logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Harbingers od dwóch lat współpracuje z Bobowózki

  PR 06.02.2023, przeczytano 600 razy

Współpraca od początku opierała się na świadomych, synergicznych działaniach marketingowych w strefie online, w celu zwiększenia udziału w rynku e-commerce. Harbingers pomogło BoboWózkom w skutecznym i konsekwentnym budowaniu pozycji lidera w branży wózków i fotelików dziecięcych w e-commerce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/harbingers-od-dwoch-lat-wspolpracuje-z-bobowozki,398898,artykul.html

Współpraca ta została zauważona i doceniona także w postaci 4 nominacji w konkursach: European Search Awards, Global Content Awards, European Search Awards oraz European Content Awards.

- Cieszy mnie wzrost przychodów, który udało nam się wspólnie wypracować, oraz zbudowanie niezaprzeczalnej pozycji Partnera jako lidera w branży wózków i fotelików dziecięcych w e-commerce! To, co najbardziej cenimy w Harbingers, to długofalowe partnerstwo i ciągłe podnoszenie poprzeczki. Jestem szczególnie wdzięczny za zaufanie, którym darzy nas Tomasz oraz zespół BoboWózki i nie mogę się już doczekać kolejnych sukcesów! - Filip Krasiński — Partner w Harbingers

Plany i oczekiwania dwóch stron na 2023 rok to zwiększenie świadomości marki BoboWózki, dalsze skalowanie biznesu Partnera oraz utrzymanie dynamiki wzrostu i umacnianie pozycji lidera w branży fotelików i wózków dziecięcych.

- Harbingers to Partner, dzięki któremu zrozumieliśmy, jak ważny jest marketing internetowy i jakie mogą być efekty odpowiednio zaplanowanych działań realizowanych przez doświadczonych specjalistów. W naszym przypadku liczby mówią same za siebie! Zespół Harbingers nie bez powodu określa się mianem #GameChangerów — swoim podejściem do biznesu online inspirują do zmiany i ciągłego rozwoju. - Tomasz Kawałko, Prezes Zarządu BoboWózki

Źródło: Harbingers

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764