Firma De’Longhi, specjalizująca się w segmencie rozwiązań i produkcji urządzeń do kawy, oraz INEA, jedna z największych sieci kablowych w Polsce, to nowe marki w portfolio Get More Social. Agencja poprowadzi stałą komunikację w mediach społecznościowych, wspartą o narzędzia digital.
Agencja social media, Get More Social, to partner, na którego postawiły kolejne duże marki realizujące rozbudowaną i nowoczesną strategię komunikacji w mediach społecznościowych.
Nowym klientem agencji, od lutego, jest marka De’Longhi – włoska firma z ponad stuletnią tradycją twórczą, obecna w 140 krajach na świecie. Do zadań agencji, prócz stałego delektowania się pyszną kawą z profesjonalnych ekspresów De’Longhi, będzie należała kompleksowa obsługa kanałów social media klienta, kreacja i produkcja grafik oraz animacji poradnikowych, tworzenie i obsługa konkursów tematycznych, wsparcie dla akcji wizerunkowych i sprzedażowych.
Za obsługę działań social media dla marki De’Longhi będzie odpowiedzialna Marta Stefaniak (Account Manager), która pracowała dotychczas przy obsłudze takich marek jak: MINI, Willsoor, Amica oraz All For Planet.
Agencja Get More Social przejęła również, od marca, kompleksową obsługę komunikacji social media dla marki INEA, wiodącego dostawcy usług multimedialnych i telekomunikacyjnych w Wielkopolsce, jednej z trzech największych sieci kablowych w Polsce, tytularnego sponsora stadionu miejskiego (INEA Stadion) w Poznaniu.
Agencja poprowadzi stałą wielokanałową komunikację w mediach społecznościowych klienta (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube), zgodnie z nową strategią marki – „Jesteś w INEA. Jesteś w świecie, który jest IN”. Sezonowo będzie także odpowiedzialna za komunikację Wielkopolskiego Turnieju Orlika INEA CUP, corocznego turnieju piłki nożnej, siatkówki plażowej oraz streetballa dla dzieci i młodzieży w wieku szkolnym.
Komunikację w social media dla marki INEA poprowadzi zespół projektowy pod nadzorem Marty Kowalczys (Key Account Manager), dotychczas odpowiedzialnej za prowadzenie projektów dla takich marek jak: Amica, Tatra, MINI czy Monster Munch.
Źródło: Get More Social