logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grzegorz Kuźnik awansuje i wchodzi do zarządu MSL

  PR 02.09.2019, przeczytano 251 razy

Grzegorz Kuźnik, Account Director, awansuje na stanowisko zastępcy dyrektora zarządzającego i wchodzi do zarządu MSL. Będzie odpowiadał za dalszy rozwój połączonych działów Consumer i Technology.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grzegorz-kuznik-awansuje-i-wchodzi-do-zarzadu-msl,383791,artykul.html

Grzegorz jest związany jest z MSL od 2014 roku kiedy rozpoczął pracę na stanowisku Account Managera w dziale Consumer Goods. Jego głównym zadaniem było zbudowanie dedykowanej praktyki technologicznej. Cel ten osiągnął już 4 lata później - w 2018 roku, liczący 17 osób pracował dla kilkudziesięciu klientów. Zespół, za który odpowiada dzisiaj, liczy 27 konsultantów i pod jego przywództwem odnosi znaczące sukcesy.

Podczas swojej pracy w MSL, Kuźnik doradzał i pracował nad rozwojem strategii kampanii, platform, a także nad planowaniem i realizacją projektów dla polskich i globalnych marek w wielu sektorach i rynkach. Odpowiadał m.in. za komunikację wprowadzenia marki Netflix na polski rynek, liczne projekty gamingowe dla takich firm jak: PlayStation, Ubisoft, Electronic Arts, Techland czy Activision.

Grzegorz to dynamiczny lider, który w modelowy sposób przekłada swoje pasje na biznes. Jego ambicja, pracowitość i odwaga czynią z niego naturalnego lidera i świetnego kandydata na członka zarządu agencji MSL. – powiedział Sebastian Stępak, Dyrektor Generalny MSL.  Myślę, że cała agencja, tak samo jak ja cieszy się z tej nominacji, bo Grzegorz w pełni na nią zasłużył – dodał Stępak.

Prowadzone przez niego kampanie były wielokrotnie nagradzane w prestiżowych konkursach branżowych: Złotych Spinaczach, Impact Awards, Sabre Awards oraz MIXX Awards. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w agencji Edelman. Ukończył Marketing i Zarządzanie na Politechnice Śląskiej. Prywatnie zagorzały fan nowych technologii i podróżowania.

Źródło: MSL GROUP

www.mslgroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Niepodległa - Kronika życzliwości w czasach kryzysu
Biuro Programu „Niepodległa” uruchamia nowy projekt zapraszający Polaków do dzielenia się pozytywnymi doświadczeniami z czasów epidemii koronawirusa, które pokazują, że działając razem możemy przezwyciężyć wszystkie przeciwności. Każdy, kto spotkał się z życzliwością, z inicjatywami zachęcającymi innych do okazania dobroci serca lub sam...
Polska branża PR wyznaczyła własne standardy etyczne
Związek Firm Public Relations przyjął podczas ostatniego walnego zgromadzenia członków tekst jednolity Kodeksu Dobrych Praktyk. Wypracowano go w ramach oddolnej inicjatywy agencji członkowskich związku, reprezentującego wiodące na polskim rynku firmy PR. Kodeks stanowi wyznacznik standardów postępowania i norm etycznych. Dokument, będący formą samoregulacji branżowej, proponuje...
#Tarczaniestarcza - branża spotkań nad przepaścią
#TarczaNieStarcza - branża spotkań nad przepaścią. Komentarz dr. Krzysztofa Celucha, prorektora Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula,  właściciela Celuch Consulting.
Światła na miasta: jak energia buduje aglomeracje
W sobotę 28 marca o godz. 20:30 odbędzie się 13. edycja międzynarodowej akcji „Godzina dla Ziemi” zapoczątkowanej przez fundację World Wide Fund for Nature. Jej celem jest zachęcenie ludzi do oszczędzania energii oraz skłonienie do refleksji nad zmianami klimatycznymi. W ubiegłym roku w inicjatywie wzięło udział 187 państw, w tym Polska. W ciemnościach na...
Godzina dla Ziemi WWF - #zostańwdomu i zgaś światło
Od 13 lat w ostatnią sobotę marca odbywa się finał największej ekologicznej akcji na świecie. Godzina dla Ziemi WWF w tym roku, jak i cały świat – jest inna. Jednak i tym razem Fundacja WWF zachęca do symbolicznego zgaszenie światła w geście solidarności z ideą ochrony naszej planety. To czas, w którym pokażmy, że potrafimy się zjednoczyć i działać razem w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764