logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fresh Adworks dla Amway Europe

  PR 01.02.2012, przeczytano 828 razy

Grupa Fresh rozwija swoją działalność – jako oddział Fresh Brand Design funkcjonować zaczęła nowa koncepcja biznesowa – Fresh Adworks.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fresh-adworks-dla-amway-europe,14515,artykul.html

Fresh Adworks będzie dużo tańszą, nawet do 50%, alternatywą dla agencji sieciowych w obszarze wdrażania już wykreowanych rozwiązań. Pracownicy agencji z pomocą zaawansowanego systemu elektronicznego zarządzania projektami będą realizować adaptacje kreatywne o zasięgu globalnym na nośniki o charakterze lokalnym. Dodatkowo w ofercie usług outsourcingowych znajdują się przekłady rozwiązań on-line na rynki lokalne oraz przygotowywanie krótkich filmów i prezentacji. Oferta Agencji skierowana jest do podmiotów korporacyjnych posiadającymi swoje siedziby poza granicami Polski.

Pierwszym klientem Fresh Adworks jest firma Amway Europe, dla której agencja wykona przekład opakowania suplementu diety na 25 wersji językowych.

Amway poprzez swoją europejską centralę jest przedstawicielem jednej z największych i najbardziej uznanych firm sprzedaży bezpośredniej na świecie – Alticor Corporation. Główna siedziba korporacji, działającej od 50 lat według zasady: „Myśl lokalnie, działaj globalnie”, znajduje się w Ada, Michigan w Stanach Zjednoczonych. Jej oddziały funkcjonują w ponad 80 krajach zatrudniając ponad 13.000 pracowników.

Źródło: Grupa FRESH

fresh.com.pl

Dodatkowe informacje:

Działającą od 2003 roku Grupę Fresh tworzą agencje specjalizujące się w obsłudze firm w ramach marketingu zintegrowanego 360°. W jej skład wchodzą spółki:
Fresh Brand Design – agencja brandingowa zajmująca się strategicznym zarządzaniem wizerunkiem marek, projektowaniem i wdrażaniem systemów identyfikacji wizualnej,
Fresh Solutions – agencja interaktywna odpowiadająca za kompleksowe budowanie wizerunku marki w Internecie,
Show Service – agencja eventowa wyspecjalizowana w organizacji różnego rodzaju wydarzeń oraz promocji sprzedaży.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764