logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

II edycja Marketing Inspire: Dzielmy się doświadczeniami

  PR 21.09.2018, przeczytano 1199 razy
ilustracjastrzałka

„Musimy zacząć uczyć się na podstawie naszych wspólnych doświadczeń – tych dobrych i tych złych” - tak w jednym zdaniu można podsumować II edycję Marketing Inspire. To wydarzenie skierowane do branży kreatywnej, którego ostatnia edycja odbyła się 19 września we Wrocławiu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ii-edycja-marketing-inspire%3A-dzielmy-sie-doswiadczeniami,379427,artykul.html

Nie bójmy się naszych „fakapów”

Brakuje wydarzeń, na których prelegenci dzielą się nie tylko najlepszymi praktykami, ale też porażkami. Sam uwielbiam opowiadać o własnych doświadczeniach, również o tym co nie do końca wyszło. To jest niesamowita wartość” – powiedział Michał Sadowski, współzałożyciel i prezes Brand24. Budując swoją firmę od 0 do 2500 klientów z 110 krajów, nie kryje, że wpadki się zdarzają. Po prostu, lepiej o nich dyskutować niż je kryć. Z jednej strony ktoś może się nauczyć na naszych błędach. Z drugiej, możemy znaleźć wsparcie i wspólnie rozwiązać problem, z którym się zmagamy.

Eksperci z całego świata

Swoimi doświadczeniami w trakcie wydarzenia dzielili się również eksperci spoza Polski. Fernando Angulo, Manager ds. Współpracy Międzynarodowych w firmie SEMrush, podzielił się z uczestnikami najważniejszymi wyzwaniami stojącymi przed strategiami marketingowymi dzisiaj i w najbliższej przyszłości. Jednym z takich wyzwań jest brak kultury content marketingowej. Badania jakie przytoczył Fernando, pokazują, że w minionym roku zaledwie 9% marketerów rozwijało systematyczne podejście do tworzenia, zarządzania i dystrybucji treści. To właśnie tutaj możemy zacząć budować naszą przewagę konkurencyjną. A od czego zacząć? “Match your audience with your content and make it easy to reach” – tak w jednym zdaniu podsumował część swojego wystąpienia specjalista SEMrush.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Nie zabrakło również tematów kontrowersyjnych. O tym czym są „białe kłamstwa” w SEO i czy warto je stosować, opowiedział Miłosz Krasiński związany z Chilli Fruit Web Consulting. Czy faktycznie „white lies” są niegroźne i można je z powodzeniem wpisać do swojej strategii? O tym każdy będzie mógł się przekonać już niedługo na profilu Marketing Inspire na Facebooku, gdzie zostaną opublikowane filmy całego wydarzenia.

RelatiON – relacje to fundament

Budujmy relacje. Zarówno te branżowe, które pomogą łączyć specjalistów branży kreatywnej ze sobą, jak również te biznesowe, z naszymi klientami, kontrahentami i partnerami biznesowymi. Magdalena Urbaniak, Grzegorz Mikosza, Patryk Wojcieszek i Bogumił Mateja, to czwórka wrocławian, którzy wspólnie postanowili zintegrować, ale i zainspirować branżę do pogłębiania wiedzy. Mocno zachęcają do dzielenia się doświadczeniami oraz wymiany najlepszych praktyk. Razem tworzą inicjatywę RelatiON oraz organizują cykliczne spotkania Marketing Inspire.

- Jako praktycy, sami zadaliśmy sobie pytanie: jak robić dobry i skuteczny marketing? Jesteśmy zgodni, że potrzebne jest doświadczenie. Idealnie, gdy możemy je czerpać od tych, którzy zdobywali je latami, z sukcesami. Dlatego organizujemy otwarte spotkania z ekspertami, którzy przybliżą Wam taktyki, które naprawdę działają – powiedziała Magdalena Urbaniak, współorganizatorka wydarzenia.

Marketing Inspire to cykliczne, otwarte spotkania specjalistów zajmujących się marketingiem, social media oraz public relations. Dotychczas jako prelegenci wystąpili na nich m.in. marketer i autor bestsellerowych książek Paweł Tkaczyk oraz Katarzyna Sowicka, wiceprezes Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

Źródło: Marketing Inspire

marketinginspire.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764