logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Get More Social pracuje dla De’Longhi i Inea

  PR 29.03.2016, przeczytano 1042 razy

Firma De’Longhi, specjalizująca się w segmencie rozwiązań i produkcji urządzeń do kawy, oraz INEA, jedna z największych sieci kablowych w Polsce, to nowe marki w portfolio Get More Social. Agencja poprowadzi stałą komunikację w mediach społecznościowych, wspartą o narzędzia digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/get-more-social-pracuje-dla-de%E2%80%99longhi-i-inea,27969,artykul.html

Agencja social media, Get More Social, to partner, na którego postawiły kolejne duże marki realizujące rozbudowaną i nowoczesną strategię komunikacji w mediach społecznościowych.

Nowym klientem agencji, od lutego, jest marka De’Longhi – włoska firma z ponad stuletnią tradycją twórczą, obecna w 140 krajach na świecie. Do zadań agencji, prócz stałego delektowania się pyszną kawą z profesjonalnych ekspresów De’Longhi, będzie należała kompleksowa obsługa kanałów social media klienta, kreacja i produkcja grafik oraz animacji poradnikowych, tworzenie i obsługa konkursów tematycznych, wsparcie dla akcji wizerunkowych i sprzedażowych.

Za obsługę działań social media dla marki De’Longhi będzie odpowiedzialna Marta Stefaniak (Account Manager), która pracowała dotychczas przy obsłudze takich marek jak: MINI, Willsoor, Amica oraz All For Planet.

Agencja Get More Social przejęła również, od marca, kompleksową obsługę komunikacji social media dla marki INEA, wiodącego dostawcy usług multimedialnych i telekomunikacyjnych w Wielkopolsce, jednej z trzech największych sieci kablowych w Polsce, tytularnego sponsora stadionu miejskiego (INEA Stadion) w Poznaniu.

Agencja poprowadzi stałą wielokanałową komunikację w mediach społecznościowych klienta (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube), zgodnie z nową strategią marki – „Jesteś w INEA. Jesteś w świecie, który jest IN”. Sezonowo będzie także odpowiedzialna za komunikację Wielkopolskiego Turnieju Orlika INEA CUP, corocznego turnieju piłki nożnej, siatkówki plażowej oraz streetballa dla dzieci i młodzieży w wieku szkolnym.

Komunikację w social media dla marki INEA poprowadzi zespół projektowy pod nadzorem Marty Kowalczys (Key Account Manager), dotychczas odpowiedzialnej za prowadzenie projektów dla takich marek jak: Amica, Tatra, MINI czy Monster Munch.

Źródło: Get More Social

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764