logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

H2O Creative: kampania BTL dla marki Lubelska

  PR 09.11.2012, przeczytano 3874 razy
ilustracjastrzałka

Agencja H2O Creative przygotowała dla marki Lubelska ogólnopolską kampanię BTL-ową pod hasłem „Lubelska – Łączy Smakiem”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/h2o-creative%3A-kampania-btl-dla-marki-lubelska,17173,artykul.html

Agencja od lat z powodzeniem współpracuje z firmą Stock Polska, producentem wódek czystych oraz smakowych. Najnowsza ogólnopolska kampania BTL-owa przygotowana została dla całego owocowego portfolio Wódek Lubelskich – marki numer 3 na polskim rynku wódki, nagrodzonej m. in. Perłą Rynku FMCG 2012 i 2011, będącej wśród najsilniejszych marek alkoholi na świecie (ranking The Millionaires’ Club 2012) -  4 miejsce w kategorii wódek smakowych pod względem dynamiki wzrostu.

Do zadań H2O Creative należała kreacja komunikacji oraz opracowanie zintegrowanej kampanii BTL-owej w punkcie sprzedaży. Wynikiem prac zespołu jest Key Visual, kreatywne materiały POS obejmujące kanały modern trade i traditional trade oraz koncept i realizacja promocji „buy & get”.

Motywem przewodnim kampanii są puzzle, które stanowią podstawę do wszystkich aktywności. W ramach promocji „buy & get” konsument premiowany jest przy zakupie Wódek Lubelskich puzzlowym magnesem na lodówkę (przygotowana została cała kolekcja różnych puzzli odpowiadających różnym smakom Wódek Lubelskich).

W myśl przyjętej idei „Łączenia smakiem” agencja zaprojektowała także innowacyjne ekspozytory sprzedażowe, które dzięki modułowej konstrukcji (każda puzzlowa półka funkcjonuje jako osobny element) – dają pełną dowolność aranżacji oraz adaptacji do różnych warunków przestrzennych w punktach sprzedaży. Modułowy charakter wpływa także na wyjątkową mobilność: ekspozycja jest łatwa w transporcie (nie zajmuje dużo miejsca) oraz w bardzo krótkim czasie daje się złożyć i rozłożyć. Sama ekspozycja oraz owocowe puzzle zwiększają ponadto visibility w punkcie sprzedaży – tworząc niezwykle impactowy materiał POS.

Agencja H2O Creative była odpowiedzialna także za produkcję oraz logistykę części materiałów.

Kampania „Łączy smakiem” zdobyła największą ilość głosów w III kwartale konkursu Idea Awards 2012.

Źródło: H2O Creative

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

"zwiększają ponadto visibility w punkcie sprzedaży – tworząc niezwykle impactowy materiał POS." - ŁAŁ!!! Ja bym jeszcze napisał może "w sell-poincie" i byłoby GREAT!

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764