logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grey Group Poland dla Mbanku

  PR 27.06.2019, przeczytano 269 razy

Agencja GREY Group Poland wygrała prowadzony od końca marca przetarg na obsługę strategiczną i kreatywną marki mBank w obszarze MŚP oraz klienta zamożnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grey-group-poland-dla-mbanku-,383026,artykul.html

GREY Group Poland kontynuuje tym samym 6-letnią współpracę z mBankiem, który jest ikoną mobilności i czwartym bankiem uniwersalnym w Polsce pod względem aktywów według stanu na koniec marca 2019 r.

Bardzo się cieszymy, że najnowocześniejszy bank w Polsce postrzega GREY jako długoterminowego partnera, z którym będzie kontynuować współpracę. Wierzę, że – choć to niełatwe zadanie – przyniesie ona jeszcze większe efekty niż dotychczas.” – powiedział Jakub Korolczuk, Creative Chairman Grey Group Poland.

W wyniku przetargu GREY będzie jedną z dwóch agencji full-service pracujących dla marki mBank.

Źródło: GREY Group Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Podczas konferencji w dniu 28 kwietnia 2021 r. w godz. 10–15 na platformie Click Meeting (wszyscy zarejestrowani na konferencję otrzymają zaproszenia z linkiem do wejścia na wydarzenie) będą Państwo mogli wysłuchać prezentacji ekspertów z branży oraz wziąć udział w pokazach pracy maszyn.
Tomasz Lewandowski nowym kierownikiem marketingu Centrum Medycznego CMP
Od stycznia br. Tomasz Lewandowski pełni funkcję kierownika marketingu w Centrum Medycznym CMP. Wcześniej związany był z Tramwajami Warszawskimi.
W czasie pandemii COVID-19 polskie firmy wolały ograniczać koszty pozapłacowe i inwestycje niż obniżać wynagrodzenia – wynika z „Badania Polskiej Przedsiębiorczości” zleconego przez inFakt agencji ARC Rynek i Opinia. Wśród małych firm co piąta zdecydowała się podnieść płace.
Związek Cyfrowa Polska wspiera i edukuje polskich przedsiębiorców w dostosowywaniu  do zmian cyfrowych. W tym celu  wspólnie z Obserwatorium.biz oraz partnerami: Asseco, Certum oraz Samsung, przygotował specjalny e-poradnik, który ma pomóc polskim firmom  rozpoczęcie cyfryzacji  poprzez wdrożenie idei paperless. Projekt powstał w ramach...
Firma PU HETMAN po raz pierwszy w historii zdecydowała się rozpocząć działania komunikacyjne w zakresie PR. Na swojego przedstawiciela wybrała agencję keyPR.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764