logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Harbingers od dwóch lat współpracuje z Bobowózki

  PR 06.02.2023, przeczytano 294 razy

Współpraca od początku opierała się na świadomych, synergicznych działaniach marketingowych w strefie online, w celu zwiększenia udziału w rynku e-commerce. Harbingers pomogło BoboWózkom w skutecznym i konsekwentnym budowaniu pozycji lidera w branży wózków i fotelików dziecięcych w e-commerce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/harbingers-od-dwoch-lat-wspolpracuje-z-bobowozki,398898,artykul.html

Współpraca ta została zauważona i doceniona także w postaci 4 nominacji w konkursach: European Search Awards, Global Content Awards, European Search Awards oraz European Content Awards.

- Cieszy mnie wzrost przychodów, który udało nam się wspólnie wypracować, oraz zbudowanie niezaprzeczalnej pozycji Partnera jako lidera w branży wózków i fotelików dziecięcych w e-commerce! To, co najbardziej cenimy w Harbingers, to długofalowe partnerstwo i ciągłe podnoszenie poprzeczki. Jestem szczególnie wdzięczny za zaufanie, którym darzy nas Tomasz oraz zespół BoboWózki i nie mogę się już doczekać kolejnych sukcesów! - Filip Krasiński — Partner w Harbingers

Plany i oczekiwania dwóch stron na 2023 rok to zwiększenie świadomości marki BoboWózki, dalsze skalowanie biznesu Partnera oraz utrzymanie dynamiki wzrostu i umacnianie pozycji lidera w branży fotelików i wózków dziecięcych.

- Harbingers to Partner, dzięki któremu zrozumieliśmy, jak ważny jest marketing internetowy i jakie mogą być efekty odpowiednio zaplanowanych działań realizowanych przez doświadczonych specjalistów. W naszym przypadku liczby mówią same za siebie! Zespół Harbingers nie bez powodu określa się mianem #GameChangerów — swoim podejściem do biznesu online inspirują do zmiany i ciągłego rozwoju. - Tomasz Kawałko, Prezes Zarządu BoboWózki

Źródło: Harbingers

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roland DG wprowadza nowy wielkoformatowy ploter płaski UV
Roland DG ogłasza dzisiaj wprowadzenie na rynek nowego, wysokonakładowego i niezawodnego wielkoformatowego plotera płaskiego UV, EU-1000MF. Ploter został zaprojektowana tak, aby zapewnić wyjątkową jakość obrazu przy niezrównanej wydajności, wszechstronności i niezawodności, a wszystko to w atrakcyjnej cenie.
Oponeo.pl rusza z drugą edycją kampanii Kręci Nas Recykling
Podobnie jak w ubiegłym roku, kampania rozpocznie się 21 marca i potrwa do 22 kwietnia. Daty te nie są przypadkowe – 21 marca to początek kalendarzowej wiosny, a 22 kwietnia to międzynarodowy Dzień Ziemi. Organizatorzy dodali do planu wydarzenia dwa nowe punkty, których realizacja będzie kolejną cegiełką, mającą realny wpływ na otaczające nas środowisko.
Start kampanii Związku Polskie Mięso
Rusza kolejna, piąta już, edycja ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso - Polska Smakuje” organizowana przez Związek Polskie Mięso. W tym roku zostanie przeprowadzona pod hasłem: POLSKIE MIĘSO KARMI ZMYSŁY. Poza promocyjnymi działaniami skierowanymi do konsumentów, jej częścią będzie również cykl spotkań oraz...
Gamivo i Żabka z kolejną akcją marketingową
Spółka GAMIVO, która łączy w swojej działalności e-commerce oraz gaming, rozpoczęła kolejną akcję promocyjną z siecią sklepów Żabka. Tym razem punkty lojalnościowe zgromadzone w aplikacji mobilnej Żappka, czyli tzw. żappsy, można wymieniać na grę Wiedźmin. To już trzecia akcja zorganizowana przez platformę dla graczy i popularną sieć sklepów....
Soundly by Platige – nowa jakość dźwięku firmowana przez Platige Image
Studio Platige Sound zmienia się w Soundly by Platige. Studio dźwiękowe pod nowym szyldem kontynuuje swoją działalność i będzie realizować zarówno krajowe, jak i międzynarodowe projekty dla branży reklamowej, filmowej oraz gier komputerowych. Wprowadzenie zmian to kolejny krok w rozwoju Grupy Platige.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764