Agencja H2O Creative przygotowała dla marki Lubelska ogólnopolską kampanię BTL-ową pod hasłem „Lubelska – Łączy Smakiem”.
Agencja od lat z powodzeniem współpracuje z firmą Stock Polska, producentem wódek czystych oraz smakowych. Najnowsza ogólnopolska kampania BTL-owa przygotowana została dla całego owocowego portfolio Wódek Lubelskich – marki numer 3 na polskim rynku wódki, nagrodzonej m. in. Perłą Rynku FMCG 2012 i 2011, będącej wśród najsilniejszych marek alkoholi na świecie (ranking The Millionaires’ Club 2012) - 4 miejsce w kategorii wódek smakowych pod względem dynamiki wzrostu.
Do zadań H2O Creative należała kreacja komunikacji oraz opracowanie zintegrowanej kampanii BTL-owej w punkcie sprzedaży. Wynikiem prac zespołu jest Key Visual, kreatywne materiały POS obejmujące kanały modern trade i traditional trade oraz koncept i realizacja promocji „buy & get”.
Motywem przewodnim kampanii są puzzle, które stanowią podstawę do wszystkich aktywności. W ramach promocji „buy & get” konsument premiowany jest przy zakupie Wódek Lubelskich puzzlowym magnesem na lodówkę (przygotowana została cała kolekcja różnych puzzli odpowiadających różnym smakom Wódek Lubelskich).
W myśl przyjętej idei „Łączenia smakiem” agencja zaprojektowała także innowacyjne ekspozytory sprzedażowe, które dzięki modułowej konstrukcji (każda puzzlowa półka funkcjonuje jako osobny element) – dają pełną dowolność aranżacji oraz adaptacji do różnych warunków przestrzennych w punktach sprzedaży. Modułowy charakter wpływa także na wyjątkową mobilność: ekspozycja jest łatwa w transporcie (nie zajmuje dużo miejsca) oraz w bardzo krótkim czasie daje się złożyć i rozłożyć. Sama ekspozycja oraz owocowe puzzle zwiększają ponadto visibility w punkcie sprzedaży – tworząc niezwykle impactowy materiał POS.
Agencja H2O Creative była odpowiedzialna także za produkcję oraz logistykę części materiałów.
Kampania „Łączy smakiem” zdobyła największą ilość głosów w III kwartale konkursu Idea Awards 2012.
Źródło: H2O Creative