logo
WIADOMOŚCI

Ikea urządziła czytelnię na dworcu MDA w Krakowie

Mateusz Zawiślak  PR 13.09.2017, przeczytano 201 razy
ilustracjastrzałka

Na dworcu MDA w Krakowie powstała przestrzeń, w której pasażerowie oczekujący na autobus, mogą w przytulnej atmosferze oddać się lekturze ulubionej książki. Pomieszczenie od podstaw zaaranżowane zostało przez IKEA Kraków, która promuje w ten sposób nowy katalog.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikea-urzadzila-czytelnie-na-dworcu-mda-w-krakowie,33708,artykul.html

Czytelnia powstała w głównej poczekalni Dworca Autobusowego MDA w Krakowie. Półotwarta przestrzeń o powierzchni około 9 m2 wyposażona została w wygodne fotele i ławy do siedzenia oraz stoliki i półki na książki. Projektantom udało się nawiązać do stylu i architektury budynku, nadając jednocześnie wnętrzu ciepłą i przytulną atmosferę. Wszystko to za sprawą połączenia nowoczesnych mebli z elementami dekoracyjnymi kojarzącymi się z domem. Wyjątkowy klimat podkreślony został odpowiednio dobranym oświetleniem LED, w którym szczególną rolę odgrywają charakterystyczne dekoracyjne żarówki.

- Hasło nowego katalogu IKEA to „Zrób miejsce na życie”. Tymi słowami zachęcamy do zmian i pokazujemy, że każdą przestrzeń można ożywić przy pomocy oryginalnych dodatków czy nieszablonowych połączeń. Czytelnia na dworcu MDA jest jednym z takich miejsc, przestrzenią na chwilę refleksji, na przystanek w codziennej podróży. Cieszymy się, że mogliśmy ją urządzić – mówi Grzegorz Bochenek, Kierownik Marketingu IKEA Kraków.

Koncepcja czytelni na dworcu MDA jest kontynuacją rozpoczętego w 2015 roku projektu społecznego na rzecz upowszechniania czytelnictwa wśród osób podróżujących, w ramach którego w poczekalni dworca stanął pierwszy w takiej przestrzeni w Polsce automat z książkami.

- Oczekiwania pasażerów wobec dworców coraz częściej nie ograniczają się tylko do ich nadrzędnej funkcji. Ważna jest nie tylko wygoda podróżowania, ale również wygoda czekania na środki transportu – mówi Jacek Zieliński, Dyrektor Operacyjny MDA S.A.. – Czytelnia stanowi doskonałe uzupełnienie oferty dworca i służy miłemu wypełnieniu czasu pasażerów w poczekalni. Będzie to miejsce, w którym można usiąść i zagłębić się w lekturze. Będziemy starali się pokazywać najnowsze książki, opowiadać o tych kultowych, może zaprosimy znanych pisarzy – dodaje.

O ciekawe lektury w czytelni zadba Grupa Wydawnicza Znak, a nowe pozycje na specjalną półkę do bookcrossingu dostarczać będzie Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Krakowie.

ilustracjastrzałka

Źródło: IKEA Kraków

www.ikea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
sobota 21.07.2018, 84 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone