tworzyć treści i rozwiązania, które są meaningful, które wnoszą realne wartości oraz korzyści do życia konsumentów. Takie podejście wymaga nie tylko nowych narzędzi czy czerpania z trendów kulturowych, ale przede wszystkim dużej zmiany w myśleniu o roli marek w tworzeniu meaningful difference w świecie, który nas otacza.

– Badanie Meaningful Brands prowadzimy już ponad 10 lat, co sprawia, że to podejście do marek i rynku mamy już w DNA Grupy Havas. Ta przestrzeń pozwoliła nam zaobserwować, że bycie marką meaningful to coś więcej niż tylko przywiązanie konsumentów, to również konkretne korzyści biznesowe. Marki o wysokim MBI nie tylko wypadają lepiej w notowaniach giełdowych, ale mają nawet dziewięciokrotnie wyższy udział w portfelu kategorii, a także 2-3-krotnie wyższe wskaźniki takie jak intencja zakupu, przywiązanie, zaufanie, chęć zapłacenia więcej czy chęć polecenia marki. Dlatego na naszej konferencji opowiemy o tym jak tworzyć meaningful difference i jak budować marki w duchu filozofii Meaningful Brands. Serdecznie zapraszam! – powiedziała Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group Poland.

Podczas konferencji zaproszeni goście będą mówić o tworzeniu komunikacji w duchu meaningful difference, czyli komunikacji, która wychodzi poza ramy klasycznej reklamy, tworząc nową jakość i doświadczenie w życiu konsumentów. Maria Garrido, Chief Insights & Analytics Officer w Grupie Havas oraz Alicja Cybulska, Chief Strategy Officer w Havas Media Group będą mówić o zmianie w komunikacji marketingowej w oparciu o wnioski płynące z ostatniej fali badania Meaningful Brands. Wśród gości będą również Olek Kowalski i Piotr Kazimierczuk z Universal Music (Grupa Vivendi), którzy pokażą jak stworzyć muzykę, która wspiera komunikację marek. Podczas wydarzenia odbędzie się także panel dyskusyjny z przedstawicielami marketerów, moderowany przez Renatę Wasiak-Sosnowską, CEO Havas Media, który będzie dotyczyć budowania komunikacji i relacji na linii klient-agencja-konsument w duchu filozofii Meaningful Brands.

Na konferencji gościć będą przedstawiciele świata technologii – Lucyna Koba, Business Development Director w Gemius, jak również szeroko pojętej branży mediowej – Christian de la Villehuchet oraz Pierre Raoul z Grupy Havas. W zestawieniu z branżowymi ekspertami wystąpią osoby, które tworzą meaningful difference w swoim środowisku, dzięki czemu znacząco zmieniają jakość życia otoczenia, takie jak Ewa Błaszczyk, współzałożycielka Fundacji „AKOGO?”, wokalista Krzysztof Zalewski czy Katarzyna Wągrowska, autorka bloga "Ograniczam się" i książki "Życie zero waste".

Jak skutecznie angażować odbiorców? Dlaczego gdyby nagle 82% marek zniknęło z naszego rynku nic by się nie stało? Które treści są meaningful z perspektywy konsumenta? Na te wszystkie pytania odpowiemy podczas 12. edycji Havas Group Conference „Make a meaningful difference”.

Havas Media Group

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

Dodatkowe informacje:

Havas Group Conference to cykliczna konferencja organizowana przez polski oddział międzynarodowej sieci agencji komunikacji marketingowej Havas. W dotychczasowych jedenastu edycjach udział wzięło 92 prelegentów z 14 krajów, a ich wykładów miało okazję wysłuchać blisko 3 tys. uczestników. XII edycja tego wydarzenia pod hasłem „Make a meaningful difference” odbędzie się 23 maja 2019 r. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. Więcej informacji o wydarzeniu oraz uczestnictwie można znaleźć tutaj www.havasgroupconference.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kinowa kampania limitowanej edycji wód smakowych Żywiec Zdrój w Cinema City
W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych – super-limonkowego i ultra-poziomkowego. Występuje w niej słynny kinowy super-bohater – SpiderMan. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na...
Trwa akcja Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”
27 czerwca wystartowała akcja marki Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”. Od 27 czerwca do 25 lipca w wybranych sklepach sieci Biedronka oddawać można niepotrzebne ubrania, które dzięki Vanishowi , trafią do najbardziej potrzebujących podopiecznych Caritas. Do tej pory, w ramach akcji zebrano już 23 tony ubrań. Za realizację linii kreatywnej odpowiada Havas...
Imagination Day 9 – bilety już w sprzedaży
Właśnie wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day, w ograniczonej puli wakacyjnej. To już 9 edycja wydarzenia, w czasie którego będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie, jej...
Śpiewające zaproszenie do Biedronki
Od połowy lipca Biedronka ruszyła z długofalową kampanią promocyjną „Ale Tydzień!”, której towarzyszy wpadająca w ucho piosenka „Ale Tydzień w Biedronce!”. Celem kampanii jest zachęcenie klientów Biedronki do odkrywania cotygodniowych zakupowych hitów w bardzo atrakcyjnych cenach.
Telewizja internetowa OTT w kampanii Cyfrowego Polsatu
Ruszyła kampania reklamowa promująca uruchomioną wczoraj nową usługę telewizyjną Cyfrowego Polsatu – telewizję internetową działającą z Internetem od dowolnego dostawcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764