logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Heat by Perrier – nowy spot reklamowy emitowany w Polsce

  PR 05.08.2021, przeczytano 727 razy
ilustracjastrzałka

Marka PERRIER, należąca do Nestlé Waters, powraca z globalnym spotem reklamowym „Heat by PERRIER”, zrealizowanym w stolicy Grecji. To alegoria ilustrująca pragnienie życia marki i jej historyczne spojrzenie na siłę kobiet. Spot powstał pod czujnym okiem filmowca Cary’ego Joji’ego Fukunagi – reżysera najnowszego filmu o Jamesie Bondzie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/heat%C2%A0by-perrier-%E2%80%93-nowy-spot-reklamowy-emitowany-w-polsce,392519,artykul.html

- Francuska marka naturalnej wody mineralnej PERRIER już od ponad 150 lat zachwyca swoją niezwykłą mieszanką ponadczasowej klasyki z nutą szaleństwa i zabawy. Wartości marki inspirują do tworzenia nieszablonowych kampanii reklamowych, takich jak właśnie „Heat by PERRIER”. Cieszymy się, że ten zrealizowany na najwyższym poziomie spot, powstały dzięki współpracy światowych twórców, mogą teraz obejrzeć także nasi odbiorcy w Polsce – mówi Marta Foryś-Ząbczyńska, brand manager marki PERRIER w Polsce. 

Nowy spot reklamowy wody PERRIER czerpie z artystycznych kodów marki i najnowszych trendów w popkulturze. Przenosi widza w niezwykłe, choć znajome otoczenie, w którym upał jest nie do zniesienia, składając wizualny hołd dla gatunku „spaghetti westernu”. W tej krótkiej historii o przesłaniu „Woda, powietrze, życie” główną bohaterką jest kobieta, która wjeżdża konno do opustoszałego, rozgrzanego miasta trzymając butelkę wody PERRIER. Kultowy dźwięk „pschitt” uwalniających się podczas otwierania butelki orzeźwiających bąbelków odbija się echem oraz pobudza kryjących się przed upałem, spragnionych mieszkańców. Ruszają w pogoń za kobietą, która uciekając efektownie pokonuje liczne przeszkody, aby chronić życiodajną wodę. 

ilustracjastrzałka

Produkcja spotu swoją skalą dorównuje filmom fabularnym. Reklamę w greckich Atenach zrealizowała międzynarodowa ekipa filmowa, złożona m.in. z pracujących wcześniej przy światowych kinowych hitach specjalistów. Produkcją dowodził sławny i ceniony na świecie Cary Joji Fukunaga, który w swoim filmowym portfolio ma m.in. najnowszy film o Jamesie Bondzie „Nie czas umierać”. Realizacja spotu była wymagająca i obejmowała m.in. trwającą sześć dni budowę specjalnego dachu do skomplikowanej sceny pościgu, którą ćwiczono przez trzy dni. Konieczne było zastosowanie różnorodnych technik, m.in. specjalnego oświetlenia i gradacji kolorów, by w spocie uzyskać charakterystyczny pomarańczowy odcień oraz odwzorować suchy i gorący klimat wzmagający pragnienie bohaterów. Nie zabrakło także cyfrowych efektów wizualnych i animacji.

Reklama „Heat” została po raz pierwszy wyemitowana w telewizji po finale turnieju tenisowego Rolanda Garrosa w październiku 2020 r. W Polsce jest nadawana od kilku tygodni w kanałach online, w tym w mediach społecznościowych. 

Źródło: Nestlé Waters

nestle.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764