logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta.pl nawiązała partnerstwo merytoryczne z Koalicją Klimatyczną

  PR 14.05.2021, przeczytano 172 razy

Gazeta.pl od początku swojego istnienia stawia na edukację oraz rzetelne informowanie o zmianach klimatycznych. Kontynuacją tych działań jest nawiązane właśnie partnerstwo merytoryczne z Koalicją Klimatyczną – zrzeszeniem organizacji pozarządowych zaangażowanych w działania na rzecz ochrony klimatu. W ramach współpracy na łamach serwisu regularnie publikowane będą autorskie komentarze i analizy ekspertów z poszczególnych organizacji Koalicji Klimatycznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta.pl-nawiazala-partnerstwo-merytoryczne-z-koalicja-klimatyczna,391456,artykul.html

Koalicja Klimatyczna to porozumienie organizacji pozarządowych, realizujące wspólnie działania, od monitoringu prac legislacyjnych na poziomie krajowym i europejskim, poprzez organizację konferencji i warsztatów dla różnych odbiorców, aż po akcje edukacyjne skierowane do dzieci i młodzieży. Celem partnerstwa jest przekonywanie o potrzebie ograniczenia naszego negatywnego wpływu na klimat i środowisko, redukcji emisji i rozwoju zrównoważonej, „zielonej” gospodarki, poprawiającej efektywność energetyczną i wykorzystującej energię ze źródeł odnawialnych.

W ramach partnerstwa z Koalicją Klimatyczną na łamach Gazeta.pl regularnie publikowane będą autorskie, ekskluzywne komentarze i analizy ekspertów. Dzięki temu czytelnicy i czytelniczki portalu zyskają jeszcze więcej rzetelnych, opartych na wiedzy naukowej treści z zakresu ochrony klimatu i środowiska. Partnerstwo usprawni także współpracę przy powstawaniu materiałów dziennikarskich oraz otworzy drogę do nowych, wspólnych projektów.

– Jesteśmy przekonani, że media muszą coraz mocniej angażować się w edukowanie społeczeństwa w kwestii kryzysu klimatycznego – mówi Patryk Strzałkowski, redaktor naczelny Zielona.Gazeta.pl specjalizujący się w zagadnieniach związanych z klimatem i ochroną środowiska. – Przed nami wielkie zmiany na poziomie globalnym, do których wszyscy musimy się przygotować. Podobnie jak aktywiści uważamy, że rzetelna informacja jest kluczowa w walce o lepsze jutro, dlatego chcemy oddać głos naukowcom. Jesteśmy przekonani, że współpraca z Koalicją Klimatyczną pozwoli nam jeszcze lepiej realizować naszą misję – dodaje Strzałkowski.

– Dostęp do rzetelnej wiedzy jest kluczowym elementem w walce z kryzysem klimatycznym i jego coraz poważniejszymi konsekwencjami. Te już dziś realnie zagrażają zdrowiu oraz życiu także Polek i Polaków. Z roku na rok widzimy coraz większe zainteresowanie tematyką ochrony klimatu, jednak oprócz samego zainteresowania, potrzebujemy adekwatnych do skali problemu działań, których w Polsce wciąż brakuje. Obecnie Koalicja Klimatyczna zrzesza 27 organizacji pozarządowych, a udostępnienie przestrzeni do dzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniem naszym ekspertkom i ekspertom pozwoli dotrzeć do nowych czytelników. Głęboko wierzę, że dzięki naszej współpracy uda nam się uświadomić kolejne osoby, że nie mamy czasu do stracenia i musimy działać teraz dla obecnych i przyszłych pokoleń – podkreśla Dominik Olędzki, rzecznik prasowy Koalicji Klimatycznej.

Gazeta.pl porusza tematy związane z ekologią i klimatem nie tylko w codziennych wiadomościach w serwisie, ale też w stałych cyklach „Piątki dla klimatu”, „Zielony poranek”, „Klimatycznie”, „Ludzie w klimacie” oraz „Haps Zero Waste”. Redakcja chętnie oddaje także głos ekspertom i naukowcom, aby w jak najbardziej rzetelny sposób przekazywać informacje o środowisku. W kwietniu br. portal dołączył do inicjatywy Covering Climate Now zrzeszającej kilkaset tytułów, w tym m.in. AFP, Bloomberg, Al Jazeera, CBS News, „Libération” i „Die Tageszeitung”. Celem organizacji jest edukacja oraz tworzenie „bardziej świadomych historii o klimacie”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TikTok nawiązał współpracę z Shopify, aby wesprzeć przedsiębiorców w rozwoju ich biznesów oraz rozszerzaniu strategii handlowych, poprzez kampanie skierowane do unikalnej społeczności platformy. Dzięki współpracy TikToka i Shopify w Polsce, nawiązującej do globalnej premiery ogłoszonej w październiku 2020 r., platforma wprowadza funkcje, które...
Jak konsumujemy telewizję na żywo przez internet i VOD?
Czas spędzony na oglądaniu TV na żywo w sieci oraz treści wideo oferowanych w technologii streamingu wzrósł o 36% r/r. W Europie blisko co druga (46%) osoba konsumuje takie treści za pośrednictwem SMART TV oraz dekodera, a w Polsce przede wszystkim (42%) poprzez przeglądarkę internetową, wynika z najnowszych badań GONET.TV.
TikTok pozwala użytkownikom nawiązywać kontakt i budować relacje z markami, które kochają. Reklamodawcom natomiast umożliwia wykorzystanie unikalnego formatu, popularności, atrakcyjności oraz zasięgu platformy w celu dotarcia do nowych grup odbiorców. Dziś TikTok wprowadza TikTok Brand Lift Study (BSL), dzięki któremu będą oni mogli zmierzyć realną wartość...
Rockowe wakacje z Rock Radiem
Już w piątek, 25 czerwca 2021 r. w Rock Radiu rozpoczną się wakacje, a wraz z nimi ruszy letnia ramówka stacji. Znajdą się w niej m.in. programy nadawane co piątek z plenerowego studia w warszawskim Hard Rock Cafe, w którym wystąpią zespoły wyłonione w Festiwalu Klasyki Rocka. Redakcja Rock Radia zaprosi też słuchaczy do sprawdzenia się Wielkim Teście z klasyki...
W te wakacje Radio Złote Przeboje stawia na muzykę. Od 28 czerwca br. na antenie stacji pojawiać się będzie jeszcze więcej największych przebojów z lat 80., 90. i dwutysięcznych zgodnie z hasłem "Gramy na to, jak na lato!". Oprócz tego słuchacze rozgłośni nadal będą mogli spróbować swoich sił w konkursie związanym z Euro 2020, a także m.in....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764