logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IFA 2016: Philips zaprezentuje najcieńszy monitor na świecie

  PR 30.08.2016, przeczytano 429 razy
ilustracjastrzałka

Firma MMD, zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów Philips, przedstawi na targach IFA 2016 nowe modele do zastosowań profesjonalnych, jak i do użytku domowego. Targi odbędą się w dniach 2–7 września w Berlinie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ifa-2016%3A-philips-zaprezentuje-najcienszy-monitor--na-swiecie,29733,artykul.html

PHILIPS zaprezentuje najcieńszy monitor na świecie, którego grubość wynosi zaledwie 5,2 mm. Ten 24-calowy model należący do serii C7 wyświetla obraz w rozdzielczości Full HD, gwarantuje 90% pokrycia palety barw NTSC, zapewnia szerokie kąty widzenia i wykorzystuje technologię Flicker-free. Monitor charakteryzuje również bezramkowy design. Przedstawiciel serii C7 będzie dostępny w czwartym kwartale 2016 roku.

Największy zakrzywiony monitor 4K i 34-calowy 21:9 z QuadH

Odwiedzający stoisko PHILIPS będą mieli okazję obejrzeć największy dostępny na rynku (40-calowy) zakrzywiony wyświetlacz o rozdzielczości 4K. Monitor został wyposażony w bardzo cienką ramkę, zapewnia dużą przestrzeń roboczą oraz pozwala użytkownikowi jeszcze lepiej skoncentrować się na wyświetlanej treści. Odległości od krawędzi i środka ekranu pozostają równe – tym samym zmniejsza się konieczność ciągłego obracania głowy w celu dostrzeżenia detali na krańcach wyświetlacza. Wykończona szkłem powłoka oraz ultracienka ramka powodują, że obraz jest jeszcze bardziej realistyczny.

Na targach zostanie przedstawiony również 34-calowy model z nadchodzącej serii X7 z ultracienką ramką 21:9. Nowy monitor Quad HD z możliwością regulacji wysokości oraz wbudowanymi głośnikami DTS ukaże się jeszcze w tym roku.

Technologia UltraColor

Na targach IFA 2016 zadebiutują również monitory z technologią UltraColor wprowadzające nową jakość w wyświetlanej palecie kolorów.  Pokrycie 85%–95% palety NTSC w odróżnieniu od 72% w innych monitorach powoduje, że kolory są jeszcze bardziej zbliżone do realistycznych, a użytkownik może cieszyć się naturalnymi odcieniami zieleni, żywą czerwienią i głębią niebieskich barw.

W przeciwieństwie do innych technologii zmieniających balans bieli tylko programowo, UltraColor pozwala na bezpośrednie sterowanie ciekłymi kryształami w panelu na poziomie chemicznym –  komentuje Stefan Sommer, Director Marketing & Business Management w MMD.

Technologia UltraColor zostanie przedstawiona na IFA 2016 w rozmaitych modelach m.in. z serii C7, dostępnej jeszcze w 2016 r.

Większe bezpieczeństwo z kamerą pop-up

Odwiedzający zainteresowani ochroną bezpieczeństwa w sieci będą mieli okazję poznać bliżej monitor z wysuwaną (w zależności od potrzeb użytkownika) kamerą internetową. 27-calowy model uniemożliwia hakerom dostęp do podglądu przestrzeni biurowej za pośrednictwem kamery.

Nowe monitory PHILIPS będą dostępne dla szerokiej publiczności na targach IFA 2016 w Hali nr 22.

Źródło: MMD

www.mmd-p.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764