logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gwiazdy w akcji #Gdybynieksiążka

  PR 25.10.2019, przeczytano 501 razy
ilustracja

Wirtualna Polska rozpoczyna akcję #GdybyNieKsiążka, którą dedykuje laureatce Literackiej Nagrody Nobla Oldze Tokarczuk. Chcemy, by Polacy napisali nam, jakie książki wywarły największy wpływ na ich życie bądź je zmieniły. W akcję zaangażowali się artyści, sportowcy i piosenkarze, m.in. Andrzej Seweryn, Marta Żmuda-Trzebiatowska, Katarzyna Bonda czy Adam Małysz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gwiazdy-w-akcji-gdybynieksiazka,384476,artykul.html

Według badań Biblioteki Narodowej, ponad 60% Polaków w 2018 roku nie przeczytało żadnej książki. Literacka Nagroda Nobla dla Olgi Tokarczuk to szansa, by zmienić te statystyki. Wirtualna Polska chce, by wielki sukces pisarki skłaniał do sięgania po książki, nie tylko te autorstwa noblistki. WP pyta użytkowników: jaka jest najważniejsza książka w Twoim życiu? Zdjęcia i wpisy z hashtagiem #GdybyNieKsiążka można publikować w mediach społecznościowych lub poprzez platformę dziejesie.wp.pl.

#GdybyNieKsiążka

– Książki mają olbrzymi wpływ na nasze życie i życiowe wybory. Kształtują osobowość, uczą wrażliwości i rozwijają ciekawość świata. Naszą nową akcję chcemy zadedykować Oldze Tokarczuk, bo wierzymy, że dzięki jej nagrodzie Polacy pokażą nam swoją miłość do książek – mówi Krzysztof Majak, szef Strony Głównej WP.

W akcję zaangażowało się już kilkanaście gwiazd. Andrzej Seweryn jest przekonany, że gdyby nie dzieła Szekspira, nie byłby aktorem, bo nie byłoby teatru, jaki znamy. Katarzyna Puzyńska dzięki „Morderstwu w Orient Expressie” została pisarką. „Pippi Langstrumpf” przypomina Katarzynie Zielińskiej, żeby codziennie się śmiać. To tylko początek listy ludzi, którzy twierdzą, że czytanie zmienia życie na lepsze.

#GdybyNieKsiążka na Stronie Głównej WP wystartuje w piątek, 25 października. Akcja potrwa  kilka tygodni, a jej podsumowanie będzie 10 grudnia. Tego dnia Olga Tokarczuk odbierze w Sztokholmie Literacką Nagrodę Nobla.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764