logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Forbet dalej gra z Hutnikiem Warszawa

  PR 02.06.2020, przeczytano 650 razy
ilustracjastrzałka

Hutnik Warszawa porozumiał się w sprawie dalszej współpracy z forBET, jedną z największych firm bukmacherskich w kraju. Umowa zostanie przedłużona na sezon 2020/2021.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/forbet-dalej-gra-z-hutnikiem-warszawa,387257,artykul.html

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy z klubem Hutnik Warszawa. Chcemy dalej włączać się w odbudowę silnej piłki nożnej w Warszawie – mówi Paweł Majewski, Dyrektor ds. Marketingu w forBET.

Sponsoringiem, podobnie jak wcześniej, zostanie objęta sekcja piłkarska klubu. Logotyp firmy bukmacherskiej forBET będzie dalej widoczny z przodu koszulek pierwszego zespołu. W ramach współpracy sponsor będzie miał również zagwarantowaną możliwość ekspozycji bannerów oraz innych nośników reklamowych w miejscu rozgrywania spotkań ligowych Hutnika. Podpisana umowa przewiduje także możliwość organizacji akcji marketingowych na stadionie oraz intensywne działania komunikacyjne na stronie internetowej oraz w kanałach social media należących do „Dumy Bielan”. Na czas współpracy forBET zyskał też prawa do wykorzystania wizerunku piłkarzy Hutnika w kampaniach reklamowych oraz marketingowych. Docelowo firma zaangażuje się także w inne aktywności klubu, jak chociażby zaplanowany na dzień 11 października br. Przeszkodowy Bieg Hutnika.

Firma zainteresowana jest także wspieraniem Akademii Piłkarskiej. W ramach szerszej współpracy chce zadośćuczynić klubowi straty wynikające ze wstrzymania przez burmistrza dzielnicy Bielany Grzegorza Pietruczuka umowy promocyjnej z Urzędem Dzielnicy Bielany. Środki te mają zostać przeznaczone na dofinansowanie treningów dzieci z najbiedniejszych rodzin.

– Naszej współpracy nie należy odbierać jako działanie przeciwko komuś, a jako działanie na rzecz dalszego, intensywnego rozwoju „Dumy Bielan”. Hutnik to solidny partner, gwarantujący wzrost rozpoznawalności naszej marki w gronie bielańskich kibiców piłki nożnej – wyjaśnia przedstawiciel forBET.

– Cieszymy się, że zyskaliśmy zaufanie tak dużego partnera. Dalsza współpraca z forBET daje nam możliwość rozwoju i patrzenia z nadzieją w przyszłość. Wierzę, że dalsze porozumienie obu stron będzie niezwykle korzystne zarówno dla firmy, jak i klubu w dłuższej perspektywie czasu – powiedział prezes Hutnika Warszawa, Maciej Purchała.

Tuż po spotkaniu w sprawie przedłużenia umowy, lokal klubowy oraz restaurację Hutnik odwiedził Petr Pacinek, Dyrektor Generalny forBET, który był zachwycony poziomem rozwoju klubu.

Źródło: Hutnik Warszawa

www.hutnikwarszawa.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764