logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta Wyborcza z The Wall Street Journal

  PR 11.10.2017, przeczytano 836 razy

"Gazeta Wyborcza" rozpoczęła współpracę z prestiżowym dziennikiem "The Wall Street Journal". Dzięki niej polscy czytelnicy będą mogli wykupić dostęp do cyfrowych treści "The Wall Street Journal", a na łamach "Gazety Wyborczej" i na Wyborcza.pl publikowane będą w polskim tłumaczeniu najciekawsze artykuły z amerykańskiego dziennika, którego autorzy aż 37 razy zdobywali nagrody Pulitzera. Współpracę zainauguruje specjalny 12-stronicowy dodatek z tekstami z "The Wall Street Journal" w języku polskim, który ukaże się w sobotę, 7 października br. z weekendowym wydaniem "Gazety Wyborczej".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta-wyborcza-z-the-wall-street-journal,34067,artykul.html

Od 7 października br. „Gazeta Wyborcza” oferuje specjalny pakiet prenumeraty cyfrowej łączący dostęp do treści w serwisie Wyborcza.pl oraz WSJ.com – zarówno poprzez stronę internetową, jak i aplikację mobilną. Zainteresowani będą mogli nabyć pakiet roczny lub miesięczny, które na początku będą oferowane w promocyjnej cenie.

Dodatkowo, w ramach współpracy obu dzienników czytelnicy „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl będą mogli zapoznać się z najciekawszymi aktualnymi publikacjami ”The Wall Street Journal” w polskim przekładzie, otrzymując jeszcze większą porcję informacji o globalnej polityce, ekonomii, kulturze i nowych technologiach.

– „Gazeta Wyborcza” chce pokazywać czytelnikom świat z wielu stron – w tym celu nawiązuje partnerstwa z renomowanymi mediami. Po francusko-niemieckiej telewizji Arte, niemieckiej telewizji RBB, europejskim portalu EURACTIV i firmie Google rozpoczynamy współpracę z jednym z najlepszych – z dziennikiem ”The Wall Street Journal”. ”The Wall Street Journal” to metr z Sevres kompetentnego dziennikarstwa; zna go każdy, kogo głębiej interesują i dla kogo są istotne przemiany światowej gospodarki, technologii, nauki, polityki i kultury – mówią Piotr Stasiński, zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej” i Jerzy B. Wójcik, wydawca „GW”. – To, że ”The Wall Street Journal” wychodzi po angielsku, nie jest już dzisiaj barierą – dla tych, którzy chcą czytać teksty amerykańskiego dziennika w oryginale, przygotowaliśmy specjalną ofertę subskrypcji treści w serwisach Wyborcza.pl i WSJ.com. Tym zaś, którzy zdają się na nasz wybór, proponujemy dostęp do publikacji ”The Wall Street Journal” w polskich przekładach.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy zaproponować treści z “The Wall Street Journal” czytelnikom „Gazety Wyborczej” – mówi Jonathan Wright, global managing director firmy Dow Jones. – Dzięki temu partnerstwu odbiorcy „Gazety Wyborczej” będą mieć dostęp do wybitnego światowego dziennikarstwa i analiz ”The Wall Street Journal”, a my będziemy mogli docierać ze swoimi treściami do polskich czytelników.

„Gazeta Wyborcza” jest otwarta na międzynarodową współpracę i dynamicznie rozwija ciekawe projekty wspólnie z zagranicznymi mediami, poszerzając swoje źródła informacji i kompetencje technologiczne, a także dostarczając swoim odbiorcom jeszcze więcej jakościowych treści. W ostatnim czasie „Gazeta Wyborcza” została partnerem francusko-niemieckiej telewizji Arte, niemieckiej telewizji RBB, europejskiego portalu newsowego EURACTIV, firmy Google i teraz “The Wall Street Journal”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764