logo
WIADOMOŚCI

Gazeta Wyborcza z The Wall Street Journal

Mateusz Zawiślak  PR 11.10.2017, przeczytano 347 razy

"Gazeta Wyborcza" rozpoczęła współpracę z prestiżowym dziennikiem "The Wall Street Journal". Dzięki niej polscy czytelnicy będą mogli wykupić dostęp do cyfrowych treści "The Wall Street Journal", a na łamach "Gazety Wyborczej" i na Wyborcza.pl publikowane będą w polskim tłumaczeniu najciekawsze artykuły z amerykańskiego dziennika, którego autorzy aż 37 razy zdobywali nagrody Pulitzera. Współpracę zainauguruje specjalny 12-stronicowy dodatek z tekstami z "The Wall Street Journal" w języku polskim, który ukaże się w sobotę, 7 października br. z weekendowym wydaniem "Gazety Wyborczej".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta-wyborcza-z-the-wall-street-journal,34067,artykul.html

Od 7 października br. „Gazeta Wyborcza” oferuje specjalny pakiet prenumeraty cyfrowej łączący dostęp do treści w serwisie Wyborcza.pl oraz WSJ.com – zarówno poprzez stronę internetową, jak i aplikację mobilną. Zainteresowani będą mogli nabyć pakiet roczny lub miesięczny, które na początku będą oferowane w promocyjnej cenie.

Dodatkowo, w ramach współpracy obu dzienników czytelnicy „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl będą mogli zapoznać się z najciekawszymi aktualnymi publikacjami ”The Wall Street Journal” w polskim przekładzie, otrzymując jeszcze większą porcję informacji o globalnej polityce, ekonomii, kulturze i nowych technologiach.

– „Gazeta Wyborcza” chce pokazywać czytelnikom świat z wielu stron – w tym celu nawiązuje partnerstwa z renomowanymi mediami. Po francusko-niemieckiej telewizji Arte, niemieckiej telewizji RBB, europejskim portalu EURACTIV i firmie Google rozpoczynamy współpracę z jednym z najlepszych – z dziennikiem ”The Wall Street Journal”. ”The Wall Street Journal” to metr z Sevres kompetentnego dziennikarstwa; zna go każdy, kogo głębiej interesują i dla kogo są istotne przemiany światowej gospodarki, technologii, nauki, polityki i kultury – mówią Piotr Stasiński, zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej” i Jerzy B. Wójcik, wydawca „GW”. – To, że ”The Wall Street Journal” wychodzi po angielsku, nie jest już dzisiaj barierą – dla tych, którzy chcą czytać teksty amerykańskiego dziennika w oryginale, przygotowaliśmy specjalną ofertę subskrypcji treści w serwisach Wyborcza.pl i WSJ.com. Tym zaś, którzy zdają się na nasz wybór, proponujemy dostęp do publikacji ”The Wall Street Journal” w polskich przekładach.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy zaproponować treści z “The Wall Street Journal” czytelnikom „Gazety Wyborczej” – mówi Jonathan Wright, global managing director firmy Dow Jones. – Dzięki temu partnerstwu odbiorcy „Gazety Wyborczej” będą mieć dostęp do wybitnego światowego dziennikarstwa i analiz ”The Wall Street Journal”, a my będziemy mogli docierać ze swoimi treściami do polskich czytelników.

„Gazeta Wyborcza” jest otwarta na międzynarodową współpracę i dynamicznie rozwija ciekawe projekty wspólnie z zagranicznymi mediami, poszerzając swoje źródła informacji i kompetencje technologiczne, a także dostarczając swoim odbiorcom jeszcze więcej jakościowych treści. W ostatnim czasie „Gazeta Wyborcza” została partnerem francusko-niemieckiej telewizji Arte, niemieckiej telewizji RBB, europejskiego portalu newsowego EURACTIV, firmy Google i teraz “The Wall Street Journal”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ringier Axel Springer kupuje udziały w No Fluff Jobs
Ringier Axel Springer Media AG kupił 44 procent udziałów w No Fluff Jobs i w ten sposób rozszerzył swoje portfolio serwisów z ogłoszeniami o najbardziej innowacyjny portal z ofertami pracy dla specjalistów z branży IT w Polsce
Lipcowy rekord oglądalności Food Network
16 lipca kanał Food Network odnotował najwyższy dzienny wynik oglądalności w historii stacji, osiągając udział 0,64 % SHR w grupie komercyjnej (16-49).
IAB Polska: Media społecznościowe głównym źródłem fake news
Internet jest najbardziej przydatnym kanałem komunikacji, choć przeciętnie wiarygodnym. Liderami wiarygodności są radio i prasa. Głównym źródłem nieprawdziwych informacji (fake news) są media społecznościowe. Takie i inne wnioski płyną z najnowszego raportu IAB Polska „Dezinformacja w sieci”, przeprowadzonego wśród internautów.
Youtube Ads Leaderboard za czerwiec 2018
Męskie Granie nie tylko z impetem powróciło do rankingu, ale także od miesiąca utrzymuje pierwszą pozycję w zestawieniu. Pozostałe miejsca na podium zajęło Maybelline z dwoma kolejnymi odcinkami instruktażowymi Make Up in the City. Czwarta pozycja to oryginalna kampania Zarządu Dróg Miejskich, której celem jest uzmysłowienie kierowcom, że powinni parkować minimum 10 metrów od...
Czołowe kanały spółki Kino Polska TV SA – Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Stopklatka TV i Zoom TV – dołączyły do oferty WP Pilot, jednej z najpopularniejszych w Polsce platform do odbioru telewizji online, z której korzysta już prawie 1,9 mln użytkowników.
 
sobota 21.07.2018, 140 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone