logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta.pl nawiązała partnerstwo merytoryczne z Koalicją Klimatyczną

  PR 14.05.2021, przeczytano 369 razy

Gazeta.pl od początku swojego istnienia stawia na edukację oraz rzetelne informowanie o zmianach klimatycznych. Kontynuacją tych działań jest nawiązane właśnie partnerstwo merytoryczne z Koalicją Klimatyczną – zrzeszeniem organizacji pozarządowych zaangażowanych w działania na rzecz ochrony klimatu. W ramach współpracy na łamach serwisu regularnie publikowane będą autorskie komentarze i analizy ekspertów z poszczególnych organizacji Koalicji Klimatycznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta.pl-nawiazala-partnerstwo-merytoryczne-z-koalicja-klimatyczna,391456,artykul.html

Koalicja Klimatyczna to porozumienie organizacji pozarządowych, realizujące wspólnie działania, od monitoringu prac legislacyjnych na poziomie krajowym i europejskim, poprzez organizację konferencji i warsztatów dla różnych odbiorców, aż po akcje edukacyjne skierowane do dzieci i młodzieży. Celem partnerstwa jest przekonywanie o potrzebie ograniczenia naszego negatywnego wpływu na klimat i środowisko, redukcji emisji i rozwoju zrównoważonej, „zielonej” gospodarki, poprawiającej efektywność energetyczną i wykorzystującej energię ze źródeł odnawialnych.

W ramach partnerstwa z Koalicją Klimatyczną na łamach Gazeta.pl regularnie publikowane będą autorskie, ekskluzywne komentarze i analizy ekspertów. Dzięki temu czytelnicy i czytelniczki portalu zyskają jeszcze więcej rzetelnych, opartych na wiedzy naukowej treści z zakresu ochrony klimatu i środowiska. Partnerstwo usprawni także współpracę przy powstawaniu materiałów dziennikarskich oraz otworzy drogę do nowych, wspólnych projektów.

– Jesteśmy przekonani, że media muszą coraz mocniej angażować się w edukowanie społeczeństwa w kwestii kryzysu klimatycznego – mówi Patryk Strzałkowski, redaktor naczelny Zielona.Gazeta.pl specjalizujący się w zagadnieniach związanych z klimatem i ochroną środowiska. – Przed nami wielkie zmiany na poziomie globalnym, do których wszyscy musimy się przygotować. Podobnie jak aktywiści uważamy, że rzetelna informacja jest kluczowa w walce o lepsze jutro, dlatego chcemy oddać głos naukowcom. Jesteśmy przekonani, że współpraca z Koalicją Klimatyczną pozwoli nam jeszcze lepiej realizować naszą misję – dodaje Strzałkowski.

– Dostęp do rzetelnej wiedzy jest kluczowym elementem w walce z kryzysem klimatycznym i jego coraz poważniejszymi konsekwencjami. Te już dziś realnie zagrażają zdrowiu oraz życiu także Polek i Polaków. Z roku na rok widzimy coraz większe zainteresowanie tematyką ochrony klimatu, jednak oprócz samego zainteresowania, potrzebujemy adekwatnych do skali problemu działań, których w Polsce wciąż brakuje. Obecnie Koalicja Klimatyczna zrzesza 27 organizacji pozarządowych, a udostępnienie przestrzeni do dzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniem naszym ekspertkom i ekspertom pozwoli dotrzeć do nowych czytelników. Głęboko wierzę, że dzięki naszej współpracy uda nam się uświadomić kolejne osoby, że nie mamy czasu do stracenia i musimy działać teraz dla obecnych i przyszłych pokoleń – podkreśla Dominik Olędzki, rzecznik prasowy Koalicji Klimatycznej.

Gazeta.pl porusza tematy związane z ekologią i klimatem nie tylko w codziennych wiadomościach w serwisie, ale też w stałych cyklach „Piątki dla klimatu”, „Zielony poranek”, „Klimatycznie”, „Ludzie w klimacie” oraz „Haps Zero Waste”. Redakcja chętnie oddaje także głos ekspertom i naukowcom, aby w jak najbardziej rzetelny sposób przekazywać informacje o środowisku. W kwietniu br. portal dołączył do inicjatywy Covering Climate Now zrzeszającej kilkaset tytułów, w tym m.in. AFP, Bloomberg, Al Jazeera, CBS News, „Libération” i „Die Tageszeitung”. Celem organizacji jest edukacja oraz tworzenie „bardziej świadomych historii o klimacie”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dodatkowe kanały Eurosportu w Play na czas igrzysk w Paryżu
Warner Bros. Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764