logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Huawei z kampanią smartfonów z serii Y

  PR 09.06.2018, przeczytano 602 razy
ilustracjastrzałka
Key visual

Po raz pierwszy w historii Huawei przygotował dedykowaną kampanię 360 stopni dla smartfonów z serii Y. Po sukcesie sprzedażowym telefonów z serii P20, Huawei kieruje swoją komunikację do wszystkich tych, którzy oczekują zaawansowanych technologicznie smartfonów w atrakcyjnej cenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/huawei-z-kampania-smartfonow-z-serii-y,36818,artykul.html

Celem działań reklamowych dla serii Y jest dotarcie zarówno do młodych osób, dla których może to być pierwszy własny smartfon w życiu, ale również do osób starszych, które potrzebują niezawodnych urządzeń do kontaktu z bliskimi. Huawei po raz pierwszy przeprowadzi kampanię 360 stopni dla tej kategorii produktów. Emisja spotów telewizyjnych reklamujących serię Y ruszy 2 lipca.

- Po serii flagowców, chcemy dostarczyć konsumentom więcej modeli ze środkowej półki. Seria Y to propozycja smartfonów z zaawansowaną technologią w bardzo atrakcyjnych cenach. Potrzebujemy ich w swojej ofercie i wiemy, że jest znaczący popyt na te modele – powiedział Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający Huawei CBG Polska.

Podczas piątkowego śniadania prasowego, Zhang przekazał, że w 2017 roku przychód Huawei Consumer Business Group wyniósł około 400 mln euro, a w 2018 roku firma liczy na jego zwiększenie o 30-40%. Pomóc ma w tym zmiana strategii marketingowej i szeroka kampania dla smartfonów serii Y.

- Robimy coś, czego wcześniej nie było, ruszamy z kampanią ATL produktów, które nie są flagowcami. Wcześniej nie komunikowaliśmy w takiej skali produktów z tej kategorii, to element zmiany strategii marketingowej. Nie ma w tej kampanii naszego ambasadora Roberta Lewandowskiego - powiedziała Dorota Haller, dyrektor marketingu Huawei CBG Polska.

Na polskim rynku dostępne są już cztery modele z nowej serii Y - Y5 2018, Y6 2018, Y6 Prime 2018 i Y7 Prime 2018. Wszystkie modele wyposażone są w ekran FullView o najbardziej pożądanych przez klientów proporcjach 18:9 i działają pod kontrolą systemu Android Oreo z nakładką EMUI 8.0. Smartfony z serii Y wyróżniają aż trzema slotami na karty – dwoma na karty SIM i jednym na kartę SD. Zaletą smartfonów, którą docenią aktywni użytkownicy, jest wydajna bateria 3000mAh, wystarczająca na nawet dwa dni użytkowania oraz zaawansowane oprogramowanie, które dostarcza rozwiązania zarezerwowane dotąd dla flagowych modeli, np. odblokowywanie ekranu za pomocą detekcji twarzy.

Źródło: Huawei

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764