Grupa Fresh rozwija swoją działalność – jako oddział Fresh Brand Design funkcjonować zaczęła nowa koncepcja biznesowa – Fresh Adworks.
Fresh Adworks będzie dużo tańszą, nawet do 50%, alternatywą dla agencji sieciowych w obszarze wdrażania już wykreowanych rozwiązań. Pracownicy agencji z pomocą zaawansowanego systemu elektronicznego zarządzania projektami będą realizować adaptacje kreatywne o zasięgu globalnym na nośniki o charakterze lokalnym. Dodatkowo w ofercie usług outsourcingowych znajdują się przekłady rozwiązań on-line na rynki lokalne oraz przygotowywanie krótkich filmów i prezentacji. Oferta Agencji skierowana jest do podmiotów korporacyjnych posiadającymi swoje siedziby poza granicami Polski.
Pierwszym klientem Fresh Adworks jest firma Amway Europe, dla której agencja wykona przekład opakowania suplementu diety na 25 wersji językowych.
Amway poprzez swoją europejską centralę jest przedstawicielem jednej z największych i najbardziej uznanych firm sprzedaży bezpośredniej na świecie – Alticor Corporation. Główna siedziba korporacji, działającej od 50 lat według zasady: „Myśl lokalnie, działaj globalnie”, znajduje się w Ada, Michigan w Stanach Zjednoczonych. Jej oddziały funkcjonują w ponad 80 krajach zatrudniając ponad 13.000 pracowników.
Źródło: Grupa FRESH