logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iiyama zaprasza na targi ISE 2023

  PR 23.01.2023, przeczytano 198 razy
ilustracja

iiyama weźmie udział w międzynarodowych targach ISE 2023, które odbędą się w dniach 31 stycznia - 3 lutego w Barcelonie. Światowy lider w zakresie monitorów i profesjonalnych wyświetlaczy zaprezentuje szereg nowości, w tym dwa ultraszerokie wyświetlacze o przekątnej 105 cali!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iiyama-zaprasza-na-targi-ise-2023,398734,artykul.html

Podczas nadchodzących targów Integrated Systems Europe (ISE) gwiazdami stoiska iiyama będą 105-calowe wyświetlacze ProLite TE10518UWI-B1AG z dotykowym panelem wykorzystującym technologię podczerwieni oraz ProLite LH10551WUS-B1AG. Oba monitory oferują ultrapanoramiczne wyświetlacze o proporcjach 21:9, rozdzielczości 5K, i bazują na systemie operacyjnym Android 13 (iiWare13). Dodatkowo wyróżnia je nowoczesny design ze smukłym obramowaniem.

ProLite TE10518UWI-B1AG można zintegrować z wysokiej klasy salami konferencyjnymi, aby zapewnić Microsoft Teams Rooms z widokiem osób "w pierwszym rzędzie" (Front RoW) w formacie 21:9, dzięki czemu widok galerii podczas udostępniania treści pojawia się na wysokości wzroku, a powiadomienia o czacie i podniesionej ręce są widoczne na bocznym pasku.

ProLite LH10551WUS-B1AG z kolei idealnie sprawdzi się do instalacji w przestrzeni sklepowej. Wyświetlacz jest przeznaczony do pracy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i może być używany w orientacji poziomej lub pionowej.

Te i wiele innych nowości iiyama będzie można zobaczyć na targach ISE na stoisku 3S350 w hali 3.

Źródło: iiyama

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764