logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta Wyborcza podsumowuje swoją profrekwencyjną akcję

  PR 20.07.2020, przeczytano 296 razy

Najwyższa frekwencja w wyborach prezydenckich 2020 została odnotowana w... Sopocie. Tym samym Sopot otrzymał tytuł Wyborczej Stolicy Polski w specjalnej akcji "Gazety Wyborczej", w której redakcja zachęcała wszystkich do głosowania 28 czerwca i 12 lipca. Nagrodą dla samorządu Sopotu, przygotowaną przez zespół dziennika, jest wakacyjna kampania promocyjna o wartości 100 tys. zł, a dla mieszkańców kurortu - 10 tys. subskrypcji treści Wyborcza.pl. Podsumowanie profrekwencyjnej akcji "Gazety Wyborczej" można przeczytać już dziś - w czwartek, 16 lipca na tradycyjnych i cyfrowych łamach dziennika.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta-wyborcza-podsumowuje-swoja-profrekwencyjna-akcje,387828,artykul.html

Tytuł Wyborczej Stolicy Polski w specjalnej akcji „Gazety Wyborczej” wywalczył Sopot, w którym frekwencja w pierwszej turze wyniosła 74,3 proc., a w drugiej - 77,59 proc. Tym samym nadmorski kurort wyprzedził w frekwencyjnym rankingu prawie 380 innych miejscowości, które są siedzibami powiatów.

- Wysoka frekwencja nie jest u nas zaskoczeniem, to kolejne wybory z dobrym wynikiem. Choć może wcześniej nie był on aż tak wysoki i nie zostaliśmy nigdy Wyborczą Stolicą Polski. Ale na społeczną i obywatelską postawę mieszkańców możemy liczyć właściwie zawsze - podkreśla prezydent Sopotu Jacek Karnowski, z którym wywiad ukazał się dziś na stronach krajowych „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl (Sopot Wyborczą Stolicą Polski. Jacek Karnowski: Wykorzystajmy energię 10 mln ludzi).

Zwycięski samorząd otrzyma od "Gazety Wyborczej" wakacyjną kampanię promocyjną wartą 100 tys. zł. Będzie ją mógł wykorzystać np. do zaprezentowania ciekawych i wartych odwiedzenia atrakcji turystycznych. Natomiast mieszkańcy Sopotu będą mogli skorzystać ze 10 tys. subskrypcji treści Wyborcza.pl - prenumerat Premium na 3 miesiące. O tym, jak Sopocianie mogą odebrać prenumeratę cyfrową „Wyborczej”, można przeczytać na trojmiasto.wyborcza.pl.

Profrekwencyjna akcja "Gazety Wyborczej" trwała od połowy czerwca br.

- W "Wyborczej" jeszcze przed I turą zachęcaliśmy czytelników do mobilizacji i głosowania - m.in. ogłosiliśmy wyścig miast o miano Wyborczej Stolicy Polskiej. Takich akcji profrekwencyjnych było w Polsce więcej i okazały się one skuteczne. Mieszkańcy miast, mimo braku dodatkowych zachęt finansowych z publicznych środków, jak np. wozy strażackie, gremialnie poszli do urn. To właśnie w miastach - i tych większych, i tych mniejszych - frekwencja była najwyższa - mówi Mikołaj Chrzan, zastępca redaktora naczelnego "Wyborczej" i szef redakcji lokalnych. - Cieszy mnie wygrana Sopotu, miasta, które od lat słynie z obywatelskich działań. To miejsce warte odwiedzin i będziemy do tego zachęcać publikując na naszych łamach wakacyjną kampanię reklamową - nagrodę dla zwycięskiego miasta. Liczę, że mieszkańcy skorzystają też z 10 tys. prenumerat cyfrowych, które będą mogli pobrać na naszej stronie.

Akcję wspierała autopromocja na łamach "Gazety Wyborczej" i w serwisie Wyborcza.pl, a także na profilach dziennika w mediach społecznościowych - na profilu "Gazety Wyborczej" i profilach wydań lokalnych.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dodatkowe kanały Eurosportu w Play na czas igrzysk w Paryżu
Warner Bros. Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764