logo
WIADOMOŚCI

III edycja „Roadshow - Wrappingowa dawka emocji!” już wkrótce

  PR 15.05.2018, przeczytano 221 razy
ilustracjastrzałka

Cykl szkoleniowy pt. „RoadShow - Wrappingowa dawka emocji!” to wydarzenie niezwykle wyczekiwane w branży car wrappingowej. Mimo że do tej pory odbyły się jedynie dwie edycje, to popularność tego cyklu jest niezmiernie duża i w dodatku ciągle rośnie. Aplikatorów na szkolenie przyciąga przede wszystkim wysoki poziom warsztatów, postać wielkiego autorytetu branżowego jakim jest Rafał Żmuda oraz tak cenione na rynku folie samochodowe marki 3M.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iii-edycja-_roadshow---wrappingowa-dawka-emocji%21_-juz-wkrotce,36515,artykul.html

Podobnie jak dwie pozostałe edycje także i ta organizowana jest we współpracy z firmą 3M. Warsztaty poprowadzi cieszący się wielkim autorytetem branży Rafał Żmuda. Rafał jest oficjalnym aplikatorem marki 3M oraz właścicielem centrum szkoleniowego The Wrap Center. W trakcie warsztatów uczestnicy będą mogli zobaczyć także 3M DemoVan - dostawczy samochód będący mobilnym centrum szkoleniowym, wyposażonym w mock-up’y do próbnych aplikacji i prezentacji produktów z linii automotive marki 3M.

W programie warsztatów znajdują się graficzne folie samochodowe 3M IJ180mC, do zmiany koloru 3M Wrap Film 1080, taśmy tnące 3M Knifeless, folie do przyciemniania szyb 3M Black Shade oraz 3M FX ST. Uczestnicy mogą liczyć, że oprócz praktycznych umiejętności czy pożytecznych sztuczek aplikatorskich z warsztatów wyniosą także sporą dawkę wiedzy na temat folii samochodowych.

Wzięcie udziału w „RoadShow - Wrappingowa dawka emocji!” wiąże się z wniesieniem opłaty. Więcej szczegółów oraz możliwość rejestracji na stronie Rejestratora Online firmy Integart.

Agenda warsztatów

  • 9.00 - 9.15 - przywitanie Uczestników
  • 9.15 – 10.30 - prezentacja rozwiązań mediowych w obszarze car wrappingu /Integart/3M
  • 10.30 - 11.15 - prezentacja The Wrap Center/ Rafał Żmuda
  • 11.15 - 11.30 - przerwa kawowa
  • 11.30 - 16.45 - część warsztatowa oraz prezentacja 3MDemoVan
  • 14.00 -14.30 - lunch
  • 16.45- 17.00- zakończenie i wręczenie Dyplomów

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

„2foru Stories” – nowa aktywacja w aplikacji Mcdonald’s
Zupełnie nowa odsłona oferty 2forU czeka w aplikacji McDonald’s. Codziennie, aż do 18 listopada, będzie można w niej znaleźć inną i nieznaną wcześniej ofertę rabatową. Trzeba się śpieszyć, bo każda promocja dostępna jest tylko przez jeden dzień! Do menu dołącza też zupełnie nowy burger – Fresh Tasty. Promocja jest wspierana kampanią w TV oraz w Internecie,...
Ricoh Pro L5130/L5160 – nowa seria ploterów lateksowych
Firma Ricoh zapowiedziała wprowadzenie na rynek nowej generacji lateksowych ploterów Pro L5130/L5160. Urządzenia z nowej serii będą dostępne w sprzedaży w Europie w pierwszej połowie 2019 roku. Przed planowaną oficjalną premierą zostaną zaprezentowane m.in. podczas targów VISCOM w Mediolanie.
Wspólna kampania platformy Mam i Multikina
Platforma do obniżania i opłacania rachunków MAM rozpoczęła wspólną kampanię z siecią kin Multikino. W ramach współpracy każdy bilet, przekąski oraz napoje zakupione w barach czterech Multikin w Warszawie, a w kolejnych tygodniach również w innych miastach w Polsce, gwarantują klientom kina możliwość obniżenia rachunków za media: prąd, gaz, telefon, internet i...
Gimbal ręczny Feiyutech AK4000 do aparatów VDSLR i kamer
AK4000 to najpotężniejszy i najbardziej uniwersalny gimbal w ofercie marki FeiyuTech, stanowiący kompletne narzędzie dla zaawansowanych filmowców. Najwyższej jakości silniki oraz zaawansowane algorytmy zapewniają płynne, pozbawione drgań ujęcia. Dopracowana ergonomia oraz możliwość komunikacji gimbala z aparatem pozwalają użytkownikowi wykorzystać pełny potencjał...
Kampania Muzeum Generała Kuklińskiego
Jedyne muzeum Generała Ryszarda Kuklińskiego w Polsce i Europie wystartowało ze swoją pierwszą kampanią reklamową. Spoty reklamowe muzeum będą wyświetlane w metrze warszawskim na dużych ekranach Infoscreen. Spot kierowany jest do młodych ludzi, ma na celu przybliżenie im sylwetki Generała Kuklińskiego i zaproszenie ich do odwiedzenia jego muzeum, w którym dzięki...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone