Rok 2020 nie należał do najłatwiejszych, mimo tego agencja zrealizowała plany rozwoju zgodnie z założeniami. Otworzyła biuro we Wrocławiu, utrzymała strategicznych klientów, pozyskała nowych w wyniku wygranych przetargów i powiększyła zespół specjalistów. Good One PR ma za sobą również debiut w konkursie Złote Spinacze i badaniu satysfakcji klientów agencji PR zrealizowanym przez Kantar Polska.
2020 rok agencja Good One PR rozpoczęła od otwarcia pierwszego oddziału firmy we Wrocławiu, w pop-upie biurowym „Pod Ciśnieniem”. Filią kieruje Martyna Dziopak – PR Account Manager, związana z Good One PR od listopada 2015 roku. Jest ona odpowiedzialna m.in. za zbudowanie i rozwój zespołu w lokalnym oddziale agencji.
Mimo pandemii Good One PR utrzymała strategicznych klientów, do których należą m.in. POLOmarket, Podlaski Fundusz Kapitałowy, Würth Polska czy Piotr Sierpiński Hair oraz powiększyła swój zespół specjalistów. W wyniku wygranych przetargów pozyskała także nowych klientów, wśród których znaleźli się: Centrum Medyczne CMP, Manufaktura Czekolady Chocolate Story, Fundacja Rozwoju i Edukacji Pirotechnicznej, Novakid, Speedmail oraz Kontigo. W 2020 roku agencja zrealizowała współprace projektowe z takimi markami jak m.in. Finlandia Vodka czy Hegelmann. Good One PR prowadzi również działania pro bono dla Fundacji Kultury bez Barier. – W ramach strategii społecznej odpowiedzialności biznesu prowadzimy działania komunikacyjne dla wybranych podmiotów pro bono. Wspieramy organizacje pozarządowe, ale również startupy czy początkujących przedsiębiorców. Od lat realizujemy takie kampanie PR i pandemia nie pokrzyżowała nam planów - w sierpniu br. rozpoczęliśmy działania dla kolejnej fundacji – mówi Ewelina Puławska, Account Director w Good One PR.
W strukturach agencji awansowali Ewelina Puławska na stanowisko Account Director’a, Michał Zębik na PR Account Managera, Ilona Rutkowska na Senior Account Executive’a a Katarzyna Zawadzka na Account Executive’a. Do zespołu dołączyły trzy nowe osoby: Karolina Kapusta i Jakub Macyszyn na stanowiska Junior Account Executive oraz Kamila Zawadzka na stanowisko PR Assistant.
Ważne debiuty branżowe
Good One PR zadebiutowała także w najważniejszym konkursie branżowym - Złote Spinacze. Ubiegłoroczne kampanie PR przeprowadzone dla sieci Bobby Burger i marki Mazurska Manufaktura Alkoholi obecnie walczą o nagrody główne. Zespoły specjalistów z Good One PR odpowiadały także za launch perfum All Day i All Night by Sandra Kubicka dla Kontigo i zakończoną sukcesem kampanię crowdfundingową wegańskiej czekolady Las Vegan's. W 2020 roku Good One PR została uznana za jedną z najlepiej ocenianych agencji PR według najnowszego badania firmy Kantar Polska. – Badanie satysfakcji klientów zawiera najważniejsze i najbardziej wyczekiwane przez nas informacje. Dlatego tak cieszą wyniki tegorocznego badania Kantar Polska – wzięło w nim udział 18 agencji public relations a w takim obszarze działania jak Good One PR, wyżej zostały ocenione tylko agencje Solski Communications i Havas PR Warsaw. To naprawdę świetny wynik, który nie byłby możliwy bez zaangażowanego i rozumiejącego biznes klientów zespołu – mówi Ewelina Puławska.
Źródło: Good One PR