logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Firma 3M wyróżniona w prestiżowym konkursie Złote Spinacze 2016

  PR 07.12.2016, przeczytano 408 razy
ilustracjastrzałka

Złotym i Srebrnym Spinaczem została nagrodzona firma 3M za kampanię Starcie Szlifierzy - projekt promujący umiejętności i wiedzę szlifierzy wykorzystujących najbardziej efektywne metody pracy oraz przełomowe technologie. Kampania była realizowana przy współpracy z agencją Havas PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/firma-3m-wyrozniona-w-prestizowym-konkursie-zlote-spinacze-2016,30768,artykul.html

W tegorocznej edycji dwie nominacje zdobył także projekt 3M Poland i Havas PR - „Starcie Szlifierzy” - czyli jak wśród partnerów biznesowych budować rozpoznawalność unikatowego produktu z branży przemysłowej – materiału ściernego zawierającego ziarno Cubitron II.

- Ideą projektu Starcie Szlifierzy było dotarcie do klientów poprzez zorganizowanie wyjątkowych zawodów dla całej branży. Wykorzystano niestandardową formułę opartą na rywalizacji sportowej, w której oceniano „szlifierskie” umiejętności i wiedzę klientów biznesowych. W efekcie przełożyło się to na emocje, dobrą zabawę i zwiększenie rozpoznawalność marki w grupie docelowej, dzięki wykorzystaniu produktów 3M w konkurencjach – powiedział Marcin Galemba, Dyrektor Grupy Biznesowej Przemysł 3M Poland.

Wydarzenie miało charakter rywalizacji sportowej, w którym każdy z uczestników mierzył się z pięcioma wymagającymi zadaniami, sprawdzającymi zarówno wiedzę teoretyczną na temat szlifowania i obróbki metalu, jaki i umiejętności praktyczne związane z pracą w tym zawodzie. W ramach projektu w 2016 roku rozegrano pilotażowe zawody w Centrum Innowacji 3M we Wrocławiu oraz oficjalne eliminacje Starcia Szlifierzy w Gdańsku, Warszawie i Sosnowcu, w których wzięło udział kilkuset przedstawicieli branży szlifierskiej.

Ostatecznie jury konkursowe nagrodziło projekt Starcie Szlifierzy dwoma wyjątkowymi nagrodami – Złotym Spinaczem w kategorii Business to Business PR oraz Srebrnym Spinaczem w kategorii Przemysł, Motoryzacja, Transport, Logistyka.

- Celem Starcia Szlifierzy było podniesienie rangi tego zawodu oraz pokazanie możliwości i umiejętności specjalistów z tej branży. Chciałabym szczególnie podziękować wszystkim szlifierzom z całego kraju, który zaangażowali się w ten projekt - powiedziała, odbierając nagrodę, Elżbieta Kucicka, Marketing Manager z Grupy Biznesowej Przemysł 3M Poland.

Tegoroczna Gala Złotych Spinaczy odbyła się 2 grudnia 2016 r. w Hotelu Westin w Warszawie. Partnerami Gali była m.in. firma audytorska KMPG, Instytut Monitorowania Mediów oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Źródło: 3M Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dariusz Maciołek – Dyrektor Zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas został nagrodzony tytułem AD Marketer Roku w tegorocznej, dziewiątej edycji konkursu AD WO/MAN Roku 2020. Wyniki zostały ogłoszone 8 kwietnia.
Ad Wo/Man 2020: Gaworski, Góralska, Waśko, Sawicki i Maciołek nagrodzeni
Marcin Gaworski (180heartbeats + Jung v. Matt), Ewa Góralska (MullenLowe MediaHub), Hanna Waśko (Big Picture) i Kacper Sawicki (Papaya Films) – to zdobywcy tytułu AD WO/MAN Roku 2020. AD Marketerem Roku 2020 został Dariusz Maciołek (Bank BNP Paribas).
Marketing w czasie pandemii – Golden Arrow 2021
Golden Arrow 2021 to XVI edycja konkursu promującego najlepsze i najbardziej efektywne projekty z zakresu marketingu zintegrowanego. Po raz pierwszy obejmuje ona przedsięwzięcia, które powstały i były zrealizowane w czasie trwającej pandemii – od 7 maja 2020 r. do 7 maja 2021 r. Jak to wpłynęło na kampanie marketingowe, dowiemy się już w czerwcu.
Kampania #mniejplastiku wyróżniona w konkursie Instytucja Roku
Kampania edukacyjna #mniejplastiku zdobyła wyróżnienie w konkursie Instytucja Roku, jako jedna z najlepszych inicjatyw społecznych zrealizowanych przez instytucje finansowe w 2020 r. Kampanię prowadzą wspólnie: bank Credit Agricole i spółka leasingowa EFL.
Studio filmowe, design dla zwierząt, gry wideo, a może fotografia wnętrz? Pomysły na biznes w branży kreatywnej mogą być różne. Podobnie jak wyzwania, z którymi muszą mierzyć się początkujący przedsiębiorcy. Przyda się wsparcie merytoryczne, prawne czy księgowe i przestrzeń do spotkań z klientami czy partnerami. Wszystko to oferuje Art_Inkubator w Fabryce Sztuki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764